pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

Dania,

Kopenhaga,

Kopenhaga

0,00 (0os. 0,00 €)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/giata/64646/dania-kopenhaga-norwegian-star-norwegen-island-faroer-108.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

Udogodnienia

Żeglarstwo

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Zalety oferty
    • Żeglarstwo

    Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    Dania,

    Kopenhaga,

    Kopenhaga

    Proszę czekać ...

    Kod podróży - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    K8K151

    Okres podróży od - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    20.11.2024

    Okres podróży do - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    05.12.2024

    Atrakcje podróży - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    • Unikalne Wyspy Kanaryjskie
    • Wyspa Kwiatów Madera
    • Do Skały Małp w Gibraltarze
    • Wulkaniczna wyspa Teneryfa

    Doświadczanie Kanarów z bliska - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    Spędzisz dwie noce w Lizbonie, zanim usłyszysz: Wypływamy! Płyniesz obok Wyspy Kwiatów Madera, Teneryfy, Gran Canarii, Fuerteventury i Lanzarote. Przez Maroko, Malagę, Gibraltar i Kadyks wracasz do Lizbony.

    Rodzaje podróży - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    Rejsy,Rejsy oceaniczne,Podróże łączone

    Usługi wliczone w cenę - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    • Lot ewentualnie z przystankiem z Lufthansa (lub równoważny) do Lizbony i z powrotem w klasie ekonomicznej
    • Zwiedzanie Lizbony (Dzień 3)
    • Transfery i rejs zgodnie z planem podróży
    • 2 noce przed rejsem w hotelu 3-gwiazdkowym VIP Executive Zurique
    • Zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym
    • 13 nocy na pokładzie statku premium Norwegian Star
    • Zakwaterowanie w zarezerwowanej kategorii kabiny
    • Śniadanie w hotelu
    • Pełne wyżywienie na pokładzie zgodnie z opisem
    • Udział w różnych wydarzeniach na pokładzie
    • Międzynarodowa obsługa gości na pokładzie
    • Opłaty za wejście i wyjście w wszystkich portach

    Gwarantowany wyjazd - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    nie

    Niemieckojęzyczna obsługa podróży - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    nie

    Zakwaterowanie - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

    Hotel VIP Executive Zurique

    Udogodnienia hotelowe i rekreacyjne częściowo za opłatą. Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard. Hotel oferuje 4 apartamenty i 248 pokoi dwuosobowych na 15 piętrach, które są dostępne windą. Wielojęzyczny personel w recepcji służy pomocą podczas zameldowania i wymeldowania. W obiekcie znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi jest dostępne w częściach wspólnych. Pomoc w rezerwacji wycieczek oferowana jest w punkcie informacji turystycznej. Jest szereg sklepów, które zachęcają do spacerów i przeglądania. Dodatkowe usługi obejmują obsługę pokojową, pralnię i pralnię samoobsługową. Udogodnienia gastronomiczne obejmują restaurację, jadalnię, kawiarnię i bar. W celu elastycznego spędzania czasu wolnego dostępne są możliwości sportowe i rozrywkowe obiektu. Obszar basenu zewnętrznego oferuje orzeźwiającą przyjemność kąpieli. Taras słoneczny zaprasza do relaksu. Dostępny jest bar przy basenie.

      • Pokój dwuosobowy - Pokoje dwuosobowe (min. 1 pełnopłatny/max. 2 pełnopłatnych) wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację, ogrzewanie, sejf, minibar, biurko, lodówkę, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Balkon jest standardowym wyposażeniem większości pokoi.

      Norwegian Star

      Twój statek premium: Norwegian Star

      Udogodnienia statku i rekreacyjne częściowo za opłatą. Restauracje tematyczne za dodatkową opłatą. O długości 294 m i szerokości 32 m, Norwegian Star oferuje na 11 pokładach pasażerskich niezrównany świat wakacji. Centrum imponującego statku wycieczkowego stanowi wielopoziomowe szklane atrium i trzy poziomy teatru Stardust, gdzie prezentowane są profesjonalne pokazy tańca i muzyki. Rozległy pokład basenowy wyposażony jest w dwa baseny, kilka jacuzzi oraz leżaki i krzesła słoneczne. Spektakularny jest również obszar wellness (za opłatą) z hydromasażem, sauną, łaźnią parową oraz dużym centrum fitness, w którym oferowane są na przykład zajęcia spinningu i jogi (za opłatą). Kulinarne doznania zapewniają 15 międzynarodowych opcji gastronomicznych. Ponadto na pokładzie dostępnych jest jedenaście barów i salonów. Opłata serwisowa:

