Hotel Borik znajduje się w samym sercu małej wioski Lumbarda, zaledwie kilka kroków od głównej ulicy, z widokiem na przystań Lumbarda i półwysep Pelješac, we wschodniej części wyspy Korčula. Ok. 140 km od portu lotniczego w Dubrowniku w linii prostej.
Do pięknych plaż można dojść pieszo. Kamienista plaża Tatinje znajduje się zaledwie 200 m od hotelu, ale jeśli wolisz kamieniste plaże, polecamy Bilin žal. Ścieżka do piaszczystej plaży Pržine prowadzi przez winnice i gaje oliwne, a morze w tej zatoce jest cieplejsze niż w pozostałej części wyspy.
KATEGORIA LOKALNA 3*
Zadbany i stylowy, sezonowo odnawiany, 80 pokoi, składa się z budynku głównego i części aneks.
Recepcja, restauracja, restauracja a'la carte, bar. Za opłatą pralnia. Parking za opłatą 3 Euro / dzień.
Bezpłatny internet WiFi przy recepcji.
Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole
Odpłatnie: wypożyczalnia rowerów .
Wydzielona część basenu dla dzieci.
Pokoje standard z jedną dostawką w budynku głównym. Wyposazone w klimatyzację (za dodatkową opłatą ok. 20e/pokój/dzień), łazienki (prysznic, suszarka do włosów), TV/SAT, telefon. Łóżeczko dla dziecka płatne dodatkowo (5 Euro / dzień).
HB śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadkolacji za dodatkową opłatą.
Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair tylko bagaż podręczny (40 × 20 × 25 cm) / Wizzair tylko bagaż podręczny (40 × 30 × 20 cm, maks. 10 kg); // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg]; opłaty lotniskowe,
transfer zbiorowy (tzw shuttle bus) lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT.Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego 23 kg/250pln szt.; Wizz/Ryanair Priority + podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład - cena ok. 160pln / szt ; dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opieki rezydenta (Klienci są pod opieką lokalnego partnera i mają dostęp do wycieczek fakulttaywnych w j. polskim w zaprzyjażnionej, zewnętrznej firmie), wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 1,40 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące ok. 1,0 Euro. Dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.
Oferta bez rezydenta. Prima Holiday współpracuje z zewnętrzną zaprzyjaźniona firmą organizująca wycieczki fakultatywne w języku polskim. Przy wykupie takiej wycieczki, organizator wycieczek wspiera Klienta w razie zaistniełej potrzeby. W takim wypadku jeśli Klienci będą potrzebowali pomocy na miejscu, mogą się do niego zwrócić. Ponad to Kienci są pod opieką lokalnego kontrahenta Prima Holiday, oraz posiadają telefon alarmowy / Whats App do Polski czynny 24h.
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wycieczek fakultatywnych w języku polskim, napisz do nas maila na adres biuro@primaholiday.pl, a przekażemy Ci kontakt do zaprzyjaźnionej zewnętrznej firmy, gdzie jeszcze przed wylotem z Polski na hasło PRIMA HOLIDAY można zarezerwować wycieczki fakultatywne w języku polskim.
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.