- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Sporty zimowe
W centrum
Życie nocne
Klimatyzacja
Dla niepełnosprawnych
Windsurfing
Konie
Nurkowanie
Sporty wodne
Golf
Tenis
Sport
Animacje
Blisko lotniska
Dla dzieci
Rowery i spacery
Przy plaży
Hotel klubowy
Region nadmorski
Narty / Ski region
Parking
Kominek
AGD / RTV
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opis kierunku
-
Zalety oferty
Sporty zimowe
W centrum
Życie nocne
Opis operatora:Proszę czekać ...Informacje o destynacji - Apple (Limni Keri)
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).Cena zawiera - Apple (Limni Keri)
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.Ważne informacje - Apple (Limni Keri)
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).Położenie - Apple Hotel - Apple (Limni Keri)
Dzięki centralnej lokalizacji w Laganas hotel jest doskonałą bazą wypadową do zwiedzania okolicy. Lokalizacja hotelu Dimis Hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Plaża Laganas i Plaża Kalamaki. To jest 1,5 km do plaży i centrum miasta i 4 km do lotniska Zakynthos (ZTH).Adres - Apple Hotel - Apple (Limni Keri)
Laganas , Zakynthos, Grecja Τ.Κ. 29092
Tel: +30 697 285 2552 , Web: www.applehotel.grWyposażenie - Apple (Limni Keri)
W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, kawiarnia, bar i sala telewizyjna. Dostępne w hotelu Wi-Fi zapewnia wygodny dostęp do sieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu.Pokoje - Apple (Limni Keri)
Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, pomieszczeniem mieszkalnym i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Wszystkie pokoje posiadają telefon, telewizor i sejf. Do wyposażenia łazienek należy prysznic. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.Wyżywienie - Apple (Limni Keri)
Spośród posiłków wybrać można śniadanie. Polecamy również przekąski.Oferta sportowo-rozrywkowa - Apple (Limni Keri)
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Hotel posiada basen. Na tarasie znajdziecie Państwo parasole wraz z rozłożonymi w ich cieniu leżakami. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Gościom aktywnie spędzającym czas polecamy studio fitness (odpłatnie).Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne) - Apple (Limni Keri)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.Podatek turystyczny (Tourism TAX) - Apple (Limni Keri)
Od dnia 01.01.2018 w Grecji obowiązuje podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
5 gwiazdek: 4 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
1-2 gwiazdki: 0,50 Euro
Opłata obowiązuje dla wszystkich przyjazdów od 01.01.2018, nawet jeśli rezerwacja została założona w roku 2017. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi - Apple (Limni Keri)
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Check-in / Check-out - Apple (Limni Keri)
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.Informacje odnośnie przelotów samolotem - Apple (Limni Keri)
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdfUwaga - Covid19 - Apple (Limni Keri)
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.
Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Berlin: Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min.28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021 , 24.06.2021, 19.07.2021Grecja - Uwaga ważna informacja Covid19 - Apple (Limni Keri)
Szanowni Państwo,
Turyści zobligowani są do wypełnienia formularza podróżny, trzeba wypełnić najpóźniej 48 godzin przed wjazdem do kraju. Dokument - Passenger Locator Form - można znaleźć na stronie https://travel.gov.gr
Oprócz danych osobowych należy w nim podać kraj pochodzenia, miejsce przekroczenia granicy, miejsca i czas podróży w ostatnim czasie do innych państw oraz adres, pod którym podróżny zatrzyma się w Grecji. Wygenerowany kod QR należy zapisać w telefonie lub innym urządzeniu mobilnym albo wydrukować, a następnie okazać służbom granicznym. Na lotniskach będzie on skanowany po wyjściu z samolotu. Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów.
Od 19 kwietnia 2021 r. Wszyscy obywatele UE oraz krajów członkowskich Układu z Schengen nie zostaną poddani kwarantannie po przybyciu do Grecji, jeśli spełnią jeden z poniżej kryteria: Posiadają dowód negatywnego testu PCR, najpóźniej 72 godziny przed przybyciem, osoby zaszczepione (obie dawki), a ostatnią dawkę wstrzyknięto co najmniej 14 dni przed przybyciem. Wymagany jest dowód szczepienia wydany przez władze publiczne i sporządzony w języku angielskim. Przesyłanie formularzy PLF pozostaje obowiązkowe, a szybkie testy po przybyciu będą nadal wykonywane. Prosimy na bieżąco śledzić wszystkie obostrzenia na stronie rządowej - organizator nie ponosi odpowiedzialności za zmianę zapisów. (update 19.04.2021).