      • Pełne wyżywienie - Restauracje tematyczne dostępne za dodatkową opłatą i wcześniejszą rezerwacją na pokładzie. Z wyjątkiem dodatkowych opłat, wszelkie posiłki już wliczone w program Free at Sea (patrz Usługi wliczone w cenę). - W opcjach gastronomicznych wliczonych w cenę podróży znajdują się dwie główne restauracje, restauracja samoobsługowa oraz wiele kawiarni i barów z przekąskami na wynos. Od świeżo pieczonego chleba, deserów i wypieków po różnorodne kreacje szefów kuchni - tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. Podczas posiłków w głównych restauracjach woda z kranu jest dla Ciebie wliczona. W restauracji samoobsługowej dostępna jest woda i herbata mrożona. Dodatkowo rano we wszystkich głównych restauracjach i w restauracji samoobsługowej serwowane są świeża kawa, herbata i sok (nie świeżo wyciskany).
      • Pakiet Free at Sea - Premium pakiet napojów Wybór napojów dla dorosłych: Ważny dla wszystkich gości od 21 roku życia. Zawiera: Szeroki wybór napojów alkoholowych i koktajli, wina w kieliszku i piwa butelkowe lub beczkowe do 15 USD (za napój) oraz napoje bezalkoholowe. W tym napoje gazowane i soki. Wliczone 20% napiwku. Na butelki wina, szampana i szampana zakupione na pokładzie przysługuje zniżka 20% (podatek VAT może być pobierany w zależności od miejsca docelowego). Wyłączone są: Otwarte wina i piwa butelkowe lub beczkowe powyżej 15 USD (za napój), obsługa kabinowa, pakiety napojów, woda butelkowana, promocje na pokładzie lub wiadra piwa, wybitne marki premium (zmiany zastrzeżone), butelki wina, świeżo wyciskane soki, specjalności kawowe zamówione przez obsługę kabinową, w barach lub w kawiarni w atrium, wino z dystrybutora, napoje energetyczne lub automaty, minibar oraz lodowy bar. Napoje bezalkoholowe i soki dla dzieci i młodzieży: Ważne dla wszystkich gości w wieku 2 - 20 lat. Zawiera: Nielimitowane spożycie napojów bezalkoholowych, wody i soków (nie świeżo wyciskanych) we wszystkich barach, salonach i restauracjach przez cały rejs. Wliczone 20% napiwku. Młodzi dorośli w wieku 18 - 20 lat mogą, jeśli podróżują z rodzicami i złożono odpowiednią zgodę na pokładzie, spożywać piwo i wino na pokładzie, jak opisano powyżej. Napiwki za napoje wliczone: Wszystkie napiwki na wymienione napoje premium są wliczone. Restauracje tematyczne Ciesz się niesamowitymi doświadczeniami kulinarnymi w naszych restauracjach tematycznych. Rejs 7 - 11 nocy: 1 x na pobyt (goście w kabinach wewnętrznych i zewnętrznych), 2 x na pobyt (goście w kabinach balkonowych i apartamentach Club-Balcony) Rejs 12+ nocy: 2 x na pobyt (goście w kabinach wewnętrznych i zewnętrznych), 3 x na pobyt (goście w kabinach balkonowych i apartamentach Club-Balcony) Zniżki na wycieczki lądowe Otrzymasz 50 USD zniżki na każdą zarezerwowaną wycieczkę lądową (dla pierwszego gościa). Pakiet internetowy Otrzymujesz pakiet internetowy na kabinę w cenie. Rejs 7 - 11 nocy: 150 minut na osobę Rejs 12+ nocy: 300 minut na osobę
      • Kabina wewnętrzna - Przestronne kabiny wewnętrzne (ok. 13 m², min. 1 pełnopłatny/max. 2 pełnopłatnych) są nowocześnie urządzone i wyposażone w dwa dolne łóżka, które w większości można przekształcić w podwójne łóżko, prysznic/WC, lodówkę, telewizor, telefon, sejf i suszarkę do włosów.
      • Kabina zewnętrzna - Kabiny zewnętrzne (ok. 15 m², min. 1 pełnopłatny/max. 2 pełnopłatnych) są nowocześnie urządzone i wyposażone w dwa dolne łóżka, które w większości można przekształcić w podwójne łóżko, prysznic/WC, lodówkę, telewizor, telefon, sejf i suszarkę do włosów oraz dodatkowo mają okno panoramiczne (ewentualnie z ograniczonym widokiem).
      • Kabina balkonowa - Komfortowe kabiny balkonowe (ok. 16 m², min. 1 pełnopłatny/max. 2 pełnopłatnych) są nowocześnie urządzone i wyposażone w dwa dolne łóżka, które w większości można przekształcić w podwójne łóżko, prysznic/WC, lodówkę, telewizor, telefon, sejf i suszarkę do włosów oraz dodatkowo oferują część wypoczynkową i drzwi szklane od podłogi do sufitu prowadzące na własny balkon (ok. 3 m², ewentualnie z ograniczonym widokiem).

