Oferta jest realizowana w oparciu o przeloty czarterowe, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi (w systemie dynamicznego pakietowania) oraz na dojazd własny.
Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Na miejscu turyści są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta i mogą być oddwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Opis hotelu znajduje się na naszej stronie internetowej www.oasistours.com.pl lub w panelu Klienta.
Oferta zawiera w podstawowej cenie transfer do hotelu.
UWAGA! Klient zobowiązany jest przekazać właściwe dane Uczestników - zgodne z dokumentem uprawniającym do podróży (paszport/dowód osobisty), niezbędne do zakupienia i wystawienia biletu lotniczego. Zmiana danych wiąże się z opłatami, opisanymi w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa.
POŁOŻENIE - w centralnej części Budvy, zaledwie 500 metrów od plaży Slovenska. Znajduje się w spokojnej części miasta, z dala od letniego zgiełku i tłumów, ale blisko morza, kawiarni i sklepów. Stare Miasto w Budvie znajduje się 2 km od obiektu, a wyspa Sveti Stefan oddalona jest o 8 km. Lotnisko Podgorica ok. 65 km.
PLAŻA - ok. 500 m od hotelu główna miejska plaża Slovenska plaża" rozciąga się wzdłuż całego miasta na długości 1600m.
HOTEL - recepcja, restauracja, parking, wi-fi na terenie obiektu
POKOJE - 120 łóżek rozmieszczonych w pokojach dwu i trzyosobowych. Każdy pokój posiada łazienkę z prysznicem, WI-FI, TV, lodówkę, klimatyzację, większość pokoi posiada własny taras z meblami ogrodowymi.
WYŻYWIENIE - HB, sniadania, obiadokolacje. Napoje dodatkowo płatne.
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład);
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm;
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cmRyanair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- dodatkowego bagażu podręcznego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie Regular z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm;
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 119x119x81 cmPLL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze do 23 kg.
Corendon - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Czarter - cena oferty zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
W przypadku przelotu CZARTEREM cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, TFP, TFG, bagaż główny i bagaż podręczny, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, bagaż zgodnie z usługą wykupioną w wybranej linii lotniczej, TFP, TFG, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta, transfer lotnisko-hotel-lotnisko.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanegoW przypadku DOJAZDU WŁASNEGO cena zawiera:obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, podatek VAT, TFP, TFG, telefoniczną opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotele aktualizują oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu. Podane w ofercie godziny serwowania posiłków, godziny otwarcia barów, funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom w zależności od decyzji dyrekcji hotelu i zarządzania serwisem hotelowym. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, moga one ulegać zmianom, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.
Na 2-3 dni przed datą wylotu Organizator przesyła Klientom/pośrednikom - dokumenty podróży zawierające m.in. informacje na temat transferu, ubezpieczenia oraz karty pokładowe.
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).