- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Bez paszportu
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Bez paszportu
Opis operatora:Proszę czekać ...ATUTY - Zenit Sevilla
- doskonała lokalizacja - basen z panoramicznym widokiem - parking - sale konferencyjneNASZYM ZDANIEM - Zenit Sevilla
Hotel Zenit Sevilla został otwarty w 2017 roku po gruntownym remoncie wszystkich udogodnień i usług. Położony w centrum Sewilli, w dzielnicy Triana. Do dyspozycji gości są przestronne pokoje dla każdego, wyposażone w szybkie Wi-Fi i specjalne łącza, dzięki którym można korzystać ze swoich urządzeń na dużym ekranie telewizora lub słuchać ulubionej muzyki, basen na dachu ze słonecznym tarasem, gdzie będziesz mógł podziwiać wspaniałe, niepowtarzalne widoki na Giraldę i Sewillę.POŁOŻENIE - Zenit Sevilla
- ok 50 m do przystanku autobusowego - ok 80 m do restauracji - ok 600 m do sklepów - ok 1,3 km do Plaza Nueva - ok 900 m do Plaza de Torros - ok 1,8 km do Sets de Sevilla - ok 22 km do lotniska w SewilliDO DYSPOZYCJI GOŚCI - Zenit Sevilla
- całodobowa recepcja - bezplatne WiFi - basen na dachu - taras słoneczny - siłownia - parking (dopłata) - restauarcja - bar - sale konferencyjnePOKOJE - Zenit Sevilla
Double Room - ok 20 m2, klimatyzacja, łazienka prysznic/wanna, suszarka, menu poduszek, TV, telefon, sejf, minibar (dopłata), czajnik Junior Suite - ok 30 m2, klimatyzacja, łazienka prysznic/wanna, suszarka, menu poduszek, TV, telefon, sejf, minibar (dopłata), czajnik Family Room - ok 20 m2, klimatyzacja, łazienka prysznic/wanna, suszarka, menu poduszek, TV, telefon, sejf, minibar (dopłata), czajnikUDOGODNIENIA - Zenit Sevilla
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnychWYŻYWIENIE - Zenit Sevilla
SC - bez wyżywienia BB- śniadanie w formie bufetu Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.DODATKOWE INFORMACJE - Zenit Sevilla
Zameldowanie od 14:00 Wymeldowanie do 12:00CENA ZAWIERA - Zenit Sevilla
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii; - Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą; - Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko; - Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych; - Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny; - Podatek Vat marża; - Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem); - Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).CENA NIE ZAWIERA - Zenit Sevilla
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie; - Opieki polskiego rezydenta; - Wycieczek fakultatywnych; - Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie. Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH - Zenit Sevilla
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów: - dowód osobisty, - paszport lub paszport tymczasowy. Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii. Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci. UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.DOKUMENTY DO REZERWACJI - Zenit Sevilla
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem, - vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej), - numeru polisy dosyłanej w mailu. Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA" - Zenit Sevilla
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją. Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny. WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.GODZINY PRZELOTÓW - Zenit Sevilla
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.WAŻNE INFORMACJE - Zenit Sevilla
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju. W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 1185 opinii podróżnych
Doskonałe461Dobre501Średnie156Złe44Okropne23Opinie klientów