Przyjazny rodzinom hotel 4* gwiazdkowy!
Atlantica Caldera Village znajduje się w obszarze nadmorskim około 9,8 km na zachód od miasta Chania i oferuje piękny widok na Morze Egejskie oraz wyspę Agii Theodori. Jest zaledwie 1 km od wioski Platanias, gdzie znajdują się liczne sklepy i życie nocne. Międzynarodowe lotnisko w Chanii znajduje się około 28 km stąd.
Do udogodnień hotelu należy lobby z całodobową recepcją, przechowalnia bagażu, lounge oraz bezpłatne Wi-Fi we wszystkich publicznych częściach hotelu. Posiłki serwowane są w głównej restauracji oraz restauracji à la carte. Napoje serwowane są w barze lounge i barze przy basenie. Na rozległym terenie ogrodowym znajdują się 3 baseny z tarasami słonecznymi, basen dla dzieci, leżaki i parasole są wliczone w cenę. Ponadto lekarz na wezwanie (płatny), transfer z lotniska (na życzenie, za opłatą) oraz bezpłatny parking.
Hotel oferuje łącznie 148 jednostek mieszkalnych różnego rodzaju. Do standardowego wyposażenia należy indywidualna klimatyzacja/ogrzewanie (wliczone w cenę), bezpłatne Wi-Fi, telefon z bezpośrednim wyjściem, sejf (wliczony w cenę), telewizor płaskoekranowy (z kanałami satelitarnymi i muzycznymi), aneks kuchenny (mini lodówka, 2 płyty grzewcze, możliwość parzenia kawy/herbaty, naczynia kuchenne), stół i krzesła oraz balkon lub taras. Łazienki oferują prysznic/wc, suszarkę do włosów i artykuły toaletowe. Studio (ok. 25 m²) Idealne dla maksymalnie 2 + 1 osób, wyposażone w 1 podwójne łóżko i 1 sofę. Apartament 1-sypialniowy (ok. 35 m²) Idealny dla maksymalnie 2 + 2 osób, składa się z pokoju dziennego i oddzielnej sypialni, wyposażony w 1 podwójne łóżko i 2 sofy. Apartament 2-sypialniowy (ok. 45 m²) Idealny dla maksymalnie 4 + 1 osób, składa się z pokoju dziennego i dwóch oddzielnych sypialni, wyposażony w 2 podwójne łóżka i 1 sofę. Dla wszystkich typów pokoi dostępna jest usługa budzenia, serwis pokojowy (płatny), sprzątanie pokoi 6 razy w tygodniu, wymiana ręczników i pościeli 2 razy w tygodniu. Usługa pralni (za opłatą). Tylko na życzenie dla gości urodzinowych butelka wina lub ciasto do pokoju przy przyjeździe oraz dla nowożeńców butelka wina przy przyjeździe do pokoju.
Rezerwujesz zakwaterowanie z noclegiem ze śniadaniem lub all-inclusive. Nocleg ze śniadaniem 07:30 - 10:30 bufet śniadaniowy w głównej restauracji. Menu dla dzieci dostępne w głównej restauracji. Pudełko śniadaniowe na życzenie 1 dzień wcześniej do godziny 16:00. All-inclusive, 07:30 - 23:00 07:30 - 10:30 bufet śniadaniowy w głównej restauracji. 11:00 - 23:00 napoje w tym woda mineralna, napoje bezalkoholowe, kawa, herbata, piwo z beczki, wino domowe, napoje alkoholowe i bezalkoholowe lokalnych marek. 11:00 - 23:00 Nielimitowane lody serwowane w barze przy basenie. 13:00 - 14:30 bufet obiadowy w głównej restauracji. 18:30 - 21:00 kolacja w formie bufetu z pokazem gotowania w głównej restauracji lub ... 18:30 - 21:30 à la carte w restauracji Veranda (z rezerwacją z wyprzedzeniem). Obiad i kolacja obejmują wodę mineralną, napoje bezalkoholowe, piwo z beczki i wino domowe. Tematyczne wieczory bufetowe w głównej restauracji. Menu dla dzieci dostępne w głównej restauracji. Pudełko lunchowe na życzenie 1 dzień wcześniej do godziny 16:00. Na kolację w wszystkich restauracjach wymagana jest elegancka odzież (stroje kąpielowe są zabronione, a panowie muszą nosić długie spodnie).
