Wille i apartamenty znajdują się wśród 10 hektarowego ogrodu krajobrazowego obok plaż gambijskiego wybrzeża obok Parku Leśnego Bijilo. Do udogodnień na miejscu należy 18-dołkowe pole golfowe par-3 (wypożyczenie kijów dostępne), trzy baseny oraz minimarket. Restauracja i bar oferują szeroki wybór kuchni międzynarodowej i tradycyjnej, a goście mogą cieszyć się różnorodnymi afrykańskimi i europejskimi formami rozrywki. Goście mogą zarezerwować wycieczki głęboko w buszu, rejsy po rzekach i strumieniach oraz wizyty w licznych innych atrakcjach turystycznych za pośrednictwem recepcji.
2-pokojowy apartament (jeden salon i jedna sypialnia) dla maksymalnie 4 osób z dwoma łazienkami i w pełni wyposażoną kuchnią3-pokojowy apartament (jeden salon i dwie sypialnie) dla maksymalnie 6 osób z dwoma łazienkami i w pełni wyposażoną kuchnią3-pokojowy apartament (jeden salon i dwie sypialnie) dla maksymalnie 6 osób z trzema łazienkami i w pełni wyposażoną kuchnią
Zorganizowane zajęciaWypożyczalnia samochodówRekomendacja opieki nad dziećmiBar/lounge koktajlowyLeżaki plażowePlażaButik(i)Ręczniki plażowe/basenoweSalon piękności Klub domowyKawiarniaMinimarketKrokietNa żywo rozrywkaFaksowanieWędkarstwoSzkoła golfowaGolf (18 dołków)4WD safariDostęp do InternetuŚcieżka do jogginguPralniaUsługi wellnessWymiana walutBar przy basenieSnack bar przy baseniePutting GreenTelefon publicznyRestauracjaObsługa pokojowa Basen zewnętrzny(y)Tenis stołowy/stół do ping-pongaWypożyczalnia filmówSiatkówkaSurfingKlub nocnySprzątanie
Uwaga dotycząca anulowania rezerwacji: Po zakończeniu rezerwacji staje się ona wiążąca i nie można jej zmieniać ani anulować. Płatność całkowitej kwoty jest wymagana po otrzymaniu faktury. U nas możesz rezerwować bez obaw, ponieważ ubezpieczenie od rezygnacji z podróży HanseMerkur jest już wliczone w cenę podróży! Jeśli nie możesz w nieprzewidziany sposób rozpocząć swojej podróży, jesteś finansowo zabezpieczony. I to bez wyłączenia pandemii – wszystkie świadczenia ubezpieczeniowe obowiązują również w czasie pandemii COVID-19.
Informacje o opłatach WYMAGANE DOPŁATY (energia, podatek od noclegów/obłożenia, podatek od łóżek, opłaty lub inne) LEŻĄ W ODPOWIEDZIALNOŚCI UŻYTKOWNIKA I MUSZĄ BYĆ BEZPOŚREDNIO OPŁACONE DO OŚRODKA. Dopłaty mogą być zmieniane bez uprzedzenia. Dopłata: 65 funtów brytyjskich za jednostkę 1-osobową na tydzień, 73 funty brytyjskie za jednostkę 2-osobową na tydzień. Jesteś odpowiedzialny za nałożone opłaty dodatkowe/dopłaty za energię, podatki od obłożenia lub podobne, opłaty serwisowe, opłaty za połączenia telefoniczne, opłaty za rozmowy międzynarodowe, opłaty osobiste i korzystanie z udogodnień, opłaty za sprzątanie lub ośrodek. Parkowanie w ośrodku jest zazwyczaj ograniczone do jednego samochodu na jednostkę. Może być pobierana opłata za parking. Niektóre ośrodki mogą nie mieć parkingu na terenie, co wymaga korzystania z alternatywnego obiektu poza terenem za dodatkową opłatą. W przypadku parkowania przyczep, łodzi, motocykli lub pojazdów rekreacyjnych wszelkiego rodzaju (zazwyczaj w lokalizacji poza terenem) należy wcześniej dokonać ustaleń. Ważne uwagi Wszyscy goście muszą skontaktować się z zarządem ośrodka co najmniej 48 godzin przed datą zameldowania, dzwoniąc pod numer +220 4464 897 lub wysyłając e-mail na adres misha@kololi.com. Proszę również zapytać o listy z dodatkowymi udogodnieniami ośrodka, w tym klimatyzację, codzienną obsługę sprzątania, kosze powitalne. Jednostki z klimatyzacją podlegają dodatkowej opłacie za koszty dodatkowe. Obsługa gości Zazwyczaj nie oferuje się codziennej obsługi sprzątania. W ośrodkach, które oferują taką usługę, zazwyczaj pobierana jest dodatkowa opłata. Dodatkowe informacje Proszę sprawdzić certyfikat potwierdzający każdą zakończoną transakcję, aby upewnić się, że wszystkie informacje o ośrodku i datach odzwierciedlają żądane ustalenia wakacyjne. Z powodu COVID-19 niektóre miejsca docelowe ograniczają wjazd lub wymagają przedstawienia negatywnego testu na COVID-19 lub goście muszą być poddani kwarantannie po przyjeździe. Ponadto dostępność udogodnień i usług ośrodka oraz lokalnych atrakcji turystycznych może być ograniczona. Zakwaterowanie gospodarza jest przeznaczone do użytku przez osobę wymienioną na certyfikacie i towarzyszących gości, chyba że zakupiono certyfikat gościa. Odbiorca certyfikatu musi mieć ukończone 21 lat. Jednostka gospodarza może różnić się od podanej. Certyfikat nie wskazuje, że określony widok lub lokalizacja jednostki jest podana w docelowym ośrodku. Jeśli potwierdzono kilka pobytów w tym samym ośrodku, może być konieczne przeniesienie się do innej jednostki na każdy potwierdzony pobyt. Zwierzęta nie są dozwolone na terenie, chyba że zaznaczone inaczej. W celu uzyskania dodatkowych informacji o ośrodku lub okolicy prosimy o kontakt z ośrodkiem gościnnym. Chociaż większość podróży odbywa się bez incydentów, niektóre miejsca docelowe i okresy mogą wiązać się z większym ryzykiem niż inne. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że podróż do określonego miejsca jest ani rozsądna, ani wolna od ryzyka, ani nie ponosimy odpowiedzialności za szkody lub straty, które mogą wyniknąć z takiej podróży. JEŚLI NIE JESTEŚ OBYWATELEM KRAJU, W KTÓRYM ZNAJDUJE SIĘ OŚRODEK GOŚCINNY, MOŻESZ CHCIEĆ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ODPOWIEDNIĄ LINII LOTNICZEJ, BIUREM TURYSTYCZNYM LUB KONSULATEM W SWOIM MIEJSCU ZAMIESZKANIA W SPRAWIE WYMAGAŃ WJAZDOWYCH I/LUB PORAD. PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA WAŻNE ZMIANY W WYMAGANYCH DOKUMENTACH DO WJAZDU DO WIELU KRAJÓW. Podróże do USA: Aby wjechać lub wrócić do USA, przy przekraczaniu granicy USA drogą powietrzną, morską lub lądową MUSI BYĆ POSIADANY WAŻNY PASZPORT LUB INNY BEZPIECZNY, AKCEPTOWANY DOKUMENT. Podjęto wszelkie starania, aby zapewnić dokładność wszystkich informacji i stawek (zmiany zastrzeżone).