Hotel położony jest w Georgioupolis, ok. 400 m od publicznej piaszczystej plaży „Beach”. Można do niego dotrzeć drogą. W pobliżu znajdują się różne lokale rozrywkowe. W pobliżu znajduje się supermarket i kilka sklepów. Najbliższa atrakcja to Limni Kourna (ok. 3 km). W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy. Najbliższe miasto Georgioupolis oddalone jest od obiektu o około 5 km. Lotniska: CHQ ok. 45 km, HER ok. 100 km.
Klimatyzowany hotel składa się z budynku głównego i 2 aneksów i posiada 50 pokoi rozmieszczonych na 2 piętrach. Część wewnętrzna obejmuje lobby, recepcję (24h), sejf (za opłatą), salon i salon fryzjerski oraz WiFi (w miejscach publicznych). Do dyspozycji Gości jest także sala telewizyjna z telewizją satelitarną i płaskim ekranem. Udogodnienia obejmują również restaurację z klimatyzacją i tarasem. W restauracji głównej goście mogą poczęstować się bufetem. Na terenie basenów znajduje się kilka basenów, a także bar przy basenie (w zależności od sezonu), oddzielny basen dla dzieci i taras słoneczny (w zależności od sezonu). Goście mogą również zrelaksować się w hotelowym ogrodzie. Goście hotelowi mają do dyspozycji parasole i leżaki przy basenie. Parasole i leżaki na plaży są płatne.
Pokoje dwuosobowe (ok. 22 m2): wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, telefon, telewizję satelitarną, klimatyzację (indywidualnie ustawianą, ewentualnie za opłatą), WiFi (bezpłatne), lodówkę, sejf do wynajęcia oraz balkon lub taras.Studia (ok. 28m2): Z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe, są bardziej przestronne Apartamenty, 1 sypialnia: Z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe, posiadają salon/sypialnię połączoną z aneks kuchenny i oddzielna sypialnia. Można zarezerwować z widokiem na morze za dodatkową opłatą.Apartamenty Aneks: Znajdują się w aneksie z takimi samymi udogodnieniami jak apartamenty z 1 sypialnią.Apartamenty (ok. 37 m2): Z takimi samymi udogodnieniami jak pokoje dwuosobowe, posiadają sypialnia i oddzielny pokój dzienny z rozkładaną sofą i aneksem kuchennym Maisonettes (ok. 45m2): Posiadają takie samo wyposażenie jak apartamenty. Pokoje znajdują się na dwóch piętrach i są połączone klatką schodową.Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają kategorii pokoi najtańszych. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Częściowe wyżywienie, all inclusive Częściowe wyżywienie: śniadania i kolacje w formie bufetu All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive wliczone są w cenę w godzinach 12:00-22:30 w barach czynnych. Importowane napoje i wszystkie inne dodatki takie jak świeżo wyciskane soki owocowe dostępne są za opłatą.
- oddzielny basen dla dzieci przy basenie - krzesełka do karmienia - plac zabaw
- w stosownych przypadkach za opłatą: siatkówka plażowa, piłka nożna, narty wodne, skutery wodne - lokalni organizatorzy oferują następujące sporty i obiekty (w stosownych przypadkach za opłatą): sporty wodne, kort tenisowy - cotygodniowe wieczorne pokazy
- akceptowane środki płatnicze: Euro/Master Card, Visa - sprzątanie pokoju, - parking - napięcie: 220 V
Podatek turystyczny: Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek turystyczny, który zależy od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu: hotele/zakwaterowania 1* i 2*, podatek za pokój i noc wynosi około 1.503 EUR* hotele / Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi około 3 EUR4* Hotele/Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi około 7 EUR5* Hotele/Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi około 10 EURPodatek turystyczny jest pobierany lokalnie płatne w hotelu. (temat do zmiany)
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych.Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołania lotów, zmian czasu/rozkładu lotu, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na świeżym powietrzu oraz obiekty sportowe i rozrywkowe mogą również zostać zamknięte lub anulowane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne nie są koniecznie oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i Jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.Informujemy, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem oraz koszty transportu w dniu transferu.