3 km od Stalis, 25 km od lotniska w Heraklionie-HER. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.
2015 r.
Na terenie hotelu: bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny).
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Przy hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.
Zlokalizowane są w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- pokoje family dla max. 4 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna, WC), balkon
- pokoje double dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje triple dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (płatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon
- śniadanie (09:00-10:00) w Snack Barze
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK, ZGODNIE Z PROTOKOŁEM
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.