- La Romana - hotelowa piaszczysta plaża (dojazd wózkiem w ok. 5 minut) - ok. 5 km od centrum miasta - lotnisko PUJ ok. 88 km
- 16 willi, jedno piętro - lobby, recepcja (24h), WiFi (w lobby i w pokojach) - 8 restauracji - 5 barów - 3 baseny (sezonowe i zależne od pogody) - leżaki i parasole przy basenie (sezonowe i zależne od pogody)
Willa 3 sypialnie Ogród (ok. 300 do 400 m2) - 3x wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów, szlafrok - aneks kuchenny - 3 sypialnie z salonem, drzwi łączące - telewizja satelitarna, telefon, WiFi, sejf, zestaw do kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowany), mini barek-balkon lub tarasWilla, 4 sypialnie (ok. 300 do 400 m2)- 4x wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok- aneks kuchenny- 4 sypialnie z salonem, drzwiami łączącymi- telewizja satelitarna, telefon, WiFi, sejf , zestaw do kawy / herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), minibar - balkon lub taras.Villa Classic 4 sypialnie. (500 do 600 m2) - Takie same wyposażenie jak w willi, 4 sypialnie - Większa przestronność Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Śniadanie, All Inclusive, Ultra All InclusiveAll Inclusive, Ultra All Inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu - Przekąski w ciągu dnia - od 7:00 do 1:00 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe według menu all inclusive - za opłatą dodatki takie jak: napoje importowane, restauracje á la carte, świeżo wyciskane soki owocowe
- za opłatą: tenis, tenis stołowy, centrum fitness - za opłatą za pośrednictwem lokalnych dostawców: sporty wodne na plaży, golf
- za opłatą: SPA, masaże, sauna, jacuzzi, zabiegi wellness i upiększające
- Zameldowanie od: 16:00 - Wymeldowanie do: 11:00 - Możliwości parkowania (w zależności od dostępności)
Regulamin wjazdu i szczepień: Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi przepisami wjazdu i szczepień oraz aktualnymi informacjami Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Dominikany! Bezwzględnie konieczne jest wykupienie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego w podróży międzynarodowej. Wjeżdżając przez USA należy zwrócić uwagę na przepisy wjazdowe i szczepień oraz aktualne informacje Ministerstwa Spraw Zagranicznych USA (dotyczy to również lotów z przesiadką w USA, nawet jeśli nie opuszcza się strefy tranzytowej).
Aby zwiększyć bezpieczeństwo lotów, władze USA wymagają dodatkowych informacji od podróżnych linii lotniczych wkraczających w amerykańską przestrzeń powietrzną (np. do różnych miejsc docelowych na Karaibach oraz w Ameryce Środkowej i Południowej).
o wszystkich osobach wjeżdżających lub wyjeżdżających z USA lub podróżujących przez ten kraj. Z tego powodu linie lotnicze mają obowiązek dostarczyć przesyłkę najpóźniej
zostać przesłane do ZUS. Przesyłane dane nazywane są
. W przypadku rezerwacji dokonanych w ciągu 168 godzin (7 dni) przed wylotem dane muszą zostać przesłane niezwłocznie. Brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że nie zostaniesz wpuszczony na pokład lotu. Bilety lotnicze mogą zostać wydane tylko wtedy, gdy „Bezpieczne dane pasażera” zostaną udostępnione na czas. Proszę o przesłanie tego dalej
z następującymi wymaganymi danymi wszystkich współpodróżnych (w tym imieniem): nazwisko, imię, płeć, data urodzenia. Przekazanie nazwiska musi być identyczne z danymi w paszporcie. Opóźnienie, brak lub niekompletność informacji może skutkować odmową wejścia na pokład lotu lub poniesieniem dodatkowych kosztów za wydanie biletu lotniczego. Poufnie przekażemy Twoje dane odpowiedniej linii lotniczej.
Wniosek ESTA należy nadal składać za pośrednictwem łącza http://esta.cbp.dhs.gov. Informacje dotyczące brunatnic: W miesiącach letnich, ze względu na globalne ocieplenie, na plażach w całym regionie Karaibów może wzrosnąć liczba brunatnic. Jest to zjawisko naturalne, na które organizator wycieczek i hotele nie mają wpływu. Oczywiście władze lokalne i branża hotelarska dokładają wszelkich starań, aby oczyścić dotknięte regiony.
Dla Twojego bezpieczeństwa podejmujemy dalekosiężne działania mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej w Twoim miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług wynikających z instrukcji rządowych obowiązujących w hotelach, co może mieć wpływ na wyposażenie hotelu, obiekty na świeżym powietrzu, usługi gastronomiczne i zajęcia. Ponadto do osób w pełni zaszczepionych, wyzdrowiałych i niezaszczepionych mogą mieć zastosowanie inne przepisy. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne wyłącznie dla osób w pełni zaszczepionych. Wyjątkowe okoliczności spowodowane pandemią korony mogą również w dalszym ciągu prowadzić do odwołań lotów, zmian godzin/rozkładów lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełnienia rezerwacji – nawet z bardzo krótkim wyprzedzeniem. . W takich przypadkach postaramy się jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać Twoją podróż ze względu na koronę, skontaktujemy się z Tobą.
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu na pokładzie i odprawy dla zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationenhttp://www.ferien-touristik.de/coraltravel/ fluginformationenhttp://www .coraltravel.ch/informacje o locie Jeśli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik podróży objęty rezerwacją musi mieć ukończone 18 lat.
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w Twoim locie. Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i jeśli przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna. Pamiętaj, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a koszty transportu w dniu transferu.