      Informacja o hotelu - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Udogodnienia hotelowe i rekreacyjne częściowo za opłatą. Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard. Udogodnienia statku i rekreacyjne częściowo za opłatą. Restauracje tematyczne za dodatkową opłatą.

      Pociąg do lotu - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Dodatkowo do tej podróży otrzymasz w kooperacji z Deutsche Bahn AG bez dodatkowych opłat bilety pociągowe do lotu (klasa 2, w tym korzystanie z ICE, ważne tylko w Niemczech). Otrzymasz kody kuponów z dokumentami podróży, które muszą zostać przekształcone w bilet. Proszę pamiętać, że korzyść z pociągu do lotu dotyczy tylko przyjazdów do 31.10.2025. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie berge-meer.de/service/zug-zum-flug.

      Ograniczona mobilność - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Ta podróż jest ogólnie nieodpowiednia dla osób z ograniczoną mobilnością. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszą infolinią rezerwacyjną w sprawie swoich indywidualnych potrzeb przed dokonaniem rezerwacji.

      Usługi dodatkowe - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      • Dopłata za kabinę/pokój dwuosobowy do pojedynczego zajęcia na osobę
      • Kabina wewnętrzna 2.000 €
      • Kabina zewnętrzna 2.500 €
      • Kabina balkonowa 3.500 €
      • Pakiet Free at Sea na osobę 249 €

      Informacja o usługach dodatkowych - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Jeśli chcesz zarezerwować kabinę/pokój dwuosobowy do pojedynczego zajęcia, skontaktuj się z naszą infolinią rezerwacyjną. Proszę pamiętać, że pakiet Free at Sea można rezerwować tylko na kabinę.

      Dodatkowe koszty - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Podatek miejski w Lizbonie (do zapłaty na miejscu) na osobę/noc 2 €

      Dodatkowe informacje - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Międzynarodowa publiczność. Językiem na pokładzie jest angielski. Osoby poniżej 21 roku życia nie mogą podróżować samodzielnie ani zajmować kabiny, jeśli nie są w towarzystwie rodzica lub opiekuna, którego minimalny wiek wynosi 21 lat. Wyjątek stanowią małżeństwa powyżej 18 roku życia. Przy rezerwacji i zaokrętowaniu należy przedłożyć akt małżeństwa. (Dla rejsów rozpoczynających się w Europie, Azji, Ameryce Południowej, Nowej Zelandii i Australii minimalny wiek wynosi 18 lat).

      1. Dzień - Lizbona (Portugalia) (Czas trwania 1 dzień) - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Przyjazd, powitanie na lotnisku i transfer do hotelu.

      2. Dzień - Lizbona (Portugalia) (Czas trwania 1 dzień) - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Dzień do dyspozycji.

      3. Dzień - Lizbona (Portugalia) (Czas trwania 1 dzień) Odjazd: 21:00 - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Zwiedzanie miasta, następnie transfer do portu i zaokrętowanie.

      16. Dzień - Lizbona (Portugalia) (Czas trwania 1 dzień) Przyjazd: 7:00 - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Wysiadanie, transfer na lotnisko i powrót do Niemiec.

      Informacja o planie podróży - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Zastrzegamy sobie prawo do zmian w trasie.

      Wymagania wjazdowe dla obywateli niemieckich - Norwegian Star - Norwegen, Island & Färöer

      Maroko

      Dokumenty podróży

      Obostrzenia koronawirusowe: Obecnie nie obowiązują żadne ograniczenia związane z pandemią COVID-19. Może to jednak zmienić się w każdej chwili. Dla podróżnych posiadających obywatelstwo kraju docelowego mogą obowiązywać inne wymagania wjazdowe. Proszę skontaktować się z odpowiednią placówką dyplomatyczną w celu uzyskania dalszych informacji. Wjazd możliwy jest z następującymi dokumentami podróży: Paszport Dokument podróży musi być ważny przez 6 miesięcy po dacie wjazdu. Tymczasowy paszport Dokument podróży musi być ważny przez 6 miesięcy po dacie wjazdu. Paszport dla dzieci Dokument podróży musi być ważny przez 6 miesięcy po dacie wjazdu. Dodatkowe informacje dotyczące ważności: Wiążące informacje na temat akceptacji dokumentów, które nie są ważne przez co najmniej 6 miesięcy przy wjeździe, mogą udzielić tylko odpowiednie placówki dyplomatyczne. Mogą jednak wystąpić różnice między informacjami placówek a funkcjonariuszami na kontroli granicznej. Zasadniczo zaleca się podróżowanie z dokumentami podróży, które są ważne przez co najmniej 6 miesięcy po planowanym pobycie. Proszę upewnić się, że Twoje dokumenty podróży są kompletne, w dobrym stanie i mają wystarczającą liczbę wolnych stron. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w oryginale i nie mogą być przedłużane, aktualizowane ani zmieniane ręcznie. Obywatele z podwójnym obywatelstwem: Osoby, które również posiadają obywatelstwo kraju docelowego, muszą mieć odpowiedni paszport przy wjeździe i wyjeździe. Proszę pamiętać, że obywatele z podwójnym obywatelstwem mogą być traktowani przez władze jak obywatele kraju. Osoby niepełnoletnie: Następujące dokumenty są wymagane lub zalecane: Następujące dokumenty są wymagane: - Dokument tożsamości - Podpisana zgoda opiekuna (w języku angielskim), w przypadku podróżujących samodzielnie niepełnoletnich lub tylko z jednym rodzicem - Akt urodzenia, w przypadku podróżujących samodzielnie niepełnoletnich lub tylko z jednym rodzicem - Kopia paszportu opiekuna, w przypadku podróżujących samodzielnie niepełnoletnich lub tylko z jednym rodzicem Następujące dokumenty są zalecane: - Akt małżeństwa rodziców (jeśli dotyczy). W przypadku różnych nazwisk zaleca się również zabranie aktu małżeństwa rodziców Wjazd lądowy: Pojazd musi być wywieziony przy wyjeździe, w przeciwnym razie wyjazd zostanie odmówiony, a grożą kary celne. Należy mieć ze sobą zieloną kartę ubezpieczeniową. Podróże między Marokiem a Algierią Obecnie nie jest możliwe podróżowanie z Maroka do Algierii ani z Algierii do Maroka.

