pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Anavadia

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/giata/227517/grecja-rodos-anavadia-156.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Opis kierunku

  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    KATEGORIA - Anavadia

    4*

    REGION - Anavadia

    Rodos

    OPIS - Anavadia

    Hotel położony w doskonałej lokalizacji, na obrzeżach spokojnego kurortu Kolymbia, jednego z najbardziej malowniczych kurortów wyspy Rodos. Kameralna atmosfera, miła obsługa i wygodnie urządzone pokoje sprawiają, że to miejsce jest idealne na wypoczynek.

    hotel - Anavadia

    lokalizacja - Anavadia

    5 km od Archagelos, 30 km od lotniska w Rhodes-RHO. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000 m2.

    kategoria organizatora - Anavadia

    4*

    kategoria lokalna - Anavadia

    4*

    opis hotelu - Anavadia

    Data otwarcia - Anavadia

    1999 r. Odnowiony w 2009 r. Na terenie hotelu: bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

    internet - Anavadia

    - Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    plaża - Anavadia

    1 km od hotelu.

    pokoje - Anavadia

    Zlokalizowane są w 7 budynkach: - 7 bungalowów (liczba pięter: 1, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje rodzinne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka, balkon lub taras - suity dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka, taras - suity private pool dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka, taras - pokoje double/twin classic dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka, balkon - pokoje double/twin premium dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka, balkon

    Wyżywienie - Anavadia

    - bar All Inclusive (10:00-23:00) - śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:15-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) - przekąski (10:30-11:30), podwieczorek (16:30-17:30) - lody - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

    aktywnie i animacyjnie - Anavadia

    płatne - Anavadia

    - rzutki, bilard - cymbergaj - masaż, jacuzzi DODATKOWE INFORMACJE Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE - Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK, PROCEDURY DOSTĘPNE W HOTELU ZGODNE Z ZARZĄDZENIEM GRECKIEGO RZĄDU, SĄ DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W PODATEK TURYSTYCZNY W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

    Aktualizacja opisu - Anavadia

    20.07.2021 11:12

    usługi dostępne w hotelu - Anavadia

    Wi-Fi All Inclusive Pokoje 4 osobowe
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 126 opinii podróżnych
    Doskonałe
    49
    Dobre
    27
    Średnie
    20
    Złe
    12
    Okropne
    18
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >