Hotel położony jest w Panormos, zaledwie 150 m od plaży. W pobliżu hotelu znajdują się liczne restauracje, bary i sklepy. Lotnisko w Heraklionie (HER) oddalone jest od obiektu o około 60 km.
Panormy
Retimno 74057
Kreta
Tel: +30 28340 51447
Faks: +30 28340 51557
Hotel posiada łącznie 31 pokoi rozmieszczonych na 2 piętrach. Udogodnienia obejmują lobby z recepcją. Do dyspozycji Gości jest także odkryty basen, który zachęca do relaksu. Parasole i leżaki przy basenie są bezpłatne, na plaży za opłatą. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można korzystać z bezpłatnego WiFi. Miejsca parkingowe są dostępne bezpłatnie, w zależności od dostępności. Zwierzęta nie są akceptowane.
Należy pamiętać, że godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie planowane jest w godzinach 12:00–16:00, a wymeldowanie – między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
(ok. 20 m²) Pokoje obejmują połączoną część dzienną i sypialną, łazienkę z prysznicem lub wanną/toaletą oraz balkon lub taras. Na wyposażeniu znajduje się klimatyzacja, telewizor, sejf do wynajęcia, telefon i suszarka do włosów.
Uwaga: klimatyzacja jest częściowo płatna i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu.
(ok. 40 m²) W pokojach znajduje się sypialnia, wydzielona część dzienna z aneksem kuchennym, łazienka z prysznicem lub wanną/WC oraz balkon lub taras. W przeciwnym razie wyposażone jak studio.
Można częstować się śniadaniem (zwykle w formie bufetu).
Uwaga: od 1 stycznia 2018 roku będzie pobierany podatek turystyczny. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i musi zostać uiszczona przez gościa bezpośrednio w hotelu. Wysokość podatku zależy od kategorii hotelu i jest obliczana za noc i pokój plus podatek VAT.
Hotel 1*-2* = 0,50 EUR/noc
Hotel 3* = 1,50 EUR/noc
Hotel 4*= 3,00 EUR/noc
Hotel 5*= 4,00 EUR/noc
(temat do zmiany)
Pokoje seniora mogą rezerwować wyłącznie osoby powyżej 60. roku życia. Ten wymóg wiekowy musi być spełniony w przypadku wszystkich podróżnych przebywających w pokoju. Jeżeli powyższe warunki nie będą przestrzegane, podróżujący poniosą dodatkowe koszty na miejscu.
Wyposażenie pokoi seniora z reguły odpowiada pokojom standardowym.
Ogólnie rzecz biorąc, produkt ten jest tylko częściowo odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj swoje biuro rezerwacji, czy spełnia ono Twoje indywidualne potrzeby!
Należy pamiętać, że w przypadku transportu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż nieporęczny (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Rejestracja wymagana jest z wyprzedzeniem.
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w przepisach wjazdowych/VISA pod adresem: https://www.jt.de/faq
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie
JT Touristik Informacje o bagażu/ catering na pokładzie: http://www.jt.de/fluginformation
Pragniemy zwrócić uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują do miejsca docelowego o godzinie 4:00 lub później, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalne odchylenia).
Jeżeli lot powrotny jest lotem nocnym z godzinami odlotów z obszaru docelowego do godziny 4:00, wykwaterowanie w hotelu następuje o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dopłatą w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość rezerwacji dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. W tej sprawie skontaktuj się z obsługą klienta.