      Wymagania wizowe

      Nie jest wymagane żadne wiza, o ile podróż nie przekracza 90 dni. Jeśli planowana jest podróż trwająca dłużej niż 90 dni, proszę z wyprzedzeniem zapoznać się z różnymi możliwościami uzyskania wizy. Dokumenty do zabrania: - Bilet powrotny lub dalszy

      Wymagania dotyczące wiz tranzytowych

      Nie jest wymagane żadne wiza tranzytowe.

      Wymagania zdrowotne

      Następujące szczepienia są wymagane przy wjeździe: - Poliomyelitis. Przy wjeździe z krajów z aktualnym ryzykiem zakażenia poliomyelitis wymagane jest szczepienie przeciwko polio. Odpowiedni dowód należy mieć ze sobą. Szczepienie musi być wykonane między 12 miesiącami a 4 tygodniami przed wjazdem. Następujące szczepienia są zalecane przy wjeździe: - Szczepienia zgodnie z zaleceniami WHO dotyczącymi rutynowego szczepienia - WZW A - WZW B, w przypadku długoterminowych pobytów lub szczególnej ekspozycji - Tyfus - Cholera - Choroba meningokokowa (ACWY), w przypadku długoterminowych pobytów lub szczególnej ekspozycji - Choroba meningokokowa (B), w przypadku długoterminowych pobytów lub szczególnej ekspozycji - Wścieklizna, w przypadku długoterminowych pobytów lub szczególnej ekspozycji Odra: Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) uznała brak ochrony szczepionkowej przeciwko odrze za zagrożenie dla zdrowia globalnego. Dlatego zarówno dzieci, jak i dorośli powinni sprawdzić swoją ochronę szczepionkową i w razie potrzeby ją uzupełnić. Ogólne przepisy Wymagania linii lotniczych: Proszę zapytać przed podróżą swoją linię lotniczą o wymagane dokumenty. W niektórych przypadkach wymagania linii lotniczych mogą różnić się od przepisów państwowych. Dokumenty zgłoszone jako zagubione/skradzione: Odradza się wjazd z dokumentami zgłoszonymi jako zagubione/skradzione. Może się zdarzyć, że w systemie punktów kontrolnych granicznych będą one nadal zgłoszone jako zagubione/skradzione i może to prowadzić do odmowy wjazdu. Przepisy końcowe: Proszę pamiętać, że informacje zdrowotne są zawsze uzależnione od indywidualnego stanu zdrowia podróżnego i nie zastępują konsultacji z lekarzem lub specjalistą chorób tropikalnych. Ogólnie rzecz biorąc, informacje zdrowotne opierają się na oficjalnych danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Przy wjeździe mogą wystąpić kontrole zdrowotne i testy COVID-19. Jeśli podróżni uzyskają pozytywny wynik, mogą zostać podjęte dalsze działania. Wymagania dotyczące wjazdu, wiz i szczepień mogą się zmieniać w każdej chwili lub mogą wystąpić indywidualne przypadki wyjątkowe. Tylko odpowiednia placówka dyplomatyczna może udzielić wiążących informacji lub dostarczyć dodatkowe informacje wykraczające poza te wymienione tutaj. Proszę zasięgnąć informacji z wyprzedzeniem. Należy również pamiętać, że decyzja o wjeździe należy ostatecznie do odpowiednich funkcjonariuszy granicznych. Nawet jeśli wszystkie wymogi prawne są spełnione, w szczególnych przypadkach wjazd może zostać odmówiony. Stan danych dla klientów: Berge & Meer Touristik GmbH, Andréestrasse 27, 56578 Rengsdorf

