- Lokalizacja: miasto Rodos - bezpośrednio przy plaży piaszczysto-żwirowej (zalecane obuwie kąpielowe) - centrum miasta z możliwościami zakupów w okolicy - lotnisko RHO ok. 14 km
- 93 pokoje rozmieszczone na 6 piętrach (z windą) - hol recepcyjny, lobby, całodobowa recepcja, Wi-Fi (bezpłatne) - restauracja, restauracja à la carte - bar - basen w siostrzanym hotelu Cactus (sezonowo i zależne od pogody) - leżaki i parasole przy basenie w siostrzanym hotelu Cactus (w zależności od pory roku i pogody) - leżaki i parasole przy basenie (za opłatą) - ręczniki plażowe (za kaucją)
Pokój dwuosobowy (ok. 20 m2) - wanna lub prysznic, toaleta, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, WiFi, sejf do wynajęcia, klimatyzacja (centralnie sterowana, sezonowa), lodówka - balkon lub taras - możliwość rezerwacji za dopłatą: widok na morze Pokój 2-osobowy Superior widok na morze (ok. 20 m2) - takie samo wyposażenie jak w pokojach dwuosobowych - znajdują się na 5. lub 6. piętrze
Podatek turystyczny: Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek turystyczny, który zależy od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu: hotele/zakwaterowania 1* i 2*, podatek za pokój i noc wynosi około 1.503 EUR* hotele / Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi około 3 EUR4* Hotele/Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi około 7 EUR5* Hotele/Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi około 10 EURPodatek turystyczny jest pobierany lokalnie płatne w hotelu. (temat do zmiany)
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych.Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołania lotów, zmian czasu/rozkładu lotu, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i Jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.Informujemy, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem oraz koszty transportu w dniu transferu.