Zlokalizowane są w 6 budynkach:
- 3 budynki główne (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
- 3 bungalowy (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- junior suity land view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje double sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje double land view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje double promo dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje rodzinne sea view dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- suity vip land view dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- master suity vip side sea view dla max. 6 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- maisonette rodzinne sea view dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje superior land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje superior sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- oświetlenie kortów
- cymbergaj
- bilard
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 125 GOŚCI NA 500 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - NA PODSTAWIE PRAWA OBOWIĄZUJĄCEGO W GRECJI
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TRANSPORT CHOREGO NA KWARANTANNĘ DO SPECJALNIE WYZNACZONEGO HOTELU
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.