      Wielka Brytania

      Dokumenty podróży

      Obostrzenia koronawirusowe: Obecnie nie obowiązują żadne ograniczenia związane z pandemią COVID-19. Może to jednak zmienić się w każdej chwili. Dla podróżnych posiadających obywatelstwo kraju docelowego mogą obowiązywać inne wymagania wjazdowe. Proszę skontaktować się z odpowiednią placówką dyplomatyczną w celu uzyskania dalszych informacji. Wjazd możliwy jest z następującymi dokumentami podróży: Paszport Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Tymczasowy paszport Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Paszport dla dzieci Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Proszę pamiętać, że Twoje dokumenty podróży są kompletne, w dobrym stanie i mają wystarczającą liczbę wolnych stron. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w oryginale i nie mogą być przedłużane, aktualizowane ani zmieniane ręcznie. Podróżowanie z dowodem osobistym: Proszę pamiętać, że wjazd z dowodem osobistym do Wielkiej Brytanii zasadniczo nie jest już możliwy. Osoby niepełnoletnie: Następujące dokumenty są wymagane lub zalecane: Następujące dokumenty są wymagane: - Dokument tożsamości - Podpisana zgoda opiekuna (w języku angielskim), w przypadku podróżujących samodzielnie niepełnoletnich lub tylko z jednym rodzicem. Musi być podpisana przez oboje rodziców i zawierać informacje o tym, gdzie i z kim niepełnoletni będzie przebywał. Dorośli podróżujący z niepełnoletnimi, których przynależność do nich nie wynika z dokumentów podróży, powinni być w stanie udowodnić swoje uprawnienia odpowiednimi dowodami. Więcej informacji można znaleźć pod następującym linkiem: https://www.gov.uk/government/publications/children-travelling-to-the-uk/children-travelling-to-the-uk-accessible Zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia od planowanego miejsca zakwaterowania, że pobyt dla podróżujących samodzielnie niepełnoletnich jest możliwy. Wjazd lądowy: Przy wjeździe własnym pojazdem należy pamiętać, że centrum Londynu zostało ogłoszone „Strefą Ultra Niskiej Emisji” (ULEZ), co może prowadzić do ograniczeń, szczególnie dla kamperów lub minibusów. W obszarze Londynu, który jest uznawany za „Strefę Niskiej Emisji” (LEZ), mogą również wystąpić ograniczenia, jeśli wymagane standardy nie są spełnione. Podróżni powinni zarejestrować swój pojazd w odpowiednim urzędzie transportowym „Transport for London” z wyprzedzeniem przed rozpoczęciem podróży i zapoznać się z aktualnymi możliwościami. W przypadku naruszeń należy liczyć się z karami finansowymi.

      Wymagania wizowe

      Nie jest wymagane żadne wiza, o ile podróż nie przekracza 180 dni. Jeśli planowana jest podróż trwająca dłużej niż 180 dni, proszę z wyprzedzeniem zapoznać się z różnymi możliwościami uzyskania wizy. Od 2 kwietnia 2025 roku podróżni będą potrzebować elektronicznej zgody na wjazd (ETA). Można ją złożyć od 5 marca 2025 roku pod następującym linkiem: https://www.gov.uk/guidance/apply-for-an-electronic-travel-authorisation-eta. Alternatywnie można skorzystać z oficjalnej aplikacji do złożenia wniosku. Średni czas przetwarzania wynosi około trzech dni. Dokumenty do zabrania: - Bilet powrotny lub dalszy

      Wymagania dotyczące wiz tranzytowych

      Nie jest wymagane żadne wiza tranzytowe. Od 2 kwietnia 2025 roku podróżni będą potrzebować elektronicznej zgody na wjazd (ETA). Można ją złożyć od 5 marca 2025 roku pod następującym linkiem: https://www.gov.uk/guidance/apply-for-an-electronic-travel-authorisation-eta. Alternatywnie można skorzystać z oficjalnej aplikacji do złożenia wniosku. Średni czas przetwarzania wynosi około trzech dni.

