pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Lena Mare

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Lena Mare


Grecja,

Korfu,

Acharavi

1 531,00 PLN/os. (2os. 3 062,00 PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/giata/364107/grecja-korfu-lena-mare-110.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

Udogodnienia

Klimatyzacja

Internet

Konie

Sport

Basen odkryty

Dla rodzin z dziećmi

Region nadmorski

Bez paszportu

Parking

Darmowe Wifi

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Wycieczki fakultatywne

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Zalety oferty
    • Klimatyzacja
    • Internet
    • Konie
    Opis operatora:
    Proszę czekać ...

    Położenie - Lena Mare

    Plażowy (w 2. linii) Lena Mare Hotel, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, znajduje się około 700 m od piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 250 m. Miasto Acharavi jest oddalone o około 250 m (Corfu town około 35 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 400 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 350 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 700 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Acharavi Folk museum (ok. 1 km), Canal d'Amour (ok. 10 km) oraz PaleokastrLotnisko (CFU) położone jest ok. 38 km od hotelu.

    Wyposażenie - Lena Mare

    2 -piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 20 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. 

    Pokoje - Lena Mare

    Pokój junior suite - jedno pomieszczenie, klimatyzacja, TV-SAT, internet, sejf, łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów), balkon/taras. Ok 35 m. kw. Pokój superior suite - pokój dzienny i sypialnia, jedno pomieszczenie, klimatyzacja, TV-SAT, internet, sejf, łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów), balkon/taras. Ok 50- 55 m. kw.

    Wyżywienie - Lena Mare

    Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje kolację.

    Sport i rozrywka - Lena Mare

    2 baseny ze słodką wodą (możliwość użytkowania od kwietnia do października). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W odległości ok. 1 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: jacuzzi i masaże za opłatą.

    Cena zawiera - Lena Mare

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Opłata klimatyczna - Lena Mare

    W Grecji wymagana jest opłata klimatyczna (tzw. opłata na odporność na kryzys klimatyczny), która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania. Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu oraz daty pobytu, poniżej szacunkowe kwoty:           marzec - październik: * ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 1* * ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 2* * ok. 5 za pokój i za noc w hotelach 3* * ok. 10 za pokój i za noc w hotelach 4* * ok. 15 za pokój i za noc w hotelach 5* listopad - luty: * ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 1* * ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 2* * ok. 1,50 za pokój i za noc w hotelach 3* * ok. 3,00 za pokój i za noc w hotelach 4* * ok. 4,00 za pokój i za noc w hotelach 5*

    Cena nie zawiera - Lena Mare

    Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

    Warunki wjazdowe do Grecji - Lena Mare

    Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.Przydatne strony: Greckie Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego | www.civilprotection.gr/enKrajowa Organizacja Zdrowia Publicznego Grecji (EODY) | https://eody.gov.gr/en/novel-coronavirus-covid-19-advice-for-travellers/https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecjahttps://travel.gov.gr/

    Oferta pakietowana dynamicznie - Lena Mare

    W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair, Enter Air - Lena Mare

    Wszystkie wyloty do Grecji oparte są o dynamiczne pakietowanie. Przelot PLL LOT: * w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm). * bagaż rejestrowany do 23 kg za dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage Przelot liniami WizzAir: * w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym) * WIZZ Priority za dodatkową opłatą (WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu można zabrać do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.) * bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą Przelot liniami Ryanair: * w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym) * pierwszeństwo wejścia na pokład za dodatkową opłatą - pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.) * bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą Ryanair akceptuje tylko mobilne karty pokładowe (drukowane karty pokładowe nie będą akceptowane. Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu Przelot liniami Enter Air: * w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego i jedna sztuka bagażu rejestrowanego do 15 kg * przy rezerwacjach założonych na wyloty z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

    Zmiana świadczeń - Lena Mare

    Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia hotelu, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

    Podróżni z paszportem innym niż polski - Lena Mare

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią - Lena Mare

    Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 163 opinii podróżnych
    Doskonałe
    132
    Dobre
    22
    Średnie
    3
    Złe
    4
    Okropne
    2
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >