pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Eden (Puerto Rico)

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Eden (Puerto Rico)


Hiszpania,

Gran Canaria,

Puerto Rico

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/giata/141235/hiszpania-gran-canaria-eden-apartamentos-42.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Eden (Puerto Rico)

    Hiszpania,

    Gran Canaria,

    Puerto Rico

    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    Ważne informacje - Eden (Puerto Rico)

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera - Eden (Puerto Rico)

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Połozenie - Eden (Puerto Rico)

    Kompleks apartamentów jest położony w tropikalnym ogrodzie na wzgórzu w Puerto Rico, pomiędzy plażami Puerto Rico i Amadores, z pięknym widokiem na Ocean Atlantycki. Centrum handlowym "Europa" z  znajduje się w odległości około 200 metrów.

    Dwie plaże które są oddalone o około 2 km. Można dotrzeć autobusem (odpłatnie). Odległość do lotniska Gran Canaria jest około 50 km.

    Wyposażenie - Eden (Puerto Rico)

    Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 116 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (bezpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie ośrodka apartamentowego znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, transfer hotelowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny.

    Pokoje - Eden (Puerto Rico)

    Pokoje wyposażone są w wentylator, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na sofie. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

    Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne) - Eden (Puerto Rico)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Oferta sportowo-rozrywkowa - Eden (Puerto Rico)

    Na terenie kompleksu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, bilard i zabiegi masażu. Zespół animatorów kompleksu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.

    Wyżywienie - Eden (Puerto Rico)

    Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski.

    All inclusive - Eden (Puerto Rico)

    Śniadanie, obiad i kolacja. Ponadto, kawa / herbata, ciastka i lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.

    Karty kredytowe - Eden (Puerto Rico)

    W ośrodku apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

    Uwaga - Eden (Puerto Rico)

    Szanowni Państwo w terminie 21.04 - 30.06.2016 na terenie apartamentów Eden będzie miał miejsce remont 2 budynków apartamentowych. Największe niedogodności związane z hałasem będą podczas 2 pierwszych tygodni remontu. Chcielibyśmy najmocniej przeprosić za powstałe niedogodności. Jednocześnie informujemy, iż dyrekcja apartamentów dołoży wszelkich starań aby zminimalizować niedogodności. Wszystkie pozostałe części obiektu w tym basen są ogólnodostępne bez ograniczeń.

    Hotel Check-in / Check-out - Eden (Puerto Rico)

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

    - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne - Eden (Puerto Rico)

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem - Eden (Puerto Rico)

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.

    +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - Covid19 - Eden (Puerto Rico)

    Szanowni Państwo,

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych 

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 03.06.2022

    Hiszpania Travel Health Portal - Uwaga Covid19 - Eden (Puerto Rico)

    Drodzy klienci,

    uprzejmie informujemy , że warunki wjazdowe na każda destynacje pod względem obostrzeń covidowych mogą ulec zmianie. Prosimy o sprawdzanie rozporządzeń na bieżąco monitorując stronę internetową w pkt. sytuacja epidemiologiczna i warunki wjazdu do poszczególnych państw: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych      

    https://www.spain.info/pl/    oraz   https://www.spth.gob.es/ 

    Prosimy o monitorowanie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. Update 06.06.2022
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 2155 opinii podróżnych
    Doskonałe
    950
    Dobre
    734
    Średnie
    294
    Złe
    99
    Okropne
    78
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >