Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI Opis operatora:
Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...
Lokalizacja - Margadina Lounge Hotel
Hotel Margadina znajduje się w Ayia Napa, około 450 m od plaży piaszczystej. Do centrum turystycznego jest około 350 m. Supermarket znajduje się około 120 m dalej. Do najbliższych barów i restauracji dotrzesz w ciągu około 100 m. Lotnisko w Larnace znajduje się około 58 km stąd. Kolejne lotnisko w Pafos znajduje się w odległości około 170 km.
Wyposażenie - Margadina Lounge Hotel
Hotel oferuje swoim gościom recepcję, lobby, windę, klimatyzację, sejf (za opłatą), parking (bezpłatny, w zależności od dostępności). Goście hotelowi mają bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Do strefy zewnętrznej hotelu należy basen ze słodką wodą z brodzikiem dla dzieci. Leżaki i parasole słoneczne są dostępne bezpłatnie.
Zakwaterowanie - Margadina Lounge Hotel
Pokoje standardowo oferują: czajnik (bezpłatnie), balkon, Internet (bezpłatnie), sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną, a także klimatyzację regulowaną indywidualnie.
Wyżywienie - Margadina Lounge Hotel
Możliwość rezerwacji śniadania, półpensji lub pełnego wyżywienia. Półpensja obejmuje obiad lub kolację, pełne wyżywienie obejmuje dodatkowo obiad.
Ważne informacje - Margadina Lounge Hotel
Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że mogą wystąpić ograniczenia dotyczące udogodnień hotelowych, obszarów zewnętrznych, usług gastronomicznych i aktywności, np. w przypadku pandemii, jak również ograniczenia związane z wjazdem/wyjazdem oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych w każdej chwili.
Informacja o zajętości pokoi - Margadina Lounge Hotel
Prosimy pamiętać, że w przypadku zajęcia pokoju dwuosobowego z dodatkowymi łóżkami, powierzchnia pokoi może się zmniejszyć. Zalecamy więc, o ile to możliwe, rezerwację pokoju rodzinnego, składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Ponadto, rozmiar dostępnych łóżek zależy od lokalnych specyfikacji mebli hotelowych.
Informacja dla podróży zorganizowanych (lot + hotel) - Margadina Lounge Hotel
Prosimy pamiętać, że nasze informacje o przepisach dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie dotyczą Twojej zarezerwowanej linii lotniczej oraz przepisów wjazdowych, informacji o obszarze docelowym i danych specjalnych są częścią Twojej umowy podróżnej. Można je znaleźć w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i obszarze docelowym (http://www.lmx.info).
Info - opłaty za zameldowanie - Margadina Lounge Hotel
Zwracamy uwagę, że w przypadku następujących linii lotniczych należy dokonać zameldowania online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za zameldowanie na lotnisku. Czas i opłaty za zameldowanie online na lotnisku na osobę/dziecko są następujące: Sun Express zameldowanie online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Eurowings zameldowanie online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; TuiFly zameldowanie online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Ryanair zameldowanie online w tym dodatkowa weryfikacja najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga - Margadina Lounge Hotel
Ograniczona mobilność Prosimy pamiętać, że nasze zorganizowane wyjazdy generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na żądanie, uwzględniając Twoje potrzeby.
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.