Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...
Kategoria: 2 gwiazdki - Mirabel City Center
Lokalizacja: - Mirabel City Center
Hotel położony jest w Argostoli, na rynku, zaledwie 200 m od najbliższej plaży.
Adres: - Mirabel City Center
Rynek Główny 28100 Argostoli Kefalonia Tel: +30 2671 025381, +30 2671 025383 Faks: +30 2671 025384
Umeblowanie: - Mirabel City Center
Obiekt z przyjemnością przyjmuje gości w łącznie 33 pokojach. Recepcja czynna jest przez całą dobę. Różne udogodnienia i usługi - sejf, sala telewizyjna i obsługa pokoju - są w ofercie. Internet (za opłatą) jest dostępny dla podróżnych w miejscach publicznych.
Przyjazd Wyjazd: - Mirabel City Center
Należy pamiętać, że godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie planowane jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Uwaga: - Mirabel City Center
Klimatyzacja jest częściowo płatna i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu.
Sport/rozrywka: - Mirabel City Center
Orzeźwiające napoje dostępne są w barze przy basenie.
Podatek turystyczny: - Mirabel City Center
Uwaga: od 1 stycznia 2018 r. pobierany będzie podatek turystyczny. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i musi zostać uiszczona przez gościa bezpośrednio w hotelu. Wysokość podatku zależy od kategorii hotelu i naliczana jest za dobę i pokój plus podatek VAT.
1*-2* hotel = 0,50 EUR/noc 3* hotel = 1,50 EUR/noc 4* hotel = 3,00 EUR/noc 5* hotel = 4,00 EUR/noc
(temat do zmiany)
Uwaga dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej: - Mirabel City Center
Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest tylko częściowo odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj biuro rezerwacji, czy nadal spełnia Twoje indywidualne potrzeby!
Transfer kosztów dodatkowych: - Mirabel City Center
Należy pamiętać, że w przypadku transferu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za nieporęczny bagaż (np. akcesoria do golfa, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Uwaga dotycząca przepisów dotyczących bagażu/ cateringu na pokładzie: - Mirabel City Center
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Więcej informacji na ten temat pod adresem
JT Touristik Informacje o bagażu/ catering na pokładzie: http://www.jt.de/fluginformation
Uwaga dotycząca wymagań wstępnych: - Mirabel City Center
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w przepisach wjazdowych/VISA na stronie: https://www.jt.de/faq
Informacje o lotach nocnych: - Mirabel City Center
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które lądują na miejscu o godzinie 4:00 lub później, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem odchylenia lokalne).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu z miejsca docelowego do godziny 4:00, wymeldowanie z hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dopłatą w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu! Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dopłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.