- bezpośrednio przy plaży
- plaża o długości ok. 5 km, wzdłuż której rozciąga się szlak turystyczny
- blisko miejscowości Drvenik, z której wypływa prom na wyspy Hvar i Korcula
- pokoje z widokiem na morze
Villa Nike to kameralny obiekt położony bezpośrednio przy plaży. Jest to idealna baza wypadowa dla osób chcących poznać uroki Chorwacji. Dobra lokalizacja to dodatkowy atut i okazja do poznania historii i zwiedzenia zabytków.
- ok. 150 m do najbliższej restauracji
- ok. 1 km do sklepu
- ok. 5 km do miejscowości Drvenik
- ok. 35 km do miejscowości Makarska
- ok. 115 km do lotniska w Splicie
Obiekt położony bezpośrednio przy kamienisto-żwirowej, publicznej plaży. Zalecamy korzystanie z obuwia ochronnego.
Serwis plażowy dodatkowo płatny.
- całodobowa recepcja
- restauracja
- ogród oraz taras
- parking
Pokoje klimatyzowane, wyposażone w TV, biurko i lodówkę oraz prywatne łazienki z prysznicem i suszarką do włosów.
Część pokoi z widokiem na morze
Część pokoi jest bez balkonu (w tym pokoje SGL).
- całodobowa recepcja
- darmowe Wi-Fi
- TV-SAT
- suszarka do włosów
HB - śniadania i obiadokolacje
Śniadania w formie bufetu, obiadokolacje serwowane (do wyboru 1 z 3 dań). Możliwa dieta wegetariańska po wcześniejszym zgłoszeniu.
15 EUR/os - opłata klimatyczno-meldunkowa (płatna raz na pobyt u rezydenta)
Dzieci do 12 lat płacą 5 EUR/os
W przypadku ostatniego turnusu autokarowego od 16.09.2023 - w drodze powrotnej autkar będzie realizował program zwiedzania Splitu. Klienci niezainteresowani zwiedzaniem (za dodatkową opłatą), będą mieli czas wolny.
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transport do miejsca docelowego (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym).
- Bagaż
- Opiekę rezydenta podczas pobytu (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym)
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
- Podatek Vat,
- Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym)
- Opłat klimatyczno-meldunkowych,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
DLA DOJAZDU WŁASNEGO
- Transportu
- Ubezpieczenia (możliwość dokupienia w datach pobytu)
- Opieki rezydenta podczas pobytu
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.