- Kardamena – plaża piaszczysto-żwirowa oddalona jest o ok. 200 m i można do niej dotrzeć przez siostrzany hotel Akti Beach Club – centrum miasta Kardamena: ok. 4 km – miasto Kos: ok. 25 km – lotnisko KGS: ok
- Główny i kilka aneksów - ostatni remont: 2019 r. - 145 pokoi - lobby, recepcja, bezpłatne Wi-Fi w lobby - restauracja - bar - 3 baseny (sezonowe i zależne od pogody) - parasole i leżaki są bezpłatne przy basenie i na terenie plaża, ręczniki kąpielowe za opłatą Kaucja (sezonowa i zależna od pogody) - Taras słoneczny - można korzystać ze wszystkich obszarów siostrzanego hotelu Akti Beach Club
Pokój dwuosobowy z balkonem/tarasem - wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, telefon, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), WiFi (za opłatą), mini lodówka, sejf do wynajęcia - balkon lub taras - można również zarezerwować z dostępem do basenu za dodatkową opłatąFZ balkon/taras – mają takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe, ale są bardziej przestronne i mają kilka opcji spania – mają takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe, ale są bardziej przestronne, mają kilka opcji spania i mają dwa piętra.
Ultra All Inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu – napoje całodobowe zgodnie z menu all inclusive – przekąski w ciągu dnia, podwieczorek o północy – za opłatą: napoje importowane, świeżo wyciskane soki
- Tenis, tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa, minigolf, piłkarzyki, kajaki, rowery wodne, studio fitness - Rozrywka dzienna i wieczorna - za opłatą i za pośrednictwem lokalnych dostawców: narty wodne, surfing, parasailing
Hotel dla dorosłych od 16 lat
Podatek turystyczny: Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek turystyczny. Zależy on od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu: hotele/zakwaterowania 1* i 2*, podatek za pokój i noc wynosi około 0,503 EUR* hotele/noc. Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi ok. 1,50 EUR4* Hotele/Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi ok. 3 EUR5* Hotele/Noclegi, podatek za pokój i noc wynosi ok. 4 EUR płaci się na miejscu w hotelu. (temat do zmiany)
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych. Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet z bardzo krótkim wyprzedzeniem. . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu podczas lotu i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenJeśli zarezerwowałeś lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji lub przekazane Ci przez biuro podróży otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania. Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w Twoim locie. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna. Pamiętaj, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a koszty transportu w dniu transferu.