pn - pt: 8-20 sb: 10-14
Schowek
 58 741 59 20
Oasis

OFERTA JEST DOSTĘPNA

organizator w ciagu paru dni informuje czy są dostepne miejsca na dany termin.

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Oasis

Cypr,

Cypr Północny,

Kazafani

 PLN/os. (0os.  PLN)
https://cdn.dreamtours.pl/img/hotels/merlinx/203017/cypr-cypr-polnocny-oasis-17.jpg
Termin:
-
Długość:
-
Wylot z:
-
Przylot do:
-
Zakwaterowanie:
-
Wyżywienie:
-
Organizator:
-
Liczba osób:
-
Cena łączna:
-
Zapłać przez internet - najlepsze pokoje wyprzedają się od razu!
Zarezerwuj wstępnie

Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:

  • Opis Oferty

  • Mapa

  • Opinie o hotelu

  • Opis kierunku

  • Ocena podróżnych TripAdvisor

    Oasis

    Cypr,

    Cypr Północny,

    Kazafani

    Opis operatora:
    Trwa tłumaczenie opisu hotelu. Może to potrwać trochę dłużej, prosimy o cierpliwość ...

    Informacje o destynacji - Oasis

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego  LUB  anglojęzycznego przedstawiciela.

    Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje - Oasis

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera - Oasis

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie - Oasis Hotel, Bellapais Cypr - Oasis

    Hotel Oasis znajduje się w Kyrenii, ok. 7 km od morza. Zamek Girne oddalony jest o ok. 6 km, a klasztor Bellapais o 5 km od hotelu. Najbliższe lotnisko to Ercan Airport, znajduje się 38 km i lotnisko w Larnace ok. 85 km od hotelu Bellapais Oasis.

    Adres - Oasis Hotel (Bellapais) - Oasis

    Gökkuşağı Sokak No, 4 , Ozanköy Girne, Cypr Północny

    Tel: +90 (0) 392 816 01 44  ,  Web: http://hoteloasisbellapais.com/

    Wyposażenie - Oasis

    Hotel ten należy do obiektów nowych, jego budowa zakończyła się w roku 2018. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest sejf. Dostępne w hotelu Wi-Fi zapewnia wygodny dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia.

    Pokoje - Oasis

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Optymalny komfort pobytu zapewniają telewizor i Wi-Fi. W łazience znajduje się prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

    Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Pokoje Promocyjne) - Oasis

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie - Oasis

    Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    Oferta sportowo-rozrywkowa - Oasis

    Odświeżająca kąpiel w basenie będzie doskonałym dopełnieniem urlopowej atmosfery. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające.

    Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi - Oasis

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Ważne - Przeloty nocne - Oasis

    W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.

    W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.

    Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

    Check-in / Check-out - Oasis

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    - zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

    - kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem - Oasis

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - Covid19 - Oasis

    Szanowni Państwo,

    Zgodnie z rozporządzeniem od 24 czerwca br. obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)

    Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią,  że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:  www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid 

    Berlin: Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min.28dni i maks. 6 miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:  www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021 , 24.06.2021

    Cypr Północny - Uwaga Covid19 - Oasis

    Szanowni Państwo,

    od 3 czerwca 2021 r. Rząd cypryjski zmienił kwalifikację Polski. Obecnie Polscy turyści muszą przed wyjazdem na Cypr robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przez przylotem na wyspę (co tydzień będzie aktualizowany o aktualne, świeże informacje lub ograniczenia dla każdego kraju: https://cyprusflightpass.gov.cy/en/home).

    Turyści przed podróżą zobligowani są do wypełnienia dokumentu elektronicznego na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cy 

    Osoby zaszczepione dwoma dawkami nie muszą okazywać testu PCR, ostatnia dawka musi być przyjęta minimum 14 dni przed wylotem.

    Wszystkie osoby podróżujące do Republiki Cypryjskiej są zobowiązane przedłożyć z wyprzedzeniem wszelkie niezbędne informacje i wymagane dokumenty. Zarejestrowanie się na platformie jest obowiązkowe dla wszystkich osób podróżujących na Cypr.

    Podróżni będą również zobowiązani do wypełniania deklaracji, zawierającej m.in. informacje na temat odbytych podróży w ciągu minionych 14 dni. Formularz deklaracji ma być dostępny na stronie cypryjskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych (www.mfa.gov.cy). Organizator imprezy turystycznej nie ponosi odpowiedzialności za nie stosowanie się do wyżej wymienionych obostrzeń. Prosimy wszystkich klientów o zapoznanie się z informacją i śledzenie na bieżąco informacji na stronie:

    https://www.gov.pl/web/cypr/od-6-lipca-nowe-zasady-wjazdu-na-cypr-dla-pasazerow-przylatujacych-z-polski 

    Od 10 maja podróżni z krajów Unii Europejskiej, a więc i Polacy, którzy będą mogli udowodnić, że byli zaszczepieni wymagana ilością dawek, nie będą poddawani testom ani kwarantannie. Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. update 04.06.2021

    !!! Cypr Północny - Uwaga !!!

    Obywatele państw zaliczanych do grupy Grupa Zółtej w tej grupie znajduje się Polska, którzy przybywają na Cypr Półtnocy muszą okazać negatywny wynik PCR wykonany maksymalnie na 72h przed wylotem (dla osób niezaszczepionych). Pasażerowie muszą poddać się 10-dniowej kwarantannie (we własnym zakresie) - podróżując z Cypru Południowego. W przypadku kwarantanny wszelkie koszty są pokrywane przez klientów. W przypadku osób zaszczepionych dwoma dawkami, klienci będą zobligowani do okazania negatywnego wyniku testu PCR - bez konieczności odbywania kwarantanny. Proszę mieć na uwadze, że na drodze powrotne należy również zrobić test PCR, wykonany maksymalnie na 72h przed wyjazdem z części północnej.  Klienci lądujący na południowej części wyspy (Larnaka) - zobligowani są do śledzenie obostrzeń, które panują na Północnej i Południowej stroni wyspy. Update 10.09.2020
  • Ocena podróżnych TripAdvisor
    Na podstawie 1 opinii podróżnych
    Doskonałe
    1
    Dobre
    0
    Średnie
    0
    Złe
    0
    Okropne
    0
    Opinie klientów

Dlaczego warto wybrać Dreamtours.pl:

  • BEZPIECZNE
    I TANIE WAKACJE

    Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
  • GWARANCJA
    BEZTROSKICH WAKACJI

    Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
  • NAJWYŻSZY POZIOM
    OBSŁUGI KLIENTA

    Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Wyślij ofertę na email
X
Zapytaj o ofertę
X

Zadzwoń

58 741 59 20

Pomóc Ci znaleźć wycieczkę? Kliknij >