Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Lokalizacja: - Evita Elite
Do plaży jest około 200 m. Najbliższe miasto Faliraki oddalone jest o około 2 km, a miasto Rodos o około 15 km. Lotnisko RHO ok. 18 km.
Wyposażenie: - Evita Elite
Hotel został odnowiony w 2016 roku i posiada 75 pokoi. Jest wyposażony w recepcję (24h), sejf (za opłatą), restaurację i bar oraz WiFi (możliwe za opłatą, w miejscach publicznych). Krajobraz basenów obejmuje basen i basen dla dzieci, gdzie dostępne są leżaki i parasole.
Noclegi (dostępne w zależności od sezonu): - Evita Elite
Pokoje dwuosobowe: z wanną lub prysznicem/toaletą, klimatyzacją (możliwe za opłatą), telewizją satelitarną, minilodówką i balkonem lub tarasem.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): - Evita Elite
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata i ciastka po południu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe według menu all inclusive są wliczone w cenę od 10:00 do 23:00 (piwo i wino od 11:00, alkohole od 12:30) w czynnych barach. Importowane napoje, koktajle i wszystkie inne dodatki, takie jak świeżo wyciskane soki owocowe za opłatą.
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Evita Elite
- animacja dla dzieci - Krzesełka do karmienia i łóżeczka (z wyprzedzeniem)
Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - Evita Elite
- ewentualnie za opłatą: bilard, rzutki, tenis stołowy
kategoria kraju: - Evita Elite
3 gwiazdki
Informacje ogólne: - Evita Elite
Aktualne informacje o koronawirusie (Covid-19): Dla twojego własnego bezpieczeństwa, w kraju twojego urlopu lub hotelu zostaną podjęte daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii korony. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty na świeżym powietrzu, usługi cateringowe i zajęcia.
Uwaga: Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Uwaga: Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i zdrowia obywateli UE dostarczone przez Twoje biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Uwaga: Więcej informacji o przepisach dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawie linii lotniczej, którą zarezerwowałeś online, znajdziesz pod adresem:
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Nota transferowa: Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany u nas przed wyjazdem i że ponoszone są koszty transportu na transfery.
Pamiętaj, że niektóre hotele podwożą Cię na obowiązkowe przystanki w pobliżu Twojego hotelu zamiast do Twojego indywidualnego hotelu / zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych lokalizacjach, oferowanie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy wysadzą Cię w najbliższym możliwym punkcie Twojego zakwaterowania. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu w przypadku opóźnienia lotu podczas przylotu.
Uwaga: Należy pamiętać, że określone obiekty hotelowe, usługi cateringowe, obiekty na świeżym powietrzu i zajęcia mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (10/15) do końca maja (05/31), w zależności od hotelu obłożenie i warunki pogodowe. Niektóre obszary obiektów zewnętrznych oraz obiektów sportowych i rozrywkowych mogą być również zamknięte lub anulowane w tym czasie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Uwaga: Należy pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w opisie hotelu określono inaczej.
Uwaga: Należy pamiętać, że co najmniej 1 podróżny musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Uwaga: Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przybędziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa była gwarantowana.
Uwaga: Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Zakwaterowanie może być w łóżku rodziców. Na miejscu może być wymagana dodatkowa opłata.
Informacje o lotach nocnych: Należy pamiętać, że pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu, co jest zwyczajem w kraju. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Uwaga: - Evita Elite
Należy pamiętać, że podatek turystyczny będzie pobierany w Grecji od 1 stycznia 2018 roku. Jest to obliczane zgodnie z klasyfikacją (kategorią kraju) hotelu: Hotele/noclegi 1* i 2* podatek od pokoju i za noc wynosi ok. 0,50 EUR 3* hotele/noclegi podatek za pokój za noc wynosi około 1,50 EUR 4* hotele/noclegi podatek wynosi około 3 EUR za pokój za noc 5* hotele/noclegi podatek wynosi około 4 EUR za pokój za noc Podatek turystyczny jest płacony na miejscu w hotelu. (temat do zmiany)
Uwaga: Należy pamiętać, że po powrocie z Grecji mogą odbywać się kontrole paszportowe. Powinieneś mieć przy sobie ważny dowód osobisty i/lub paszport.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.