pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Acta Antibes

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Acta Antibes


Hiszpania,

Barcelona,

Barcelona

744,00 PLN/os. (2os. 1 488,00 PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/79319/hiszpania-barcelona-acta-antibes-2.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

Udogodnienia

W centrum

Klimatyzacja

Internet

Dla niepełnosprawnych

Blisko lotniska

City Break

Region nadmorski

Bez paszportu

Parking

AGD / RTV

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Wycieczki fakultatywne

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Zalety oferty
    • W centrum
    • Klimatyzacja
    • Internet

    Acta Antibes

    Hiszpania,

    Barcelona,

    Barcelona

    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    Kraj - Acta Antibes

    Hiszpania

    Zakwaterowanie - Acta Antibes

    Hotel Acta Antibes

    Kategoria - Acta Antibes

    **

    Region - Acta Antibes

    Hiszpania / Katalonia / Barcelona  

    POŁOŻENIE - Acta Antibes

    Hotel Acta Antibes położony jest w dzielnicy Eixample, przy ulicy Diputació 394, zaledwie 10 minut spacerem od bazyliki Sagrada Família. W pobliżu znajduje się stacja metra Monumental, co zapewnia łatwy dostęp do innych części Barcelony. W okolicy dostępne są liczne restauracje, kawiarnie i sklepy.  

    OBIEKT - Acta Antibes

    Obiekt oferuje 71 klimatyzowanych pokoi, w tym pokoje jednoosobowe, dwuosobowe, trzyosobowe oraz rodzinne. Pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem, biurko, sejf, łazienkę z prysznicem lub wanną, suszarkę do włosów oraz bezpłatne Wi-Fi.   Pokoje Pokój jednoosobowy (ok. 12 m², 1 osoba) Pokój dwuosobowy (ok. 16 m², 2 osoby) Pokój trzyosobowy (ok. 28 m², 3 osoby)  

    RESTAURACJE I BARY - Acta Antibes

    Hotel oferuje śniadania w formie bufetu serwowane codziennie od 7 - Acta Antibes

    30 do 10:30. Dzieci do 7. roku życia mogą korzystać ze śniadania bezpłatnie.  

    UDOGODNIENIA - Acta Antibes

    bezpłatne Wi-Fi na terenie całego obiektu całodobowa recepcja przechowalnia bagażu usługi pralni i prasowania sala konferencyjna dla maks. 12 osób  

    CO DOCENIAJĄ KLIENCI - Acta Antibes

    Goście chwalą dogodną lokalizację blisko Sagrady Familii i stacji metra, czystość pokoi, uprzejmą obsługę oraz korzystny stosunek jakości do ceny.

    CENA ZAWIERA - Acta Antibes

    - przelot liniami rejsowymi - transfer lotnisko – hotel oraz hotel – lotnisko - noclegi zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji  - wyżywienie zgodnie z wybraną opcją w procesie rezerwacji - ubezpieczenie (KL,NNW,BP – pakiet Wiener Basic) - Składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny TFG - Składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy TFP

    CENA NIE ZAWIERA - Acta Antibes

    - opłaty klimatycznej / lokalnej - płatnej na miejscu - innych usług oferowanych przez obiekt płatnych zgodnie z cennikiem obiektu - opieki pilota / rezydenta       WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE:    Obsługa: - biuro zapewnia zdalną opieka polskojęzycznego konsultanta poprzez aplikację mobilną, e-mail lub telefonicznie - brak obsługi pilota / rezydenta w miejscu świadczenia usług    Udogodnienia: Usługi zostały przygotowana dla osób charakteryzujących się dobrostanem zdrowotnym i ruchowym. Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem podróży.   Przelot: Przeloty realizowane są w ramach połączeń rejsowych realizowanych zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. WIZZAIR (W6) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x30x20 cm maks. 10 kg). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika). Ryanair & Buzz (FR) z wliczonym w cenę małym bagażem podręcznym (Mały bagaż na pokładzie 40x20x25 cm maks.). Bagaż rejestrowany dodatkowo płatny opcja dostępna tylko w trakcie zakładania rezerwacji (dostępna opcja 10 kg lub 20 kg wg cen i regulaminu przewoźnika).   Odprawa lotniskowa: W zależności od linii lotniczej wykonującej lot w ramach rezerwacji niezbędna będzie realizacja odprawa online – wykona je biuro, dlatego koniecznie podczas zakładania rezerwacji podaj prawidłowe dane niezbędne do odprawy. Karta pokładowa zostanie przesłana na adres mailowy podany w rezerwacji. Karty pokładowe są wystawiane i wysyłane od 22 do 6 godzin przed wylotem. Ważne kartę pokładową na lot powrotny wystawiamy i przesyłamy od 22 do 6 godzin przed wylotem więc otrzymasz ją dopiero w trakcie pobytu (dotyczy przewoźników low cost  Wizzair, Ryanair ).  lub odprawy na lotnisku - zrealizujesz ją samodzielnie przy stanowisku odprawy lotu (dotyczy przewoźników regularnych Lot ).   Bagaż rejestrowany, niezależnie od tego czy odprawa odbywa się online czy na lotnisku, musi zostać nadany w punkcie odprawy bagażowej (check-in).   Transfer: Na lotnisku (po odprawie i odebraniu bagaży) spotkanie z Kontrahentem Tourist Polska, który wskaże transfer do hotelu. Kierowcy realizujący transfery wskakują hotel oraz pomagają z bagażem, kierowcy komunikują się w języku lokalnymi lub angielskim. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem poprzez aplikację mobilną, e-mail .   Obiekt: Klienci muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia podróżują wyłącznie pod opieką stałych lub okazjonalnych opiekunów. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, opiekunowie są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Doba hotelowa standardowo (najczęściej spotykane) doba hotelowa / pobyt - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14.00- 15.00 w dniu przyjazdu   - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11.00 – 12.00 w dniu wyjazdu   Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku przybycia przed rozpoczęciem doby hotelowej lub transferu po zakończeniu doby hotelowej większość hoteli zapewnia lub wskazuje miejsce na pozostawienie bagaży. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak sejf, klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Cześć obiektów pobiera kaucje (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu (ręczniki i serwis plażowy, usługi dodatkowe, zniszczenia). Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Prezentowane na stronie internetowej zdjęcia pokoi są zdjęciami przykładowymi. Oznacza to, że nie każdy pokój w ośrodku wygląda identycznie jak prezentowany na zdjęciu. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z biurem.   Podatki i opłaty lokalne: Opłaty pobierane są przez obiekt w trakcie zameldowania. Opłaty ustalane są przez władze lokalne i uzależnione są od standardu obiektu, długości pobytu i wieku Podróżnych. W Barcelonie obowiązuje podatek miejski, który wynosi 3,25 EUR za osobę za noc. Dodatkowo w  Katalonii pobierana jest opłata turystyczna, która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania Hotel 1*, 2*, 3* - 0,60 Euro/Osoba/Noc, Hotel 4* - 1.70 Euro/Osoba/Noc, Hotel 5* - 3,50 Euro/Osoba/Noc.    Dojazd własny: Tourist Polska w ramach sprzedaży niniejszej usługi pełni rolę pośrednika w zawieraniu umowy z wykonawcą tj. obiektem hotelarskim. Wykonawca jest przedsiębiorcą, a dane wykonawcy są podane są w ofercie, w umowie w pozycji „Obiekt” oraz dokumentach potwierdzających rezerwacje i voucherach. Tourist Polska pod dokonaniu i opłaceniu rezerwacji przekazuje dane (w tym dane osobowe) dotyczące rezerwacji Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizacje świadczeń zamówionych w procesie rezerwacji. Wszelkie nieprawidłowości i niezgodności dotyczące realizacji świadczenia usług należy zgłaszać bezpośrednio u Wykonawcy. Tourist Polska świadczy usługę pośrednictwa związaną z wyborem oferty i zawarciem umowy z wykonawcą. Sprzedawana oferta jest pojedynczą usługa turystyczną  Zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku Art. 5 ust. 2 do niniejszej usługi turystycznej nie stosuje się przepisów Ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 roku.   Oferta przygotowana w systemie pakietowania dynamicznego: Ceny ofert są aktualizowane na bieżąco i obowiązują w momencie składania rezerwacji. Dzięki technologii dynamicznego pakietowania, propozycje tworzone są w czasie rzeczywistym – na podstawie dostępnych usług i aktualnych cen. Do momentu opłacenia oferty jej cena może ulec zmianie. Ma na to wpływ m.in. dostępność miejsc w hotelu i samolocie, kursy walut czy promocje. Rezerwacja (należność i dostępność) jest potwierdzana niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 2202 opinii podróżnych
    Doskonałe
    823
    Dobre
    1154
    Średnie
    193
    Złe
    24
    Okropne
    9
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >