Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Lokalizacja: - Boutique Calas De Alicante
Hotel położony jest w Cabo de las Huertas, 3 minuty od centrum miasta i 70 m od plaży. Przystanek autobusowy znajduje się 100 m od hotelu, a główny dworzec autobusowy i kolejowy w Alicante jest oddalony o około 10 km. Lotnisko Alicante oddalone jest od hotelu o około 30 km, a lotnisko Murcia-San Javier - o około 91 km. Lotnisko w Walencji oddalone jest od obiektu o około 185 km.
Umeblowanie: - Boutique Calas De Alicante
Uroczy, rodzinny hotel jest całkowicie urządzony w stylu średniowiecznym, co daje gościom poczucie relaksu w średniowiecznym zamku. Hotel oferuje niezrównany spokój we wszystkich 43 pokojach. Goście witani są w tym klimatyzowanym obiekcie w holu z całodobową recepcją i usługą wymeldowania. Inne udogodnienia obejmują sejf hotelowy, kantor wymiany walut i dostęp do windy, a także kawiarnię i bar.
Pokój: - Boutique Calas De Alicante
Klimatyczne pokoje, podobnie jak reszta hotelu, są w pełni umeblowane w stylu średniowiecznym. Istnieją 43 pokoje dwuosobowe, każdy z systemem muzycznym, w pełni wyposażoną łazienkę (prysznic, wanna i suszarka do włosów), prywatny taras, telefon z bezpośrednim wyjściem na miasto, indywidualnie regulowaną klimatyzację, ogrzewanie, telewizję satelitarną, dostęp do Internetu WLAN i minibar. Każdy pokój wyposażony jest w podwójne łóżko i oferuje zapierający dech w piersiach widok na zatokę, Morze Śródziemne, a nawet ogród krajobrazowy.
Sport / rozrywka: - Boutique Calas De Alicante
W hotelu znajduje się odkryty basen z leżakami i parasolami. Na pobliskiej plaży dostępne są także parasole. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 3 km.
Żywnościowy: - Boutique Calas De Alicante
W hotelu znajduje się jedna restauracja Tizona, która serwuje dania kuchni śródziemnomorskiej i specjalizuje się w daniach z ryżu i owoców morza. Śniadanie w formie bufetu serwowane jest codziennie, a lunche i kolacje można wybierać z dań do wyboru z karty lub z ustalonego menu.
Karty kredytowe: - Boutique Calas De Alicante
Hotel akceptuje karty American Express, MasterCard i VISA jako formy płatności.
Uwaga
Otrzymasz konkretną usługę, którą zarezerwowałeś i potwierdziłeś (w odniesieniu do cateringu, kategorii pokoju itp.). O ile nie zostały podjęte konkretne zobowiązania co do zakresu usług, otrzymasz nocleg ze śniadaniem (lub: bez posiłków) w kategorii pokoju standardowego. Opcjonalne korzystanie z własnych udogodnień hotelu (np. Solarium, łaźnia parowa, internet, parking itp.) Nie jest wliczone w cenę i jest prawie zawsze płatne i należy je opłacić na miejscu, chyba że w opisie wyraźnie zaznaczono inaczej. W niektórych miejscach na miejscu mogą pojawić się dodatkowe koszty, np. Z tytułu podatku miejskiego, podatku kulturalnego itp. Kwota jest określana przez odpowiednie miasto, prosimy o poinformowanie się przed wyjazdem.
To jest opis z katalogu dostawcy. 5 hoteli przed lotem oferuje5 przed lotem . Jest to dodatkowa oferta, której nie ma w drukowanym katalogu.
Informacje o organizatorze: - Boutique Calas De Alicante
Należy pamiętać, że usługi oferty Infox / Last Minute mogą różnić się od usług przedstawionych w reklamie katalogu. Należne są tylko te usługi, które sam wybrałeś.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.