Komfortowy, nieduży (tylko 28 pokoi) hotel położony tuż przy plaży, w spokojnej części malowniczego miasteczka Gradac. Otoczenie gór, zieleni, krystalicznie czystego morza, doskonała restauracja oferująca lokalne dania, kameralna atmosfera, gustowne pokoje, przyjazny personel, świetna baza na wypady po regionie.
Przy żwirowej plaży (zejście po schodkach, leżaki i parasole bezpłatne), 10 minut spacerem od centrum kurortu (można dojść promenadą), 400 m od przystanku, 300 m od bankomatu, 135 km od lotniska (Split).
Lobby z recepcją i przestrzenią wypoczynkową, winda (hotel ma 5 pięter), bezpłatne Wi-Fi, kantor wymiany walut, restauracja główna, restauracja a'la carte Fado, bar/pizzeria, patisserie, sklepik z pamiątkami, wypożyczalnia samochodów, pralnia, bezpłatny parking. Hotel nie akceptuje zakaterowania ze zwierzęciem.
Twin room (lateral sea side) DZE; łazienka, zestaw do parzenia kawy/herbaty, biurko, TV sat LCD, telefon, Wi-Fi, sejf, minibar (płatny), klimatyzacja, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze. Możliwa jedna dostawka. Powierzchnia - ok. 25 m kw.
Twin premium (sea view) DPM - wyposażenie jak twin room, większa powierzchnia (ok. 28 m kw.), balkon z widokiem na morze. Możliwa jedna dostawka.
HB - śniadania (bufet), kolacje (3-daniowa), napoje do kolacji płatne.
Siłownia, odpłatnie: sauna, masaże. W szczycie sezonu okazjonalnie muzyka na żywo. W kurorcie możliwości rekreacyjne i sportowe (np. wypozyczalnia rowerów, parasailing, sporty wodne).
Brak infrastruktury dla dzieci.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.
Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, taksy turystycznej 1,35 EUR/osobę/dzień. Dzieci w wieku 12- 17,99 lat płacą 50% oraz dzieci poniżej 12 lat nie płacą ww. taksy.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
Bagaż rejestrowany za dopłatą:
- bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Gdańsk
- 10 kg w cenie 360 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 540 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 700 PLN/sztuka
Katowice
- 10 kg w cenie 330 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 620 PLN/sztuka
Warszawa
- 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 500 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 650 PLN/sztuka
Wrocław
- 10 kg w cenie 360 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 540 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 700 PLN/sztuka
WIZZ Priority w cenie 150 PLN/osoba w dwie strony
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji może wiązać się z wyższą cenami.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Aktualizacja 1 marca 2022
1. Warunkiem wjazdu do Chorwacji z państw członkowskich UE lub państw strefy Schengen lub państw stowarzyszonych Strefy Schengen jest posiadanie unijnego certyfikatu COVID (w wersji elektronicznej lub papierowej), który potwierdza jedną z następujących opcji:
* przyjęcie pełnego cyklu szczepienia na COVID-19
* przebycie COVID-19 (status ozdrowieńca), pozytywny wynik testu min. 11 dni, maks. 180 dni przed przekroczeniem granicy
* negatywny wynik testu na COVID-19 nie starszy niż 72 godziny PCR lub nie starszy niż 24 godziny szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania); honorowane są wyłącznie testy antygenowe stosowane w krajach UE i wykonywane w laboratoriach. Wynik testu powinien być sporządzony w j. chorwackim lub w angielskim (jeśli wynik jest tłumaczony- musi być dokonany przez tłumacza przysięgłego).
Dzieci poniżej 12 lat mogą wjeżdżać do Chorwacji bez żadnych wymogów covidowych. Dzieci powyżej 12 lat są traktowane jak osoby dorosłe.
2. Podróżni zobowiązani są do wypełnienia formularza na stronie: www.entercroatia.mup.hr/: (jest on też w jęz. polskim), wypełniony należy wydrukować i wziąc ze sobą do Chorwacji.
Osoby, które nie spełniają żadnego z wyżej wymienionych warunków, przy wjeździe na terytorium Republiki Chorwacji zostaną automatycznie skierowane na 7-dniową kwarantannę.
Przydatne adresy:
http://www.koronavirus.hr
https://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212
https://mup.gov.hr/uzg-covid/286210
https://www.gov.pl/web/chorwacja
TRANZYT PRZEZ NIEMCY
Podróżni wylatujący lub wyjeżdżający z Polski są zobowiązani posiadać jeden z poniższych dokumentów (wydrukowany i przetłumaczony na jęz. niemiecki, angielski, francuski, hiszpański lub włoski):
- negatywny wynik testu (PCR, antygenowy, RT-LAMP lub TMA) wykonany nie wcześniej niż 48 h przed rozpoczęciem podróży (czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku). Testy muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia, tj. czułość 80%, swoistość 97%.
- certyfikat osoby zaszczepionej. Od ukończenia pełnego cyklu szczepień musi minąć minimum 14 dni (z 14. dniem włącznie). Ważność certyfikatu wynosi 9 miesięcy; 270 dni od szczepienia.
Osoba, która jednorazowo przyjęła preparat Janssen (Johnson & Johnson) od 15.01.2022 nie jest uznawana za zaszczepioną. W celu uznania za osobę zaszczepioną konieczne jest przyjęcie drugiej dawki (Johnson & Johnson, lub Pfizer lub Moderna)
- certyfikat ozdrowieńca; jest ważny od 29 dnia po przebytej chorobie i do 90 dni.
Powyższe wymogi nie dotyczą dzieci w wieku poniżej 6 lat.Podróżni wracający samolotem z urlopu i korzystający z transferu przez Niemcy - również zobowiązani są do posiadania takich samych dokumentów.
Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) lub z obszarów wysokiego ryzyka. Obecnie (04 marca 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa oraz liście krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju. Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile
POWRÓT DO POLSKI
KARTA LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO
Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Jest ona dostępna w formie elektronicznej. Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy. Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KWARANTANNA W POLSCE PO POWROCIE
W przypadku przybycia ze Strefy Schengen podróżni muszą odbyć obowiązkową 7- dniową kwarantannę, z której zwolnić może negatywny wynik testu na koronawirusa, wykonany w kraju wylotu nie wcześniej niż 48 godzin przed przekroczeniem granicy. Wynik testu musi być w języku polskim lub angielskim.
Poza tym z kwarantanny zwolnione następujące osoby:
a) w pełni zaszczepione, czyli takie, które przyjęły drugą dawkę (w przypadku szczepienia dwufazowego) lub jedną dawkę (w przypadku szczepienia jednofazowego) minimum 14 dni wcześniej i mogą to potwierdzić zaświadczeniem. Szczepionka musi być dopuszczona do użytku w Unii Europejskiej.
b) ozdrowieńcy, czyli ci, którzy w ostatnich 6 miesiącach byli poddani izolacji domowej lub szpitalnej (i mają zaświadczenie o tym fakcie)c) dzieci do 12. roku życia, podróżujące z osobami w pełni zaszczepionymi lub po okazaniu negatywnego testu.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.