Hotel przyjazny rodzinom, otoczony tropikalnym ogrodem, położony przy piaszczystej plaży. Nowoczesny styl, gustowne wnętrza, oferta rekreacyjna, sześć restauracji, trzy baseny, wiele emocji, bo to EMOTIONS hotel.
Przy piaszczystej plaży (oddzielonej ulicą), ok. 130 km od lotniska w Punta Cana.
Lobby z całodobową recepcją, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracje (włoska, azjatycka, rybna z widokiem na morze, meksykańska, karaibska, główna z bufetami), bar piwny, kawiarnia, winiarnia, sklep, sala konferencyjna, wypożyczalnia samochodów, room service dla pokoi Essentia.
Deluxe Double/Twin - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, minibar, Wi-Fi, kącik wypoczynku dziennego z sofą, balkon lub taras (widok na ląd). Powierzchnia - ok. 35 m kw.
Superior Double/Twin - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), biurko, telefon, telewizor, sejf, zestaw do kawy/hertbaty, minibar, Wi-Fi, balkon lub taras (widok na ląd). Powierzchnia - ok. 30 m kw.
Essentia Swim Out - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), część wypoczynkowa z sofą, telefon, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, minibar, Wi-Fi, sejf, dostęp do basenu. Pokój tylko dla dorosłych gości.
Essentia Garden View - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), część wypoczynkowa z sofą, telefon, telewizor, sejf, zestaw do kawy/herbaty, minibar, Wi-Fi, widok na ogród.
Essentia Ocean View - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), część wypoczynkowa z sofą, biurko, telefon, telewizor, zestaw do kawy/herbaty, minibar, sejf, Wi-Fi, widok na morze. Pokój tylko dla dorosłych gości.
AI (All Inclusive) - śniadanie, obiad i kolacja, przekąski, napoje, alkohole.
Basen zewnętrzny, taras słoneczny, siłownia, wypożyczalnia rowerów, szachy ogrodowe, siatkówka plażowa, minigolf, ścianka wspinaczkowa, bilard, odpłatnie zabiegi w spa i sporty motorowe.
Plac zabaw, sala zabaw, klub dziecięcy, wydzielona część basenu dla dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Przed podróżą na Dominikanę obowiązuje wypełnienie elektronicznego formularza wjazdu/wyjazdu. Tu dostępny: https://eticket.migracion.gob.do
Nie ma wymogu posiadania wyniku testów.
Podczas lotów z i na terytorium Niemiec oraz lotów z przesiadką w Niemczech na lotniskach i w samolotach należy używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. Przyłbice, maski FFP2 z zaworem, chusty oraz szale nie są dozwolone. Maseczkę należy wymieniać co 3 godziny. Podczas odprawy sprawdzane są rodzaje maseczek oraz ich liczba. Brak odpowiedniej maseczki może skutkować odmową wejścia na pokład samolotu.
Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.
www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm
https://www.swiss.com/pl/en/homepage
https://www.airfrance.fr/en/information/covid-19
Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w Dominikanie:
https://www.msp.gob.do/
https://www.godominicanrepublic.com/newsroom/coronavirus/
http://dominikana.konsulat.gov.pl/blog/kategorie/aktualnosci/
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
Informujemy, że na niektórych trasach linii Air France może zdarzyć się dodatkowy postój samolotu na trasie powrotnej w Santo Domingo.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Dominikany nie wymaga się wizy wjazdowej; Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.
UWAGA! Klienci podróżujący na Dominikanę !
Od 29.11.2020 OBOWIĄZKOWO wymagane jest wypełnienie formularza na stronie https://eticket.migracion.gob.do/ przy wylocie na Dominikanę i przy powrocie z Dominikany.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.