pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Albatros (Maleme)

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Albatros (Maleme)


Grecja,

Kreta,

Maleme

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/161204/grecja-kreta-albatros-maleme-3.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Albatros (Maleme)

    Grecja,

    Kreta,

    Maleme

    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    KATEGORIA - Albatros (Maleme)

    3*

    REGION - Albatros (Maleme)

    Kreta

    OPIS - Albatros (Maleme)

    hotel - Albatros (Maleme)

    lokalizacja - Albatros (Maleme)

    2 km od Platanias, ok. 150 od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 800 m2.

    kategoria organizatora - Albatros (Maleme)

    3*

    kategoria lokalna - Albatros (Maleme)

    3*

    opis hotelu - Albatros (Maleme)

    Data otwarcia - Albatros (Maleme)

    1988 r. Odnowiony w 2013 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.

    internet - Albatros (Maleme)

    - Wi-Fi w hotelu bezpłatne - Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

    plaża - Albatros (Maleme)

    150 m od hotelu, publiczna, z pomostem, kamienista, 150 m długości, dojście do plaży promenadą.Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

    pokoje - Albatros (Maleme)

    Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 2, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje double sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon - pokoje double mountain view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie - Albatros (Maleme)

    - restauracja główna/a la carte, bar

    śniadanie - Albatros (Maleme)

    - śniadanie (08:00-10:30)

    śniadanie i obiadokolacja - Albatros (Maleme)

    - śniadanie (08:00-10:30), kolacja (17:30-21:00) Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja. - lokalna

    aktywnie i animacyjnie - Albatros (Maleme)

    płatne - Albatros (Maleme)

    - masaż DODATKOWE INFORMACJE Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE I KOLACJĘ - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE) - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 4 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ, INDYWIDUALNIE PAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA) - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - NA PODSTAWIE PRAWA OBOWIĄZUJĄCEGO W GRECJI - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W PODATEK TURYSTYCZNY W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

    Aktualizacja opisu - Albatros (Maleme)

    26.03.2021 14:00

    usługi dostępne w hotelu - Albatros (Maleme)

    Hotel rodzinny Wi-Fi Serwis plażowy
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 129 opinii podróżnych
    Doskonałe
    72
    Dobre
    41
    Średnie
    10
    Złe
    3
    Okropne
    3
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >