Rue Pierre Semard 1575009 ParyżFrancjaTel.: +33148782672Email: residence@duprehotels.com
Ten hotel dysponuje windą i recepcją. Wyposażenie obiektu obejmuje przechowalnię bagażu i sejf. W obiekcie dostępne jest WiFi. Pomoc w rezerwacji wycieczek oferowana jest w punkcie informacji turystycznej. Osoby przyjeżdżające samochodem mogą zaparkować na parkingu hotelowym za opłatą. Do innych usług należy serwis transferowy, budzenie, usługi portiera oraz własny autobus wahadłowy. Goście mogą korzystać z codziennej prasy bezpłatnie. W sprawach biznesowych chętnie pomoże centrum biznesowe, które oferuje faks.
Hotel wita gości w Paryżu.
Ogrzewanie zapewnia przyjemny klimat w pokojach. Pokoje wyposażone w dywany dysponują podwójnym łóżkiem. Można zamówić dodatkowe łóżka. Oprócz tego dostępne są sejf i biurko. Najlepszy komfort wakacyjny zapewniają telefon, telewizja satelitarna i WiFi. W łazience, wyposażonej w prysznic i wannę, goście mają do dyspozycji suszarkę do włosów i telefon. Jako szczególność goście w łazienkach mogą korzystać z kosmetyków i wyboru ręczników. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z łazienką bez barier. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, dla niepalących i dla palących.
Na miejscu znajduje się bar. Kontynentalny bufet śniadaniowy zachęca do wstania z łóżka rano. Dla szczególnych wymagań kulinarnych obiekt oferuje dania dietetyczne. Ponadto hotel oferuje specjalne opcje wyżywienia.
Proszę pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na temat takiej przydatności, uwzględniając Państwa potrzeby, na życzenie.
Dopuszczalny bagaż i usługi wyżywienia mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie pomoże pod adresem email
Przepisy wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Informacje specyficzne dla kraju można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ostateczne i wiążące informacje na temat przepisów wjazdowych mogą udzielić jedynie odpowiednie ambasady i konsulaty poszczególnych państw.
Zajrzyj na naszą stronę internetową:
Oczywiście, nasz zespół serwisowy ECCO jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30 - 18:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub pod naszym adresem email:
Proszę pamiętać, że pokoje ekonomiczne, najlepszej ceny, niskokosztowe i oszczędnościowe są ofertami w obniżonej cenie. Decyzja, który pokój zostanie Państwu przydzielony na miejscu, należy do hotelu. Chętnie przekażemy Państwa życzenia do hotelu, jednak nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.
Proszę pamiętać, że dla wszystkich gości bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu podczas rezerwacji w docelowym obszarze. W takim przypadku można się spodziewać, że hotelarz na miejscu odrzuci rezerwację lub pobierze znaczny dodatkowy koszt.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które mają czas przylotu od 04:00 rano i później w docelowym obszarze, zameldowanie w hotelu w dniu przyjazdu w sezonie wysokim może odbywać się dopiero od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odstępstw). Jeśli na powrocie jest lot nocny z czasami odlotu do 04:00 rano z obszaru docelowego, może się zdarzyć, że wymeldowanie z hotelu nastąpi już o 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odstępstw) dnia poprzedniego. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju jest możliwe za dodatkową opłatą w zależności od dostępności po konsultacji w recepcji hotelowej!
Proszę pamiętać, że czasy zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Państwa zameldowanie planowane jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Dalsze informacje na temat zameldowania i wymeldowania uzyskają Państwo w recepcji. Wszystkie informacje bez gwarancji.
Proszę pamiętać, że na miejscu może być pobierany podatek turystyczny. Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i musi być uiszczona przez gościa w hotelu podczas zameldowania lub wymeldowania.