Wysokiej jakości urządzone pokoje są rozmieszczone w pawilonach i oferują wspaniały widok panoramiczny na krystalicznie czyste błękitne morze i urokliwy port.
- Nasz międzynarodowy zespół przewodników regularnie odwiedza Państwa w tym hotelu i jest do Państwa dyspozycji w sprawie wszelkich pytań, informacji i wskazówek. Ta usługa TUI może się różnić w zależności od sezonu. W aplikacji myTui znajdą Państwo aktualne informacje przed wyjazdem.
- Dodatkowo nasz zespół obsługi klienta TUI mówiący po niemiecku jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo za pośrednictwem funkcji czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i SMS-em.
- pierwsza linia brzegowa, przy promenadzie, wśród natury, cicho
- Plaża: skalista, żwirowa, publiczna, leżaki: za opłatą, parasole: za opłatą
Na zboczu na półwyspie. Do plaży skalnej z platformami kąpielowymi około 100 m (dojście po schodach). Do centrum Vrsar około 300 m, do portu około 150 m.
- Lotnisko Międzynarodowe Pula około 54 km
- Centrum miasta/centrum Vrsar około 300 m
- Dworzec autobusowy około 300 m
- Podatek turystyczny/ekologiczny: bez opłaty
- Godzina zameldowania od 15:00
- Godzina wymeldowania do 10:00
- Ostatni całkowity remont: 2006
- Recepcja
- Basenów: 2
- Basen „BASEN ZEWNETRZNY”: maj - wrzesień; w zależności od pogody, na zewnątrz, słodka woda, leżaki: bez opłaty, parasole: bez opłaty
- Basen dla dzieci „BASEN DLA DZIECI”: maj - wrzesień; w zależności od pogody, na zewnątrz, słodka woda, leżaki: bez opłaty, parasole: bez opłaty
- Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekt): bez opłaty
- Usługi pralnicze: za opłatą
- Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners, karta EC/Maestro
- Nie zezwala się na zwierzęta
- Możliwości parkowania: parking (w zależności od dostępności), niechroniony: bez opłaty
- Liczba budynków: 16, pokoje: 134, apartamenty: 176
- Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
- Śniadanie: Śniadanie
- Half board: Śniadanie, kolacja
Opis opcji wyżywienia:
- Śniadanie: codziennie 07:00 - 10:00, bufet
- Kolacja: codziennie 18:30 - 21:00, bufet
- Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe: za opłatą, wybrane krajowe napoje alkoholowe: za opłatą, wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: za opłatą, kawa/herbata po południu: za opłatą
- Restauracje: 2
- Restauracja „LOVOR REAL GRILL”: kuchnia: międzynarodowa, regionalna, ryby/owoce morza, à la carte, z tarasem
- Główna restauracja „Restauracja główna”: kuchnia: międzynarodowa, śródziemnomorska, regionalna, dania bezglutenowe: wymagane zapytanie, dania wegetariańskie, dania wegańskie: wymagane zapytanie, bufet, codziennie 07:00 - 10:00, codziennie 18:30 - 21:00, klimatyzowana
- Bary i inne: 2
- Lobby bar „APERITIF Bar”: maj - wrzesień, codziennie, za opłatą
- Pool bar na zewnątrz „TUFFO SPLASH BAR”: maj - wrzesień, codziennie, za opłatą
- Siłownia
- Aerobik, Aqua Aerobik, Stretching, ZUMBA®
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
- Sauny: 2, sauna fińska, łaźnia parowa
Za opłatą (częściowo usługi zewnętrzne)
- Strefa wellness/spa: „Pineta Hotel”
- Masaże
- Animacja i rozrywka
- Animacja dla dorosłych
- Animacja sportowa
- Muzyka na żywo
- Basen dla dzieci „BASEN DLA DZIECI”: maj - wrzesień; w zależności od pogody, na zewnątrz, słodka woda, leżaki: bez opłaty, parasole: bez opłaty
DLA DZIECI
- Klub dziecięcy/miniklub: od 4 do 12 lat, bez opłaty
- Animacja dla dzieci
- Plac zabaw
- Minidisco
DLA MŁODZIEŻY
- Pokój dwuosobowy superior z dodatkowym łóżkiem (DZX1), pokój dwuosobowy, strona morska, około 21 - 29 m², ostatni całkowity remont 2006, 2 łóżka pojedyncze (100x200cm), 1 sofa (160x200cm), łóżeczko dla niemowlęcia: bez opłaty, wymagana rezerwacja, klimatyzacja: regulowana indywidualnie, sterowana centralnie, podłoga: płytki, sejf: bez opłaty, sofa, biurko, lodówka, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłaty, szerokopasmowy Internet/DSL: bez opłaty, telewizor: płaski, program niemiecki, Sat-TV, usługi sprzątania, wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów, balkon: z miejscem do siedzenia
