Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Hotel Olga położony jest w centrum Pragi, zaledwie 10 minut jazdy od centrum handlowego Palladium i Bramy Prochowej. Hotel ten znajduje się około 2,8 km od Rynku Starego Miasta i 3,3 km od Mostu Karola. Główny dworzec kolejowy w Pradze jest oddalony o około 3 km, a lotnisko w Pradze (PRG) o około 15 km.
Janovského 50 , Praha 17000
Tel: +420 220 878 020 , Web: www.hotelolga.cz
Atmosfera każdego z naszych 26 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się jadalnia. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci.
Pokoje wyposażone są w łazienkę. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie i kolację.
Podróżnym aktywnie spędzającym czas polecamy saunę (odpłatnie).
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.
Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021