Ten skromny hotel jest zlokalizowany w Rhodes Town. Kwatera położona jest w odległości 500 metrów od najbliższej plaży. Ta nieruchomość została ostatnio odnowiona w roku 2008. Lydia zapewnia dostęp do Internetu Wi-Fi we wszystkich wspólnych obszarach i pokojach gościnnych. Lydia oferuje całodobową recepcję, dla wygody gości. Niestety, nie istnieją pokoje gościnne, gdzie goście mogą poprosić o łóżeczko dla małych dzieci. Lydia przestrzega zasad zrównoważonych pod względem środowiskowym. Opłata może być naliczana za niektóre z niniejszych usług.
UWAGA - ZMIANA OD DNIA 01.12.2021
Od 1 grudnia 2021 obowiązywać będą nowe zasady dla pasażerów przylatujących do Polski z krajów strefy Non-Schengen:
Pasażerowie przylatujący spoza strefy Schengen są kierowani na obowiązkową 14 dniową kwarantannę, z której zwolnić może negatywny wynik testu PCR na koronawirusa, wykonany nie wcześniej niż 8 dnia po przylocie do Polski.
Z obowiązku odbycia kwarantanny zwolnione są osoby, które:
- są w pełni zaszczepione, czyli te u których minęło minimum 14 dni od momentu całkowitego zakończenia procesu szczepienia, tj. przyjęcia obydwu dawek szczepionki przeciwko koronawirusowi (w przypadku szczepionki dwudawkowej) lub jednej dawki (w przypadku szczepionki jednodawkowej) potwierdzonego zaświadczeniem o wykonaniu szczepienia. Szczepionka musi być dopuszczona do użytku w Unii Europejskiej.
- są ozdrowieńcami, czyli w ciągu ostatnich 6 miesięcy byli poddani izolacji, izolacji w warunkach domowych lub hospitalizacji z powodu zakażenia koronawirusem.
- zwolnienie z kwarantanny przysługuje dzieciom do 12. roku życia, które podróżują pod opieką osób w pełni zaszczepionych.
Więcej informacji https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych?fbclid=IwAR2Obw3eEUI_l8iwl_v0j3o8qFyOaggL54izWFUlCciWbK8hw9DRfynjT0Q
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.