Hotel położony jest w jednej z najsłynniejszych części Rodos - Faliraki. Przy wspaniałej, czystej plaży wyróżnionej Błękitną Flagą. W apartamentach i studio można wypocząć w pełnym komforcie i stylu. Pokoje są idealne zarówno dla rodzin jak i par. Gościom udostępniono m. in. basen, kort tenisowy, bezpłatne leżaki na plaży czy lokale gastronomiczne.
2 km od Faliraki, 20 km od lotniska w Rodos-RHO. Hotel usytuowany na powierzchni: 10400 m2.
1989 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), pralnia (płatna), basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
50 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi.Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.
Zlokalizowane są w 2 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)
- 1 aneks (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- apartamenty dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- studio dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- 2 restauracje z możliwością zamówień a la carte, 2 bary
- śniadanie (07:30-10:30) serwowane w tawernie w formie bufetu
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- tawerna grecka, śródziemnomorska/owoce morza
- "Sea Side Restaurant", międzynarodowa/owoce morza
- brodzik ze zjeżdżalnią
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- tenis stołowy
- siatkówka plażowa
- siłownia
- kort do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- cymbergaj
- minigolf
- bilard
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 380 GOŚCI NA 4776 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TA K(BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - IZOLACJA GOŚCIA W POKOJU, WIZYTA LEKARZA, W RAZIE POTWIERDZENIA ZAKAŻENIA - RELOKACJA GOŚCIA NA KWARANTANNĘ DO WYZNACZONEGO MIEJSCA
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Siłownia
Tenis
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Błękitna Flaga