Łóżeczko dla niemowląt może być dostępne na życzenie i bezpłatnie, krzesełko do karmienia (na życzenie). Dzieci mogą bawić się w basenie dla dzieci, na placu zabaw na świeżym powietrzu lub w wewnętrznej sali zabaw.
Zewnętrzna strefa fitness.
- Akceptowane są karty Visa i Mastercard. - Zameldowanie 14:00 / Wymeldowanie 11:00 - Obiekt nie oferuje udogodnień dla osób niepełnosprawnych i pokoi przystosowanych dla osób na wózkach inwalidzkich. - Nie są akceptowane zwierzęta. - Działanie niektórych zewnętrznych obiektów, udogodnień i usług podlega protokołom COVID-19 lub zależy od warunków pogodowych. WAŻNA UWAGA: Proszę pamiętać, że dla Państwa bezpieczeństwa w hotelu i miejscu wypoczynku wprowadzono szerokie środki w celu ograniczenia pandemii koronawirusa zgodnie z wymaganiami władz. Może to prowadzić do pewnych zmian i ograniczeń w ofercie hotelu (np. obowiązek noszenia maseczek w miejscach publicznych, godziny zameldowania i wymeldowania, zmienione koncepcje restauracji, zmiany w sprzątaniu pokoi oraz wymianie ręczników i pościeli, brak lub ograniczone oferty wellness, brak lub ograniczona animacja, brak opieki w mini klubie, serwis pokojowy ...). Środki te mają na celu przede wszystkim Państwa osobiste bezpieczeństwo. Oczywiście wszyscy goście powinni przestrzegać sprawdzonych zasad zachowania, takich jak higiena rąk, przestrzeganie minimalnych odległości oraz etykieta kaszlu i kichania. Wymogi władz mogą być również dostosowywane w krótkim czasie, w zależności od bieżącego rozwoju, dla poszczególnych hoteli, miejsc wypoczynku lub regionów. Proszę pamiętać, że w Grecji pobierana jest opłata klimatyczna. Płatność odbywa się bezpośrednio na miejscu w gotówce i jest naliczana za pokój. Wysokość opłaty zależy od rodzaju i kategorii zarezerwowanego zakwaterowania oraz długości pobytu i wynosi od 1,50 EUR do 15,00 EUR za pokój/noc. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy. Przy planowanym przyjeździe do miejsca docelowego od godziny 04:00 hotelowy pokój będzie dostępny dopiero od oficjalnej godziny zameldowania danego hotelu. Również oficjalna godzina wymeldowania hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Przy planowanych lotach powrotnych do godziny 3:00 następnego dnia oficjalna godzina wymeldowania hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie mogą być dodane w zależności od dostępności i za dodatkową opłatą przez nasz zespół serwisowy.
Proszę pamiętać, że w Grecji pobierana jest opłata klimatyczna. Płatność odbywa się bezpośrednio na miejscu w gotówce i jest naliczana za pokój. Wysokość opłaty zależy od rodzaju i kategorii zarezerwowanego zakwaterowania oraz długości pobytu i wynosi od 1,50 EUR do 15,00 EUR za pokój/noc. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy. Przy planowanym przyjeździe do miejsca docelowego od godziny 04:00 hotelowy pokój będzie dostępny dopiero od oficjalnej godziny zameldowania danego hotelu. Również oficjalna godzina wymeldowania hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Przy planowanych lotach powrotnych do godziny 3:00 następnego dnia oficjalna godzina wymeldowania hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie mogą być dodane w zależności od dostępności i za dodatkową opłatą przez nasz zespół serwisowy.