Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Proszę czekać ...
Cyfrowa i telefoniczna obsługa TUI 24/7 - Hotel Bracera
Nasz zespół obsługi klienta TUI mówiący po niemiecku jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo przez funkcję czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i przez SMS.
Miejscowość - Hotel Bracera
Budva
Lokalizacja i otoczenie - Hotel Bracera
Ten hotel apartamentowy znajduje się bezpośrednio przy plaży, w centralnej lokalizacji w Budvie.
Odległości - Hotel Bracera
Odległość do lotniska ok. 20 km
Odległość do plaży ok. 150 m
Odległość do centrum miasta ok. 300 m
Odległość do dworca kolejowego ok. 400 m
To oferuje Twoje zakwaterowanie - Hotel Bracera
Przyjazny personel w recepcji chętnie pomoże w wszelkich pytaniach. Sejf i bankomat są częścią wyposażenia hotelu apartamentowego. W obiekcie dostępne jest Wi-Fi. Hotel oferuje szereg udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Hotel apartamentowy dysponuje udogodnieniami dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz windą. W supermarkecie można nabyć artykuły codziennego użytku. Ogród zapewnia dodatkową przestrzeń do relaksu i wypoczynku na świeżym powietrzu. Goście przyjeżdżający samochodem mogą zaparkować w garażu lub na parkingu (za opłatą). Do innych usług należy wynajem samochodów, usługi transferowe, obsługa pokojowa, usługa budzenia, pralnia, pralnia samoobsługowa oraz własny autobus wahadłowy.
Obszar gastronomiczny obejmuje restaurację i bar. Hotel apartamentowy oferuje szeroki wybór opcji wyżywienia. Można rezerwować śniadanie i pełne wyżywienie. Kontynentalne śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja są smaczne i różnorodne. Menu zawiera również dania dietetyczne i menu dla dzieci. Ponadto obiekt oferuje specjalne opcje wyżywienia.
Bar
Bufet śniadaniowy
Kontynentalne śniadanie
Pełne wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu
Restauracja
Sport i fitness - Hotel Bracera
Przyjemnie podgrzewana woda w basenach wewnętrznych i zewnętrznych zapewnia zdrowe doświadczenie kąpieli. Wygodne leżaki są dostępne na tarasie słonecznym. W hotelu oferowane są różne usługi wellness, takie jak spa, sauna, łaźnia parowa, hammam i zabiegi masażu.
Wellness - Hotel Bracera
Masaże
Liczba saun: 1
Sauna
Jak mieszkasz - Hotel Bracera
Dla przyjemnego klimatu w pokojach odpowiada klimatyzacja i ogrzewanie. W większości zakwaterowania goście mogą cieszyć się widokiem na morze z balkonu lub tarasu. Pokoje wyposażone są w łóżko typu queen size. Można zamówić dodatkowe łóżka. Ponadto dostępne są sejf, minibar i biurko. W pokojach znajduje się aneks kuchenny. Najlepszy komfort wakacyjny zapewniają telefon, telewizor z odbiorem satelitarnym/kabelowym oraz Wi-Fi (bez opłat). Do zalet pokoi należą kapcie. Łazienki są wyposażone w prysznic i wannę. Do codziennego użytku dostępne są suszarka do włosów, lustro kosmetyczne i szlafroki. Jako szczególność goście mogą korzystać z kosmetyków i wyboru ręczników w łazienkach. Można rezerwować pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, dla niepalących i dla palących.
Klimatyzacja
Balkon lub taras
Wanna
Suszarka do włosów
Ogrzewanie
Aneks kuchenny
Minibar
Sejf w pokoju
Prysznic
TV
Odchylenia w kodach pokoi dostępne w aktualnych cenach.
Proszę zwrócić uwagę! - Hotel Bracera
W przypadku pakietu podróżnego z międzynarodowym lotem bilet kolejowy do lotniska w Niemczech (i EuroAirport Basel) można dodać bezpłatnie. Bilet kolejowy do lotniska nie obowiązuje w przypadku:
Rezerwacji samego lotu,
Rezerwacji usługi hotelowej bez lotu,
Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet kolejowy do lotniska można dodać za opłatą)
Podróży z niemieckich lotnisk do docelowych lotnisk EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
Wylotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowej trasy do granicy
Dla gości TUI Deutschland przyjeżdżających z zagranicy bilet kolejowy do lotniska obowiązuje od granicy w Niemczech. Przy rezerwacji pakietu podróżnego w Internecie bilet kolejowy do lotniska jest już wliczony. Bilet kolejowy do lotniska to współpraca z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji znajdziesz na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
Prywatny transfer można dodać w wielu hotelach. Z wyjątkiem rezerwacji indywidualnych
Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny (osobiście, telefonicznie lub e-mailem) podczas Twoich wakacji.
Wynajem samochodów od TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.
Niezależnie od tego, czy wybierasz pakiet podróżny TUI, wakacje w hotelu z dojazdem własnym, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszysz się wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawach dotyczących Twojej podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów Twojego miejsca wakacyjnego, Twoim portalem informacyjnym myTui z cenną wiedzą o podróżach związanych z Twoimi wakacjami, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Twojej bezpiecznej podróży.
Informacja dla osób o ograniczonej mobilności - Hotel Bracera
Produkt ten jest ogólnie nieodpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności. Czy mimo to odpowiada Twoim indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.