- Pokój premium z dodatkowym łóżkiem, strona morska (DZX2), pokój dwuosobowy, pierwsza linia brzegowa, strona morska, około 30 m², ostatni całkowity remont 2006, całkowita liczba pokoi w tym typie: 1, podział jak następuje: 1 sypialnia, 2 łóżka pojedyncze (100x200cm), 1 sofa (160x200cm), łóżeczko dla niemowlęcia: bez opłaty, wymagana rezerwacja, klimatyzacja: regulowana indywidualnie, sterowana centralnie, podłoga: płytki, sejf, sofa, lodówka, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłaty, szerokopasmowy Internet/DSL: bez opłaty, telewizor: płaski, program niemiecki, Sat-TV, usługi sprzątania, wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów, balkon: z miejscem do siedzenia
- Pokój dwuosobowy superior (DZX3), pokój dwuosobowy, strona morska, około 21 - 29 m², ostatni całkowity remont 2006, 2 łóżka pojedyncze (100x200cm), łóżeczko dla niemowlęcia: bez opłaty, wymagana rezerwacja, klimatyzacja: regulowana indywidualnie, sterowana centralnie, podłoga: płytki, sejf: bez opłaty, biurko, lodówka, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłaty, szerokopasmowy Internet/DSL: bez opłaty, telewizor: płaski, program niemiecki, Sat-TV, usługi sprzątania, wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów, balkon: z miejscem do siedzenia
- Obiekt oferuje gościom możliwość uczestniczenia w działaniach na rzecz poprawy lokalnego środowiska (np. poprzez organizowane sprzątanie plaż).
- Lokali artyści mają platformę do prezentacji swoich talentów.
- Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społecznościowe (np. poprzez darowizny finansowe, sponsorowanie lub darowizny rzeczowe)
- Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby wspierać młodych ludzi w zdobywaniu umiejętności i pewności siebie potrzebnych do zatrudnienia.
- Obiekt dostarcza gościom informacji o lokalnych ekosystemach, dziedzictwie kulturowym i kulturze oraz etykiecie dla odwiedzających.
- Obiekt inwestuje 10% swoich dochodów z powrotem w lokalną społeczność lub w lokalne projekty zrównoważonego rozwoju.
- Gościom oferowane są wycieczki i aktywności organizowane przez lokalnych przewodników i firmy.
- Obiekt regularnie szkoli zespół pracowników w zakresie tego, jak mogą przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.
- Obiekt oferuje miejsca parkingowe dla rowerów.
- Obiekt oferuje wynajem rowerów.
- Obiekt oferuje stacje ładowania dla samochodów elektrycznych.
- Pokoje gościnne wyposażone są w przełączniki oszczędzające energię (np. sterowany prąd z kartą pokojową).
- Izolacja dachów, podłóg lub ścian obiektu została poprawiona.
- Oświetlenie LED jest stosowane w co najmniej 80% w obszarach gościnnych i publicznych.
- Obiekt wdrożył system zarządzania energią lub środowiskiem.
- Obiekt ma czujniki ruchu w pokojach i w obszarach publicznych.
- Oferowane są dania wegańskie.
- Oferowane są dania wegetariańskie.
- Obiekt ma politykę dotyczącą odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, unikanie, redukcję, recykling i usuwanie odpadów żywnościowych.
- Wszystkie okna hotelowe są podwójnie oszklone.
- Kosmetyki i produkty do pielęgnacji ciała oferowane gościom są wolne od testów na zwierzętach i mikroplastiku.
- Obiekt stawia sobie cele w celu redukcji marnotrawstwa żywności.
- Jednorazowe mieszadełka do koktajli z plastiku nie są oferowane.
- Jednorazowe słomki plastikowe nie są oferowane.
- Obiekt ma plan recyklingu (np. w pokojach gościnnych, obszarach wspólnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, bio).
- Obiekt ma wielokrotnego użytku kubki (zamiast jednorazowych).
- Obiekt prowadzi swoje ogrody w sposób efektywny, aby zredukować zużycie wody (np. rośliny rodzimy lub odporne na suszę, nawadnianie ogrodów w nocy itp.).
- Sprzątanie pokoi jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
- Obiekt prowadzi i czyści swoje baseny w sposób, który redukuje marnotrawstwo wody.
- Obiekt używa tylko systemów prysznicowych oszczędzających wodę.
- Obiekt używa tylko spłuczek toaletowych oszczędzających wodę.
- Obiekt zaleca gościom ponowne użycie ręczników.
- Obiekt sporządza coroczny raport dotyczący zrównoważonego rozwoju, który (jest publicznie dostępny i) pokazuje jego postępy w zakresie celów.
