- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
Udogodnienia
W centrum
Życie nocne
Internet
Blisko lotniska
Dla rodzin z dziećmi
City Break
Bez paszportu
Parking
AGD / RTV
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Wycieczki fakultatywne
-
Opinie o hotelu
-
Opis kierunku
-
Ocena podróżnych TripAdvisorZalety oferty
W centrum
Życie nocne
Internet
Opis operatora:Proszę czekać ...Ważne informacje - City Centre (Praga)
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).Cena zawiera - City breaks - City Centre (Praga)
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.Położenie - City Centre Hotel Prag - City Centre (Praga)
Hotel City Centre wita na Placu Republiki w Pradze, ok. 5 minut spacerem (ok. 200 m) od Starego Miasta. W pobliżu znajdują się restauracje i liczne sklepy. Dworzec kolejowy i Plac Wacława oddalone są o ok. 1 km. Lotnisko w Pradze (PRG) oddalone jest o ok. 15 km.Adres - City Centre Hotel - City Centre (Praga)
Revoluční 4 , 110 00 Praha 1 - Česká republika
Tel: +420 224 814 650 , Web: www.city-centre.czWyposażenie - City Centre (Praga)
Goście zakwaterowani są w 89 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą sejf, kantor wymiany walut, restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, bar i kiosk z prasą. W pomieszczeniach ogólnodostępnych goście mogą skorzystać z internetu. Obiekt oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu.Pokoje - City Centre (Praga)
Wszystkie pokoje dysponują centralnym ogrzewaniem i łazienką. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Wszystkie pokoje oferują telefon, telewizor i sejf. Ponadto w ofercie znajdują sie pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne) - City Centre (Praga)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.Oferta sportowo-rozrywkowa - City Centre (Praga)
W kategorii rozrywki polecamy Państwu kasyno.Wyżywienie - City Centre (Praga)
Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Spośród posiłków do wyboru jest śniadanie.Karty kredytowe - City Centre (Praga)
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi - City Centre (Praga)
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.Check-in / Check-out - City Centre (Praga)
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.Uwaga - Covid19 - City Centre (Praga)
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Każdy kraj, a także każdy hotel ma inne procesy. Informacje zmieniają się z dnia na dzień.
Z powodu wirusa koronowego w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu).
Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych.
Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.
Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie przez 14 dni, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji.
Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii).
Wszystkie informacje mogą ulec zmianie, przepisy krajów i hoteli mogą się zmieniać z dnia na dzień.
Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów.
Dlatego prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu:
https://www.gov.pl/web/koronawirus
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19 :
https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid?fbclid=IwAR0QNIUV7oJz64RzUm9cWK0AbVii5hFoa_QAodLwxWjXmQadxj4NXFqK9gc -
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 445 opinii podróżnych
Doskonałe21Dobre99Średnie143Złe91Okropne91Opinie klientów