Hotel znajduje się w Novigrad (Istria), Chorwacja. W pobliżu znajduje się wiele restauracji, barów i sklepów. Lotnisko w Puli oddalone jest o dobre 75 km.
Rotonda 1 Novigrad Istria
52466 Chorwacja
+385 912194340
Recepcja czynna jest 24 godziny. Usługi obejmują bar. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. W zależności od dostępności miejsca parkingowe są dostępne za opłatą (ok. 3,50 € za dzień). Zwierzęta są akceptowane w hotelu na życzenie i za opłatą.
(ok. 45 m²) Pokoje posiadają oddzielną sypialnię, aneks kuchenny w części dziennej oraz łazienkę. Udogodnienia obejmują telewizory i bezpłatne WiFi.
Transfer z i na lotnisko docelowe jest wliczony w Twoje zarezerwowane usługi. Zostaniesz odebrany osobiście na lotnisku docelowym przez lokalnego przewodnika lub hotel z odpowiednim dokumentem tożsamości i przewieziony do hotelu.
Jeśli hotel jest zarezerwowany z własnym przejazdem, transfer NIE jest wliczony w cenę!
Należy pamiętać, że w przypadku lokalnego transferu mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
JT Touristik Informacje o bagażu / catering na pokładzie
http://www.jt.de/fluginformation
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebedingungen
Hotele położone na wyspie są dostępne tylko w zależności od odpowiednich promów. Przyjazdy po godzinie 17:00 i wyjazdy przed godziną 9:00 mogą wymagać noclegu na stałym lądzie. Nie ma za to dodatkowych kosztów. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt pod adresem service@jt.de lub telefonicznie pod numerem 030 8877870 (codziennie od 9:00 do 20:00 ).
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu z lub bez lotu do miejsca docelowego. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać na miejscu dopłaty lub odrzucić rezerwację!