- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Region nadmorski
Bez paszportu
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Region nadmorski
Bez paszportu
Opis operatora:Proszę czekać ...ATUTY - La Milagrosa
- doskonała lokalizacja - słoneczny taras z panoramicznym widokiem - jasne wnętrza - sky restaurantNASZYM ZDANIEM - La Milagrosa
Obiekt położony w samym sercu starego miasta, u podnóża emblematycznego zamku Santa Bárbara. Niedaleko znajduje się bazylika Santa María oraz plaża Postiguet. Z tarasu roztacza się panoramiczny widok na Alicante. W Milagrosa Rooftop oferoane są pełne doznania kulinarne z szerokim wyborem koktajli. Jest to idealny zakątek, aby odpocząć i zanurzyć się w słonecznej atmosferze miasta.POŁOŻENIE - La Milagrosa
- ok 500 m do plaży Platja de Postguet - ok 300 m do Casa Carbonell - ok 200 m do restauracji - ok 260 m do marketu - ok 260 m do przystanku autobusowego - ok 1,2 km do zamku Santa Barbara - ok 1 km do portu - ok 13 km do lotniska w AlicantePLAŻA - La Milagrosa
Piaszczysta plaża z dostepem do leżaków w pobliżu znajduje się deptak, oddalona od obiektu o ok 500 mDO DYSPOZYCJI GOŚCI - La Milagrosa
- całodobowa recepcja - bezpłatne WiFii - przechowywalnia bagażu - winda - parking - taras - restauracja - klimatyzacja - barPOKOJE - La Milagrosa
Standard Double Room - max 2 os, klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, zestaw kosmetyków, biurko, sejf, TV, balkon, telefon, Superior Apartment - klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, biurko, aneks kuchenny (wyposażony), część wypozynkowa,lodówka, zmywarka, zestaw do prasowania, balkon,UDOGODNIENIA - La Milagrosa
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnychWYŻYWIENIE - La Milagrosa
RO - bez wyżywienia BB - śniadania w formie bufetu Dostępna restauracja a'la carte Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.DODATKOWE INFORMACJE - La Milagrosa
Zameldowanie od 15:30 Wymeldowanie do 11:30CENA ZAWIERA - La Milagrosa
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii; - Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą; - Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko; - Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych; - Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny; - Podatek Vat marża; - Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem); - Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).CENA NIE ZAWIERA - La Milagrosa
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie; - Opieki polskiego rezydenta; - Wycieczek fakultatywnych; - Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie. Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH - La Milagrosa
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów: - dowód osobisty, - paszport lub paszport tymczasowy. Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii. Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci. UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.DOKUMENTY DO REZERWACJI - La Milagrosa
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem, - vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej), - numeru polisy dosyłanej w mailu. Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA" - La Milagrosa
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją. Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny. WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.GODZINY PRZELOTÓW - La Milagrosa
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.WAŻNE INFORMACJE - La Milagrosa
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju. W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 398 opinii podróżnych
Doskonałe171Dobre138Średnie49Złe18Okropne22Opinie klientów