„Villa Liburnum” to B&B „Villa Liburnum” w Zadarze w Chorwacji.
Umieść Plovanije 15
23000 Zadar
Dostępne są różne udogodnienia i usługi - przechowalnia bagażu, obsługa pokoju i usługi pralnicze. Wi-Fi (bezpłatne) jest dostępne dla podróżnych w miejscach publicznych. Osoby przyjeżdżające własnym pojazdem mogą go bezpłatnie zostawić na parkingu obiektu. Okolice można również zwiedzać na rowerze dzięki wypożyczalni rowerów.
Należy pamiętać, że godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie planowane jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Pokoje posiadają łazienki - klimatyzacja i ogrzewanie również zapewniają odpowiedni klimat w pomieszczeniach. Balkon jest standardem w większości pokoi i zapewnia dodatkową przestrzeń do wypoczynku i relaksu podczas pobytu. Goście mogą wygodnie spać na podwójnym łóżku. Opcjonalnie można zarezerwować oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dodatkowe łóżka. Do dyspozycji Gości jest także sejf i za dodatkową opłatą minibar. Różnorodne możliwości komunikacji i rozrywki zapewnia komfortowe wyposażenie z dostępem do Internetu, telefonem, telewizorem i WiFi. W łazienkach znajduje się prysznic i wanna. Dodatkowym udogodnieniem jest suszarka do włosów.
Uwaga: dodatkowe łóżko dostępne jest w pokoju przeznaczonym dla 3 lub więcej osób. Dodatkowe łóżko może być również w formie rozkładanej sofy lub dostawki.
Możliwość wyboru śniadania.
Tenis jest oferowany jako opcja sportowa lub rekreacyjna za opłatą.
Pokoje dla seniorów mogą być rezerwowane wyłącznie przez podróżnych w wieku powyżej 60 lat. Ten wymóg wiekowy musi być spełniony dla wszystkich podróżnych zajmujących pokój. W przypadku nieprzestrzegania wymienionych warunków podróżni poniosą dodatkowe koszty na miejscu.
Wyposażenie pokoi seniora zazwyczaj odpowiada pokojom standardowym.
Należy pamiętać, że pobierany jest podatek miejski w wysokości od 0,50 EUR do 2 EUR za osobę za noc (w zależności od wieku podróżującego). Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i musi zostać uiszczona przez gościa bezpośrednio w hotelu. Dzieci poniżej 12. roku życia są zwolnione z podatku. (Temat do zmiany).
Ogólnie rzecz biorąc, ten produkt jest tylko częściowo odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj biuro rezerwacji, czy nadal spełnia Twoje indywidualne potrzeby!
Podane ceny dotyczą wyłącznie podróżnych mieszkających w UE, EOG i Szwajcarii. Jeśli te wymagania nie zostaną spełnione, hotelarz może odmówić zakwaterowania lub zażądać dopłaty na miejscu.
Należy pamiętać, że w przypadku transferu lokalnego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za nieporęczny bagaż (np. akcesoria do golfa, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Hotele położone na wyspie są dostępne tylko w zależności od odpowiednich promów. Przyjazdy po 17:00 i wyjazdy przed 9:00 mogą wymagać noclegu na kontynencie. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z obsługą klienta.
Zwracamy uwagę, że w przypadku lotów nocnych, które lądują na miejscu o godzinie 4:00 lub później, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero w dniu przylotu od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem odchylenia lokalne).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym z godziną odlotu z miejsca docelowego do godziny 4:00, wymeldowanie z hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych odchyleń) dnia poprzedniego.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - możliwość przedłużenia korzystania z pokoju za dopłatą w zależności od dostępności po konsultacji z recepcją hotelu!
Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy przed wyjazdem za dopłatą. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta.