- Nowy luksusowy kurort od RED SEA HOTELS
- 4,5-gwiazdkowy hotel dla dorosłych
- Królewskie wille z prywatnym basenem
Najnowszy i pierwszy hotel „tylko dla dorosłych” w Hurghadzie od RED SEA HOTELS. Hotel jest centralnie położony, obok siostrzanego hotelu „The Grand Hotel”. Rozległa prywatna plaża „The Grand Hotel” może być wspólna. Centrum Hurghady oddalone jest o około 10 km.
Luksusowy resort dysponuje łącznie 319 pokojami, przestronnym holem recepcyjnym, lobby z elegancką częścią wypoczynkową oraz lobby barem.WiFi w lobby z możliwością bezpłatnego korzystania z ograniczonej sieci WIFI; Szybka sieć WIFI jest dostępna za opłatą. W hotelu znajduje się także główna restauracja bufetowa, azjatycka restauracja à la carte, restauracja przy plaży oraz bar na plaży i salon relaksacyjny, również zlokalizowany na plaży. Na miejscu znajduje się także wiedeńska kawiarnia i bar pokazowy.Na zewnątrz znajduje się strefa basenowa składająca się z 3 basenów ze słodką wodą (główny basen jest sezonowo podgrzewany) otoczonych tarasami słonecznymi. Tutaj możesz cieszyć się opalaniem w jednej z muszli słonecznych. Leżaki, poduszki i parasole są dostępne na plaży bezpłatnie. Ręczniki plażowe dostępne są w torbie plażowej w pokoju. Goście mogą korzystać z udogodnień siostrzanego hotelu „The Grand Hotel”. W sąsiednim centrum handlowym Grand Mall znajdują się różne sklepy, restauracje i bary.
Pokoje typu Comfort (DC/EC) są bardzo gustownie urządzone. Wyposażone są w kabinę prysznicową, toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację (sezonowo), telefon, telewizję satelitarną, lodówkę (napoje bezalkoholowe wliczone w cenę), balkon/taras i widok na ląd.Standardowy junior suite posiada również oddzielną część wypoczynkową i basen/ widok na ogród (DZJ/EZJ) lub widok na morze (DJM/EJM). Junior suite z dostępem do basenu (DJP/EJP) są urządzone w ten sam sposób i mają bezpośredni dostęp do basenu poprzez taras.Hotel posiada wille z prywatnym basenem (DVP/EVP) oraz wille z sezonowo podgrzewanym jacuzzi (DVJ /EVJ) na tarasie. Wille oferują widok na morze i obejmują część sypialną, dodatkową część dzienną, jadalnię oraz prywatną saunę. Apartamenty (SU) są podzielone na 2 apartamenty łączone (pokój dzienny + sypialnia), 4 apartamenty z widokiem na ogród i 3 apartamenty z widokiem na morze, 2 balkony, sezonowa klimatyzacja, kabina prysznicowa, garderoba, łóżko typu king-size, telewizja satelitarna , minibar z bezpłatnymi napojami bezalkoholowymi, bezpłatny sejf, suszarka do włosów, telefon, telefon w toalecie, maks. 2 osoby dorosłe.
Tenis stołowy, bilard, rzutki i sauna, 2 korty tenisowe z/bez oświetlenia (za opłatą) w „The Grand Hotel”, różne gry plażowe. Międzynarodowy program animacyjny w ciągu dnia i program pokazowy wieczorem. Obowiązkowe jest noszenie opaski all-inclusive.
Uwaga: w hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby powyżej 18. roku życia. W Egipcie obowiązuje obowiązek wizowy. Aby otrzymać wizę dokument wjazdowy (zalecamy paszport) musi być ważny 6 miesięcy po zakończeniu podróży. Wiza wjazdowa do Egiptu nie jest wliczona w cenę wycieczki. Wydanie wizy przed wjazdem do Egiptu. Ambasada Berlin/Konsulaty obecnie kosztuje. 22 € za wizę. Jako niemiecki turysta możesz również otrzymać wizę po przybyciu na egipskie lotnisko (25 USD / stempel wizowy ok. 22 EUR). Na miejscu dostępna jest usługa wizowa, która obecnie kosztuje. 28 € za osobę i obejmuje wizę łącznie z przetwarzaniem i stemplowaniem, co oszczędza czas przy wjeździe do kraju.
Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w ciągu dnia, po południu kawa/herbata i ciasta, krajowe napoje alkoholowe na kieliszki od 12:00 do 24:00 oraz napoje bezalkoholowe przez całą dobę.Wszystkie restauracje à la carte w w Grand Mall (czasami za dodatkową opłatą i po wcześniejszej rezerwacji).Więcej informacji na temat formuły all-inclusive i innych usług za dodatkową opłatą można uzyskać na miejscu. Obowiązkowe jest noszenie opaski all-inclusive.
W HOTELACH RED SEA obowiązuje późne wymeldowanie, co oznacza, że do momentu odbioru masz nieograniczone możliwości korzystania z pokoju hotelowego i zarezerwowanej usługi cateringowej.Dotyczy to tylko wycieczek zorganizowanych, a nie TYLKO rezerwacji hotelu.Dla wszystkich w pozostałych hotelach obsługa hotelowa kończy się zazwyczaj w ostatnim Dniu pobytu w hotelu o godzinie 12:00. ETI ma specjalne ustalenia z niektórymi hotelami. Zapytaj.
Należy pamiętać, że nasze oferty hotelowe z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Jeśli jednak jesteś zainteresowany, chętnie poprosimy o dodatkowe informacje dla Twoich osobistych potrzeb.