Przy rezerwacji wakacji z transferem gwarantujemy Państwu dla wszystkich hoteli w Sahl Hasheesh 2 przystanek transfer z przylotem na lotnisko HRG. Maksymalnie 2 hotele będą odwiedzane w trakcie transferu.
- Sahl Hasheesh, Hurghada - bezpośrednio przy plaży - sklepy około 2 km, centrum Hurghady około 30 km - lotnisko HRG około 25 km
- budynek główny - 1 piętro, budynek dodatkowy - 4 piętra - otwarcie w 2023 - 302 pokoje - recepcja, lobby, windy, Wi-Fi - kilka restauracji i restauracji à la carte - bary - 3 baseny, brodzik (sezonowy i w zależności od pogody) - park wodny z 3 zjeżdżalniami i 2 zjeżdżalniami dla dzieci (sezonowy i w zależności od pogody) - leżaki i parasole na plaży i przy basenie (sezonowo i w zależności od pogody) - ręczniki plażowe
DZ Sup. widok na ogród lub basen (około 40 m²) - łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, telefon, Wi-Fi, minibar, sejf, ekspres do kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - dostępne za dodatkową opłatą: widok na morze. Pokój dwuosobowy Deluxe (około 40 do 44 m²) - łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, telefon, Wi-Fi, minibar, sejf, ekspres do kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - dostępne za dodatkową opłatą: widok na basen, widok na morze. Apartament Panorama z widokiem na morze (około 50 do 57 m²) - łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, telefon, Wi-Fi, minibar, sejf, ekspres do kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - drzwi łączące. DZ Penthouse z widokiem na morze (około 72 do 97 m²) - łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, telefon, Wi-Fi, minibar, sejf, ekspres do kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - połączona część dzienna/sypialna. Rodzinny apartament z widokiem na morze (około 50 do 55 m²) - łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów - telewizja satelitarna, telefon, Wi-Fi, minibar, sejf, ekspres do kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - 2 sypialnie z drzwiami przesuwnymi. Wszystkie pokoje Economy zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, rozmiar i wyposażenie mogą różnić się od standardowych pokoi. Jeśli Twój hotel ma budynek główny i dodatkowy, zakwaterowanie może odbywać się zarówno w budynku głównym, jak i dodatkowym. Niestety, nie możemy przyjmować życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Przydział leży wyłącznie w gestii hotelarza na miejscu.
Ultra All Inclusive - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu - opcjonalnie kolacja w jednej z restauracji à la carte (wymagana rezerwacja) - przekąski popołudniowe, kawa/herbata i ciastka, przekąska o północy - minibar uzupełniany raz w tygodniu - napoje 24 godziny na dobę zgodnie z kartą All Inclusive w wyznaczonych barach w otwartych godzinach.
- klub dziecięcy (4 do 12 lat) - basen dla dzieci - zjeżdżalnie wodne - plac zabaw - bufet dla dzieci/menu - krzesełka dla dzieci w restauracji (w zależności od dostępności) - łóżeczka dla niemowląt (na życzenie)
- tenis stołowy, dart, siatkówka, siatkówka plażowa, mini piłka nożna, bilard, centrum fitness - za opłatą u lokalnych dostawców: sporty wodne na plaży
- za opłatą: SPA, masaże, sauna, hammam, jacuzzi, zabiegi wellness i kosmetyczne
Proszę pamiętać, że w hotelu w okresie od 15.11.2023 do prawdopodobnie połowy marca 2024 będą prowadzone prace remontowe w standardowych pokojach. Mogą wystąpić wizualne i akustyczne utrudnienia.
Proszę pamiętać, że opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę podróży. Obywatele Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymują wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przyjeździe na lotnisko w Egipcie po uiszczeniu opłaty w wysokości około 30 EUR od osoby (płatność gotówką). Goście innych narodowości proszeni są o wcześniejsze skontaktowanie się z odpowiednim konsulatem w celu uzyskania aktualnych przepisów dotyczących wjazdu.
Proszę pamiętać, że hotelarz wymaga dowodu przyjazdu z Niemiec, Austrii lub Szwajcarii. Jeśli taki dowód nie będzie dostępny, hotel na miejscu ma prawo naliczyć dodatkową opłatę w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Dla Państwa bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki w celu ograniczenia pandemii koronawirusa w kraju wakacyjnym i/lub hotelu. Może to prowadzić do niektórych zmian lub ograniczeń w usługach w zależności od destynacji i regionu w hotelach, które mogą wpłynąć na udogodnienia hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi gastronomiczne i aktywności. Ponadto mogą obowiązywać inne przepisy dla osób w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców lub niezaszczepionych. Niektóre obiekty mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych. Nadzwyczajne okoliczności związane z pandemią koronawirusa mogą również prowadzić do odwołań lotów, zmian czasów lotów/planów lotów, zamknięć hoteli, opóźnionych otwarć hoteli oraz nadbookingów - nawet w bardzo krótkim czasie. Staramy się jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę w takich przypadkach. Jeśli jednak będziemy musieli odwołać Państwa podróż z powodu koronawirusa, skontaktujemy się z Państwem.
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. W przypadku przyjazdu poza godzinami pracy recepcji prosimy o poinformowanie zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Może być konieczne zakwaterowanie w łóżku rodziców. Ewentualnie może być naliczana dodatkowa opłata na miejscu.
Z naszego punktu widzenia obiekt hotelowy nie jest odpowiedni dla osób z ograniczoną mobilnością.
Proszę zapoznać się z przepisami dotyczącymi bagażu, wyżywienia na pokładzie i odprawy u wybranego przewoźnika lotniczego w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen http://www.coraltravel.ch/fluginformationen. Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Proszę pamiętać, że przynajmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć co najmniej 18 lat.
Proszę pamiętać, że pokoje hotelowe w dniu przyjazdu są dostępne w kraju od około godziny 14:00. W przypadku przyjazdu do godziny 3:59 rano otrzymają Państwo od razu zarezerwowany pokój.
Aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa oraz zdrowia dla obywateli UE otrzymają Państwo zgodnie z naszymi obowiązkami informacyjnymi przed rezerwacją lub od swojego biura podróży. Na portalach internetowych te informacje będą przedstawione przed dokonaniem rezerwacji.
Proszę pamiętać, że podane udogodnienia hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty zewnętrzne i aktywności mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary obiektów zewnętrznych oraz możliwości sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub anulowane w tym czasie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Proszę pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, o ile w naszej opisie hotelu nie podano inaczej.
Proszę pamiętać, że w niektórych hotelach będą Państwo wysadzani w wyznaczonych punktach w pobliżu hotelu, zamiast w swoim indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Z powodu lokalizacji niektórych hoteli (np. w strefach pieszych) może być niemożliwe zapewnienie usługi od drzwi do drzwi. W takim przypadku kierowcy wysadzą Państwa w najbliższym możliwym miejscu do Państwa zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania. Prosimy uprzejmie o poinformowanie swojej agencji transferowej oraz zarezerwowanego hotelu, jeśli podczas przyjazdu wystąpią opóźnienia w locie. Jeśli zarezerwowali Państwo podróż bez transferu i przyjeżdżają Państwo do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa mogła zostać zrealizowana. Proszę pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi być zgłoszony przed wyjazdem, a koszty transportu na transferach mogą być naliczane.