W przypadku pakietu podróżnego z międzynarodowym lotem bilet na pociąg do lotniska w Niemczech (i EuroAirport Basel) można dodać bezpłatnie. Bilet na pociąg nie obowiązuje w przypadku:
- Rezerwacji samego lotu,
- Rezerwacji zakwaterowania bez lotu,
- Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
- Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet na pociąg można dodać za opłatą)
- Podróży z niemieckich lotnisk do docelowych lotnisk EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów
- Wylotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowej trasy do granicy
Dla gości TUI Deutschland przybywających z zagranicy bilet na pociąg obowiązuje od granicy w Niemczech. W przypadku rezerwacji pakietu podróżnego przez Internet bilet na pociąg jest już wliczony. Bilet na pociąg to współpraca z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji można znaleźć na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
- Prywatny transfer jest dostępny w wielu hotelach. Z wyjątkiem rezerwacji indywidualnych
- Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny (osobiście, telefonicznie lub e-mailem) podczas Państwa wakacji.
- Wynajem samochodów TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.
Przy rezerwacji od 14.10.24-15.1.25 oszczędzają Państwo 25% na osobę/noc (dotyczy pobytu 22.3.25-22.10.25, dla DZX1, DZX2 i DZX3, przy pobycie od 3-7 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami za długość pobytu). Przy rezerwacji od 14.10.24-15.1.25 oszczędzają Państwo 35% na osobę/noc (dotyczy pobytu 22.3.25-22.10.25, dla DZX1, DZX2 i DZX3, przy pobycie od 8-365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami za długość pobytu). Przy rezerwacji od 16.1.25-15.2.25 oszczędzają Państwo 15% na osobę/noc (dotyczy pobytu 22.3.25-22.10.25, dla DZX1, DZX2 i DZX3, przy pobycie od 3-7 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami za długość pobytu). Przy rezerwacji od 16.1.25-15.2.25 oszczędzają Państwo 25% na osobę/noc (dotyczy pobytu 22.3.25-22.10.25, dla DZX1, DZX2 i DZX3, przy pobycie od 8-365 nocy, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami za długość pobytu).
Przy pobycie 22.3.24-19.10.24 oszczędzają Państwo 10% na osobę/noc (dotyczy DZX1, DZX2 i DZX3, przy pobycie od 8-365 nocy, przy rezerwacji od 16.2.24-18.10.24, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami za długość pobytu). Przy pobycie 22.3.25-22.10.25 oszczędzają Państwo 10% na osobę/noc (dotyczy DZX1, DZX2 i DZX3, przy pobycie od 8-365 nocy, przy rezerwacji od 16.2.25-21.10.25, nie dotyczy dopłat za wyżywienie, nie w połączeniu z rabatami za długość pobytu).
Przyjazd/wyjazd i minimalny pobyt: 27.8.24-22.10.24 oraz 22.3.25-22.10.25 minimalny pobyt 3 noce.
Podatek turystyczny/podatek ekologiczny/podatek turystyczny: według aktualnego stanu Chorwacja w regionie Istria pobiera podatek turystyczny od ceny noclegu na osobę, za noc, płatny na miejscu w hotelu, zakwaterowanie: 01.01.24-31.12.25
- EUR 0,80 od 12. roku życia
- EUR 1,60 od 18. roku życia
(DZX2, DZX3 i DZX1): Poza maksymalnym obłożeniem do pokoju dozwolone jest maks. 1 niemowlę.
http://www.tui-info.de/ICAT/pdf/country/pdf/entry/1/id/HRV
Niezależnie od tego, czy wybierają Państwo pakiet podróżny TUI, wakacje w hotelu z własnym dojazdem, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę objazdową - cieszą się Państwo wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawie pytań i spraw dotyczących Państwa podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca wypoczynku, Państwa portal informacyjny myTui z cenną wiedzą podróżniczą na temat Państwa wakacji, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Państwa bezpiecznej podróży.
Wyposażenie
- Podatek turystyczny/podatek ekologiczny/podatek turystyczny: bez opłaty
- Godzina zameldowania od 15:00
- Godzina wymeldowania do 10:00
- Basenów: 2 (Basen: maj - wrzesień; w zależności od pogody, leżaki / basen dla dzieci: maj - wrzesień; w zależności od pogody, leżaki)
- Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekt): bez opłaty
- Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners, karta EC/Maestro
- Możliwości parkowania: parking (w zależności od dostępności), niechroniony: bez opłaty
- Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Lokalizacja i odległości
- Lotnisko Międzynarodowe Pula około 54 km
- Centrum miasta/centrum Vrsar około 300 m
- pierwsza linia brzegowa, przy promenadzie, wśród natury
- Plaża: skalista, żwirowa, publiczna, leżaki: za opłatą, parasole: za opłatą
Jedzenie i picie
- Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe: za opłatą, wybrane krajowe napoje alkoholowe: za opłatą
- Główna restauracja
Ten produkt jest ogólnie nieodpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności. Czy mimo to odpowiada Państwa indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!
06.02.2025 Tylko do rezerwacji podróży od 03.04.2021 do 23.10.2025