Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Proszę czekać ...
Lokalizacja / plaża - Suizo
Ten centralnie położony hotel znajduje się w Dzielnicy Gotyckiej. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się liczne sklepy, bary, restauracje i dyskoteki. Naprzeciwko hotelu znajduje się stacja metra. Plaża jest już osiągalna w ciągu kilku minut. Lotnisko znajduje się około 15 km od hotelu. Adres: SuizoPlaza del Ángel, 1208002 BarcelonaBarcelona, EspañaTel.: +34 93 310 61 08Fax: +34 93 315 04 61
sprzęt - Suizo
Hotel miejski ma w sumie 65 pokoi. Udogodnienia obejmują całodobową recepcję, hol, windę, kawiarnię i salę śniadaniową. Wi-Fi za opłatą.
Zameldowanie / wymeldowanie - Suizo
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Aby uzyskać więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania, prosimy o kontakt z recepcją. Wszystkie informacje bez gwarancji.
standardowy pokój - Suizo
Komfortowe pokoje z łazienką lub prysznicem / WC, suszarką do włosów, telefonem, TV, sejfem i klimatyzacją.
Uwaga o pokojach dwuosobowych - Suizo
Uwaga: pokoje dwuosobowe mogą być wyposażone w 2 oddzielne łóżka.
śniadanie - Suizo
Możesz pomóc sobie na śniadanie w formie bufetu (zwykle w formie bufetu).
Citytax - Suizo
Należy pamiętać, że podatek miejski jest pobierany. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i musi zostać uiszczona bezpośrednio przez hotel. (Zastrzega się zmianę).
Uwaga na temat przepisów dotyczących bagażu / wyżywienia na pokładzie - Suizo
Bezpłatny bagaż i jedzenie mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Prosimy o informacje w punkcie informacji bagażowej / wyżywienie JT Touristik: http://www.jt.de/fluginformation
Uwaga dotycząca wymagań wejścia - Suizo
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju przeznaczenia. Proszę zapoznać się z hasłem / VISA na stronie https://www.jt.de/faq
Uwaga na temat miejsca pobytu podróżnego - Suizo
Uwaga: w przypadku wszystkich osób, które nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub Beneluksu, zameldowanie w hotelu może powodować problemy z zameldowaniem w hotelu. W tym przypadku oczekuje się, że hotelarze na miejscu odrzuci rezerwację lub zażądą dodatkowej opłaty.
Uwaga dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej - Suizo
Ten produkt ma zwykle ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Niezależnie od tego, czy wciąż spełnia Twoje indywidualne potrzeby, zapytaj przed dokonaniem rezerwacji w swoim biurze rezerwacji!
Dodatkowy transfer kosztów - Suizo
Dodatkowe opłaty za bagaż podręczny (np. Akcesoria do gry w golfa, wózek, spadochron, deska surfingowa lub narty) mogą dotyczyć transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je uregulować w gotówce. Rejestracja jest wymagana z góry.
Informacje o lotach nocnych - Suizo
Należy pamiętać, że w przypadku lotów nocnych o godzinie przyjazdu o godzinie 04:00 rano i później w miejscu docelowym, zameldowanie w hotelu możliwe jest wyłącznie od godziny 14:00 w dniu przyjazdu (zmiana rezerwacji jest miejscowa) lot powrotny to nocny lot, z wylotem do 04:00 rano z obszaru docelowego, hotel wymelduje się o 12:00 (miejscowe odchylenie zarezerwowane) dzień wcześniej. Zameldowanie lub późne sprawdzenie Wyjście - przedłużenie korzystania z pokoi może być zorganizowane na życzenie w recepcji hotelowej, w zależności od dostępności, za dodatkową opłatą można zarezerwować dodatkową noc przed odlotem. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.