- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
Internet
City Break
Bez paszportu
Parking
Darmowe Wifi
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
Internet
City Break
Bez paszportu
Opis operatora:Proszę czekać ...Ważne informacje: - Claris
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).Cena zawiera: - Claris
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA! Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.Wyposażenie: - Claris
Hotel ten został wzniesiony w 2005 roku. Atmosfera każdego z naszych 24 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu, kantoru wymiany walut i bankomatu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.Pokoje: - Claris
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. W pokoju znajduje się sejf. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks): - Claris
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.Wyżywienie: - Claris
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i obiad.Karty kredytowe: - Claris
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne: - Claris
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Hotel Check-in / Check-out: - Claris
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa: - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.Ważne - Przeloty nocne: - Claris
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej. -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 417 opinii podróżnych
Doskonałe98Dobre163Średnie88Złe36Okropne32Opinie klientów