      Wymagania zdrowotne

      Nie są wymagane żadne szczepienia. Następujące szczepienia są zalecane przy wjeździe: - Szczepienia zgodnie z zaleceniami WHO dotyczącymi rutynowego szczepienia - WZW A - Odra: Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) uznała brak ochrony szczepionkowej przeciwko odrze za zagrożenie dla zdrowia globalnego. Dlatego zarówno dzieci, jak i dorośli powinni sprawdzić swoją ochronę szczepionkową i w razie potrzeby ją uzupełnić. Dengue: Istnieje ryzyko zakażenia wirusem dengi. Wirusy dengi są przenoszone przez komary aktywne w ciągu dnia. Nie ma dostępnej profilaktyki ani specyficznej terapii. Podróżni powinni szczególnie dbać o skuteczną ochronę przed komarami. Należy zabrać ze sobą specjalny spray przeciw komarom. Dzieci: Proszę pamiętać, że dla dzieci istnieją następujące zagrożenia zdrowotne: - Dengue. Uwaga: Osoby poniżej 25 roku życia są narażone na chorobę meningokokową (B). Zaleca się szczepienie. Ogólne przepisy Wymagania linii lotniczych: Proszę zapytać przed podróżą swoją linię lotniczą o wymagane dokumenty. W niektórych przypadkach wymagania linii lotniczych mogą różnić się od przepisów państwowych. Dokumenty zgłoszone jako zagubione/skradzione: Odradza się wjazd z dokumentami zgłoszonymi jako zagubione/skradzione. Może się zdarzyć, że w systemie punktów kontrolnych granicznych będą one nadal zgłoszone jako zagubione/skradzione i może to prowadzić do odmowy wjazdu. Przepisy końcowe: Proszę pamiętać, że informacje zdrowotne są zawsze uzależnione od indywidualnego stanu zdrowia podróżnego i nie zastępują konsultacji z lekarzem lub specjalistą chorób tropikalnych. Ogólnie rzecz biorąc, informacje zdrowotne opierają się na oficjalnych danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Przy wjeździe mogą wystąpić kontrole zdrowotne i testy COVID-19. Jeśli podróżni uzyskają pozytywny wynik, mogą zostać podjęte dalsze działania. Wymagania dotyczące wjazdu, wiz i szczepień mogą się zmieniać w każdej chwili lub mogą wystąpić indywidualne przypadki wyjątkowe. Tylko odpowiednia placówka dyplomatyczna może udzielić wiążących informacji lub dostarczyć dodatkowe informacje wykraczające poza te wymienione tutaj. Proszę zasięgnąć informacji z wyprzedzeniem. Należy również pamiętać, że decyzja o wjeździe należy ostatecznie do odpowiednich funkcjonariuszy granicznych. Nawet jeśli wszystkie wymogi prawne są spełnione, w szczególnych przypadkach wjazd może zostać odmówiony. Stan danych dla klientów: Berge & Meer Touristik GmbH, Andréestrasse 27, 56578 Rengsdorf

      Portugalia

      Dokumenty podróży

      Obostrzenia koronawirusowe: Obecnie nie obowiązują żadne ograniczenia związane z pandemią COVID-19. Może to jednak zmienić się w każdej chwili. Dla podróżnych posiadających obywatelstwo kraju docelowego mogą obowiązywać inne wymagania wjazdowe. Proszę skontaktować się z odpowiednią placówką dyplomatyczną w celu uzyskania dalszych informacji. Wjazd możliwy jest z następującymi dokumentami podróży: Paszport Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Tymczasowy paszport Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Paszport dla dzieci Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Dowód osobisty/identyfikator Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Tymczasowy dowód osobisty Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Proszę pamiętać, że Twoje dokumenty podróży są kompletne, w dobrym stanie i mają wystarczającą liczbę wolnych stron. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w oryginale i nie mogą być przedłużane, aktualizowane ani zmieniane ręcznie. Szczególność: Obywatele strefy Schengen oraz posiadacze wizy Schengen mogą podróżować bez granic w ramach państw członkowskich. Zaleca się posiadanie dokumentów podróży (paszportu/dowodu osobistego). W niektórych przypadkach i sytuacjach wyjątkowych mogą wystąpić kontrole i możliwe, że będziesz musiał się wylegitymować. Przegląd państw członkowskich Schengen można znaleźć pod następującym linkiem: https://www.passolution.de/schengen-staaten/Osoby niepełnoletnie: Następujące dokumenty są wymagane lub zalecane: Następujące dokumenty są wymagane: - Dokument tożsamości - Podpisana zgoda opiekuna (w języku angielskim), w przypadku podróżujących samodzielnie niepełnoletnich. Następujące dokumenty są zalecane: - Podpisana zgoda opiekuna (w języku angielskim), w przypadku podróżujących tylko z jednym rodzicem. Zgoda dla podróżujących samodzielnie niepełnoletnich Musi być prawnie poświadczona w portugalskiej ambasadzie lub konsulacie. Jeśli nie podano terminu, ważność dokumentu wynosi sześć miesięcy od daty podpisania.

      Wymagania wizowe

      Nie jest wymagane żadne wiza.

      Wymagania dotyczące wiz tranzytowych

      Nie jest wymagane żadne wiza tranzytowe.

