Hotel Mari Beach położony jest bezpośrednio przy kilometrowej plaży Georgioupolis w północno-zachodniej części Krety. Około 5 km dzieli go od dawnej wioski rybackiej Georgioupolis z licznymi sklepami i rozrywkami, takimi jak tawerny, restauracje i bary. Miasto Chania oddalone jest o około 45 km, a lotnisko w Heraklionie o około 95 km.
Hotel przy plaży posiada 62 pokoje i oferuje lobby z recepcją, główną restaurację z odkrytym tarasem oraz bar przy basenie/na plaży. W całym obiekcie dostępne jest Wi-Fi. Na zewnątrz znajduje się basen ze zintegrowanym brodzikiem dla dzieci i widokiem na morze. Leżaki i parasole są wliczone w cenę przy basenie, na plaży za opłatą. Miejsca parkingowe w hotelu są wliczone w cenę, w zależności od dostępności.
: Są komfortowo umeblowane i wyposażone w klimatyzację, telewizję satelitarną, telefon, Wi-Fi, mini lodówkę, sejf do wynajęcia, wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów oraz balkon lub taras (D). Opcjonalnie możliwość rezerwacji do jednorazowego użytku (DE/DEA).
Śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu.
Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę od 10:00 do 23:00.
Wieczorne imprezy na plaży (w sezonie dwa razy w tygodniu, wtedy AI obowiązuje do 23:30).
Sporty wodne na plaży od lokalnych dostawców.
Zwierzęta nie są akceptowane!
********************
W przypadku pobytów od 1 stycznia 2018 r. rząd grecki pobiera podatek od noclegu, który płaci gość na miejscu, porównywalny z podatkiem turystycznym. Kwota zależy od rodzaju/kategorii zakwaterowania i wynosi od 0,50 € do 4 € za dzień i pokój.
Kategoria kraju 1-2 gwiazdki 0,50 euro
Kategoria kraju 3 gwiazdki 1,50 euro
Kategoria kraju 4 gwiazdki 3 euro
Kategoria kraju 5 gwiazdek 4 euro
Kontakt z hotelem:
Telefon: 0030/2180 331420
Faks: 0030/2810 221548
E-mail: maribeach@gmail.com
Należy pamiętać, że dla własnego bezpieczeństwa w hotelu i miejscu wypoczynku podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii korony.
W Państwa hotelu wakacyjnym obowiązują specjalne środki bezpieczeństwa i higieny ze względu na oficjalne wymagania, takie jak przepisy dotyczące odległości, instalacja dozowników środków dezynfekujących, wytyczne dotyczące noszenia masek (ochrona ust i nosa), niektóre opcje odprawy cyfrowej lub bezdotykowe wizyty w restauracji.
W zależności od rozwoju regionalnego może to prowadzić do pewnych zmian i ograniczeń w zakresie usług oferowanych przez hotel (np. ewentualnie obowiązkowe maseczki na twarz w miejscach publicznych, zmiana koncepcji restauracji, brak lub ograniczona oferta wellness, brak lub ograniczona animacja, brak mini - Wsparcie klubu, ...).
Środki określone w odpowiedniej koncepcji higieny służą w szczególności ochronie osobistej. Oczywiście każdy pasażer powinien przestrzegać wszystkich wypróbowanych i przetestowanych zasad postępowania, takich jak higiena rąk, zachowanie minimalnych odległości oraz etykieta kaszlu/kichania. Oficjalne wymagania można również dostosować w krótkim czasie, w zależności od bieżących wydarzeń, dla poszczególnych hoteli, lokalizacji wakacyjnych lub regionów.