- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Życie nocne
Internet
Dla niepełnosprawnych
Nurkowanie
Sporty wodne
Golf
Tenis
Sport
Animacje
Blisko lotniska
Zjeżdżalnia wodna / Aquapark
Basen odkryty
Dla rodzin z dziećmi
Region nadmorski
Bez paszportu
AGD / RTV
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Życie nocne
Internet
Dla niepełnosprawnych
Opis operatora:Proszę czekać ...Naszym zdaniem - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Komfortowy hotel pełen kolorów i atrakcji. Dogodna lokalizacja (blisko promenada, ocean, plaża, centrum), panoramiczne widoki, zajęcia sportowe, basen bez krawędzi, zjeżdżalnie wodne dla dzieci, piękny tropikalny ogród. Świetne miejsce na wypoczynek, zabawę i bazę wypadową do zwiedzania wyspy.Położenie - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Na wzgórzu, ok. 800 m od publicznej plaży (ciemny piasek, parasole i leżaki odpłatnie, dojście schodami), ok. 1,5 km od centrum miasteczka San Augustin, ok. 8 km od Meloneras, 6 km od słynnej plaży Maspalomas, ok. 5 km od Playa del Ingles, ok. 25 km od lotniska Las Palmas. Kilometr od hotelu znajduje się przystanek autobusowy.Wyposażenie - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Lobby, recepcja (24 h), restauracja główna (bufety), stacje kulinarne (m.in. burgery, kuchnia włoska, desery), bar self service dla dorosłych przy basenie, bar Palapa, snack kiosk, restauracja a'la carte (kuchnia śródziemnomorska), minimarket, butik, wypożyczalnia samochodów, pralnia, kantor wymiany walut, bezpłatne łącza internetowe.Pokoje - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Room Balcony or Terrace - sypialnia, łazienka (kabina prysznicowa, suszarka), klimatyzacja, Wi-Fi, telewizor, czajnik, telefon, balkon lub taras, odpłatnie: sejf, minibar. Powierzchnia - ok. 25 m kw. Deluxe Balcony or Terrace - pokój dwuosobowy tylko dla osób dorosłych, balkon lub taras z widokiem na ogród lub basen lub częściowo na ocean. Powierzchnia - ok. 29 m kw., dodatkowo ekspres do kawy (kapsułki płatne) FamilyRoom (Balcony or Terrace) - sypialnia i pokój dzienny z sofą (wspólna przestrzeń), łazienka, klimatyzacja, Wi-Fi, telewizor, czajnik, telefon, balkon lub taras (widok na ogród), odpłatnie: sejf, minibar. Powierzchnia - ok. 38 m kw. Suite (Balcony or Terrace) - sypialnia, pokój dzienny z sofą, łazienka, klimatyzacja, telefon, telewizor, czajnik, Wi-Fi, balkon lub taras, płatne: minibar i sejf. Powierzchnia - ok. 40 m kw.Wyżywienie - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski (24h), lokalne napoje i alkohole serwowane do godz. 23.00.Sport i rozrywka - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Duży basen Lago ze zjeżdżalniami, basen dla dorosłych, tarasy słoneczne i łączka (leżaki i parasole bezpłatnie, ręczniki płatne), tenis stołowy, siatkówka, rzutki, łucznictwo, gimnastyka, aerobik, animacje, rozrywka, sezonowo dyskoteka (konsumpcja płatna), siłownia. Odpłatnie: basen Isla (podgrzewany), korty tenisowe, bilard, sporty wodne oferowane przy plaży, w pobliżu wypożyczalnia rowerów i quadów.Dla dzieci - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Basen dla dzieci (ok. 190 m kw.), splash (brodzik z fontannami), plac zabaw, wysokie krzesełka, miniklub, animacje, odpłatnie: wypożyczenie akcesoriów niemowlęcych, łóżeczka niemowlęce, opiekunka do dziecka.Cena zawiera - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.Cena nie zawiera - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.Oferta pakietowana dynamicznie - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Podróżni z paszportem innym niż polski - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią - Abora-Interclub-Atlantic-by-Lopesan-Hotels
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 5263 opinii podróżnych
Doskonałe1789Dobre1981Średnie850Złe342Okropne301Opinie klientów