      Wymagania zdrowotne

      Nie są wymagane żadne szczepienia. Następujące szczepienia są zalecane przy wjeździe: - Szczepienia zgodnie z zaleceniami WHO dotyczącymi rutynowego szczepienia - WZW A - WZW B, w przypadku długoterminowych pobytów - Choroba meningokokowa (ACWY), w przypadku długoterminowych pobytów lub szczególnej ekspozycji - Choroba meningokokowa (B), w przypadku długoterminowych pobytów lub szczególnej ekspozycji - Gorączka denga, w przypadku długoterminowych pobytów lub szczególnej ekspozycji Odra: Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) uznała brak ochrony szczepionkowej przeciwko odrze za zagrożenie dla zdrowia globalnego. Dlatego zarówno dzieci, jak i dorośli powinni sprawdzić swoją ochronę szczepionkową i w razie potrzeby ją uzupełnić. Gorączka denga: Istnieje ryzyko zakażenia wirusem dengi. Wirusy dengi są przenoszone przez komary. Nie ma dostępnej profilaktyki ani specyficznej terapii. Podróżni powinni szczególnie dbać o skuteczną ochronę przed komarami. Należy zabrać ze sobą specjalny spray przeciw komarom. Dzieci: Proszę pamiętać, że dla dzieci istnieją następujące zagrożenia zdrowotne: - Gorączka denga. Uwaga: Osoby poniżej 25 roku życia są narażone na chorobę meningokokową (B). Zaleca się szczepienie. Ogólne przepisy Wymagania linii lotniczych: Proszę zapytać przed podróżą swoją linię lotniczą o wymagane dokumenty. W niektórych przypadkach wymagania linii lotniczych mogą różnić się od przepisów państwowych. Dokumenty zgłoszone jako zagubione/skradzione: Odradza się wjazd z dokumentami zgłoszonymi jako zagubione/skradzione. Może się zdarzyć, że w systemie punktów kontrolnych granicznych będą one nadal zgłoszone jako zagubione/skradzione i może to prowadzić do odmowy wjazdu. Przepisy końcowe: Proszę pamiętać, że informacje zdrowotne są zawsze uzależnione od indywidualnego stanu zdrowia podróżnego i nie zastępują konsultacji z lekarzem lub specjalistą chorób tropikalnych. Ogólnie rzecz biorąc, informacje zdrowotne opierają się na oficjalnych danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Przy wjeździe mogą wystąpić kontrole zdrowotne i testy COVID-19. Jeśli podróżni uzyskają pozytywny wynik, mogą zostać podjęte dalsze działania. Wymagania dotyczące wjazdu, wiz i szczepień mogą się zmieniać w każdej chwili lub mogą wystąpić indywidualne przypadki wyjątkowe. Tylko odpowiednia placówka dyplomatyczna może udzielić wiążących informacji lub dostarczyć dodatkowe informacje wykraczające poza te wymienione tutaj. Proszę zasięgnąć informacji z wyprzedzeniem. Należy również pamiętać, że decyzja o wjeździe należy ostatecznie do odpowiednich funkcjonariuszy granicznych. Nawet jeśli wszystkie wymogi prawne są spełnione, w szczególnych przypadkach wjazd może zostać odmówiony. Stan danych dla klientów: Berge & Meer Touristik GmbH, Andréestrasse 27, 56578 Rengsdorf

      Hiszpania

      Dokumenty podróży

      Obostrzenia koronawirusowe: Obecnie nie obowiązują żadne ograniczenia związane z pandemią COVID-19. Może to jednak zmienić się w każdej chwili. Dla podróżnych posiadających obywatelstwo kraju docelowego mogą obowiązywać inne wymagania wjazdowe. Proszę skontaktować się z odpowiednią placówką dyplomatyczną w celu uzyskania dalszych informacji. Wjazd możliwy jest z następującymi dokumentami podróży: Paszport Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Tymczasowy paszport Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Paszport dla dzieci Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Dowód osobisty/identyfikator Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Tymczasowy dowód osobisty Dokument podróży musi być ważny do końca okresu pobytu. Proszę pamiętać, że Twoje dokumenty podróży są kompletne, w dobrym stanie i mają wystarczającą liczbę wolnych stron. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w oryginale i nie mogą być przedłużane, aktualizowane ani zmieniane ręcznie. Szczególność: Obywatele strefy Schengen oraz posiadacze wizy Schengen mogą podróżować bez granic w ramach państw członkowskich. Zaleca się posiadanie dokumentów podróży (paszportu/dowodu osobistego). W niektórych przypadkach i sytuacjach wyjątkowych mogą wystąpić kontrole i możliwe, że będziesz musiał się wylegitymować. Przegląd państw członkowskich Schengen można znaleźć pod następującym linkiem: https://www.passolution.de/schengen-staaten/Osoby niepełnoletnie: Następujące dokumenty są wymagane lub zalecane: Następujące dokumenty są wymagane: - Dokument tożsamości Następujące dokumenty są zalecane: - Podpisana zgoda opiekuna (w języku angielskim), w przypadku podróżujących samodzielnie niepełnoletnich lub tylko z jednym rodzicem. Niepełnoletni posiadający obywatelstwo hiszpańskie, którzy nie podróżują w towarzystwie opiekuna, potrzebują poświadczenia wyjazdu. Dotyczy to również niepełnoletnich z podwójnym obywatelstwem niemiecko-hiszpańskim.

