Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że skutki dla obiektów hotelowych, terenów zewnętrznych, usług gastronomicznych i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia przy wjeździe/wyjeździe oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w żadnym momencie nie są wykluczone.
Prosimy pamiętać, że przy zajęciu pokoju dwuosobowego z wieloma dostawkami powierzchnia pomieszczeń się zmniejsza. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, bezpośrednie zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Prosimy pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie linii lotniczej, z którą dokonano rezerwacji, oraz przepisów wjazdowych, informacji o miejscu docelowym i informacji specjalnych są częścią umowy podróżnej. Można je znaleźć w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i miejscach docelowych (http://www.lmx.info).
Należy zwrócić uwagę, że przy następujących liniach lotniczych należy dokonać odprawy online, ponieważ w przeciwnym razie pojawią się dodatkowe koszty za odprawę na lotnisku. Czas i opłaty za odprawę online na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express odprawa online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie € 5,00; Eurowings odprawa online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie € 15; TuiFly odprawa online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie € 25; Ryanair odprawa online najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie € 55.
Ograniczona mobilność Prosimy pamiętać, że nasze pakiety turystyczne generalnie nie są odpowiednie dla osób z ograniczoną mobilnością, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie dostarczymy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby, na życzenie.