Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...
Informacje ogólne - Royal Passeig De Gracia
Kategoria: 4. miejsce
Hotel: - Royal Passeig De Gracia
Położony około 50 metrów od La Pedrera hotel oferuje sezonowy salon Sky Lounge z panoramicznym widokiem na Barcelonę. Dzielnica Gràcia oddalona jest od obiektu o około 1 km, a urocze kawiarnie uliczne przy wysadzanej drzewami Rambla de Catalunya – o około 200 m. Casa Batlló znajduje się zaledwie 5 minut spacerem od hotelu.
Elegancki hotel mieści się w odrestaurowanym budynku o współczesnej architekturze. Eleganckie pokoje wyposażone są w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem, bezpłatne WiFi oraz łazienkę z prysznicem ze strumieniem deszczowym.
To jest opis z internetowego katalogu miast lato 2015 od dostawcy ITS . Jest to dodatkowa oferta, której nie ma w drukowanym katalogu. Katalog jest ważny od 1 maja 2015 do 31 października 2015
Informacje o organizatorze: - Royal Passeig De Gracia
Należy pamiętać, że usługi Infox/oferty last minute mogą odbiegać od usług przedstawionych w reklamie katalogowej tutaj. Należne są tylko usługi, które sam wybrałeś w ramach wyboru.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.