      Wymagania wizowe

      Nie jest wymagane żadne wiza.

      Wymagania dotyczące wiz tranzytowych

      Nie jest wymagane żadne wiza tranzytowe.

      Wymagania zdrowotne

      Nie są wymagane żadne szczepienia. Następujące szczepienia są zalecane przy wjeździe: - Szczepienia zgodnie z zaleceniami WHO dotyczącymi rutynowego szczepienia - WZW A Odra: Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) uznała brak ochrony szczepionkowej przeciwko odrze za zagrożenie dla zdrowia globalnego. Dlatego zarówno dzieci, jak i dorośli powinni sprawdzić swoją ochronę szczepionkową i w razie potrzeby ją uzupełnić. Gorączka denga: Istnieje ryzyko zakażenia wirusem dengi. Wirusy dengi są przenoszone przez komary aktywne w ciągu dnia. Nie ma dostępnej profilaktyki ani specyficznej terapii. Podróżni powinni szczególnie dbać o skuteczną ochronę przed komarami. Należy zabrać ze sobą specjalny spray przeciw komarom. Dzieci: Proszę pamiętać, że dla dzieci istnieją następujące zagrożenia zdrowotne: - Gorączka denga. Ogólne przepisy Wymagania linii lotniczych: Proszę zapytać przed podróżą swoją linię lotniczą o wymagane dokumenty. W niektórych przypadkach wymagania linii lotniczych mogą różnić się od przepisów państwowych. Dokumenty zgłoszone jako zagubione/skradzione: Odradza się wjazd z dokumentami zgłoszonymi jako zagubione/skradzione. Może się zdarzyć, że w systemie punktów kontrolnych granicznych będą one nadal zgłoszone jako zagubione/skradzione i może to prowadzić do odmowy wjazdu. Przepisy końcowe: Proszę pamiętać, że informacje zdrowotne są zawsze uzależnione od indywidualnego stanu zdrowia podróżnego i nie zastępują konsultacji z lekarzem lub specjalistą chorób tropikalnych. Ogólnie rzecz biorąc, informacje zdrowotne opierają się na oficjalnych danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Przy wjeździe mogą wystąpić kontrole zdrowotne i testy COVID-19. Jeśli podróżni uzyskają pozytywny wynik, mogą zostać podjęte dalsze działania. Wymagania dotyczące wjazdu, wiz i szczepień mogą się zmieniać w każdej chwili lub mogą wystąpić indywidualne przypadki wyjątkowe. Tylko odpowiednia placówka dyplomatyczna może udzielić wiążących informacji lub dostarczyć dodatkowe informacje wykraczające poza te wymienione tutaj. Proszę zasięgnąć informacji z wyprzedzeniem. Należy również pamiętać, że decyzja o wjeździe należy ostatecznie do odpowiednich funkcjonariuszy granicznych. Nawet jeśli wszystkie wymogi prawne są spełnione, w szczególnych przypadkach wjazd może zostać odmówiony. Stan danych dla klientów: Berge & Meer Touristik GmbH, Andréestrasse 27, 56578 Rengsdorf

      Proszę pamiętać, że wymagania wjazdowe mogą się zmieniać. Aktualne informacje o podróży można znaleźć na stronie internetowej www.auswaertiges-amt.de lub telefonicznie pod numerem: 030-5000 2000. Obywatele innych krajów proszeni są o kontakt z odpowiednią ambasadą. Proszę również pamiętać o ewentualnych czasach przetwarzania przy składaniu wniosków o dokumenty wjazdowe.

      Dzieci potrzebują własnego dokumentu tożsamości. Wpisy dzieci w paszporcie rodzica nie są już ważne. Dotyczy to również podróży w obrębie UE.

      Proszę również sprawdzić w internecie na stronie www.auswaertiges-amt.de aktualne informacje zdrowotne dotyczące kraju.

    • Ocena podróżnych TripAdvisor
      Na podstawie 175 opinii podróżnych
      Doskonałe
      24
      Dobre
      43
      Średnie
      26
      Złe
      39
      Okropne
      43
      Opinie klientów

    Nasi klienci oglądali również:

    Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

    • BEZPIECZNE
      I TANIE WAKACJE

      Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
    • GWARANCJA
      BEZTROSKICH WAKACJI

      Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
    • NAJWYŻSZY POZIOM
      OBSŁUGI KLIENTA

      Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
    Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
    Wyślij ofertę na email
    X
    Zapytaj o ofertę
    X

    Zadzwoń

    58 741 59 20

    Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >