„Molfetta Beach” znajduje się tuż przy plaży. Dzięki centralnej lokalizacji w Gouvia, hotel jest doskonałą bazą wypadową do odkrywania okolicy.
Gouvia
49100 Corfu
Tel.: +30 26610 91915
Faks: +30 26610 91919
Recepcja czynna 24 godziny. Do dyspozycji gości przechowalnia bagażu, sejf, bankomat, wypożyczalnia samochodów, pralnia oraz sala konferencyjna. WiFi zapewnia podróżnym dostęp do Internetu. Oprócz supermarketu są inne sklepy. Ogród oferuje dodatkową przestrzeń do wypoczynku i rekreacji na świeżym powietrzu. Jeśli przyjedziesz własnym pojazdem, możesz go zaparkować na parkingu domu.
Należy pamiętać, że godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między 12:00 a 16:00, wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Należy pamiętać, że część klimatyzacji jest płatna i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu.
Obiekty sportowe i rozrywkowe zapewniają elastyczne możliwości spędzania wolnego czasu. Goście mogą korzystać z leżaków i parasoli na tarasie słonecznym. Różnorodne zajęcia oferują różnorodność, w tym narty wodne, narty wodne, żeglarstwo i spa. Ofertę uzupełniają dyskoteka i klub nocny.
Pokoje dla seniorów mogą być zarezerwowane tylko dla podróżnych, którzy ukończyli 60 lat. Ten wymóg wieku musi być spełniony w przypadku wszystkich podróżnych, którzy zajmują pokój. Jeśli wymienione warunki nie zostaną spełnione, podróżni na miejscu będą ponosić dodatkowe koszty.
Wyposażenie pokoi seniora odpowiada zazwyczaj pokojom standardowym.
Należy pamiętać, że podatek turystyczny będzie naliczany od 1 stycznia 2018 r. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i naliczana jest za dobę i za pokój plus VAT.
Hotel 1 * -2 * = 0,50 EUR / noc
Hotel 3 * = 1,50 EUR / noc
Hotel 4 * = 3,00 EUR / noc
Hotel 5 * = 4,00 EUR / noc
(Temat do zmiany)
Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest odpowiedni tylko w ograniczonym zakresie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj w swoim biurze rezerwacyjnym, czy nadal odpowiada Twoim indywidualnym potrzebom!
W przypadku rezerwacji hotelu z własnym przyjazdem lub z lotem istnieje możliwość, że po przybyciu do hotelu zostanie pobrana dodatkowa opłata.
W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że rezerwacja zostanie odrzucona na miejscu i zameldowanie nie będzie możliwe.
Należy pamiętać, że za przewóz bagażu na miejscu mogą zostać naliczone dodatkowe koszty (np. Akcesoria golfowe, wózki spacerowe, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Zwracamy uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych z przylotem o godzinie 4:00 i później w rejonie docelowym odprawa w hotelu będzie odbywać się dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00. (z zastrzeżeniem lokalnych różnic).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu z obszaru docelowego do godziny 4:00, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic) dnia poprzedniego.
Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie wykorzystania pokoju możliwe za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji w recepcji hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.