Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™ Opis operatora:
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Lokalizacja: - Delfin
Hotel Delfin położony jest bezpośrednio przy plaży. Hotel położony jest w centralnej, ale spokojnej okolicy w Zadarze.
Adres: - Delfin
Krešimirova obala 96 23000 Zadar Tel.: +385 23 332 019
Kategoria: 3 gwiazdki - Delfin
Wyposażenie: - Delfin
Zakwaterowanie przyjmuje gości w sumie 12 pokoi. Na poszczególne piętra można łatwo dotrzeć windą lub schodami. WiFi (bezpłatne) zapewnia podróżnym dostęp do Internetu. Dom posiada szereg udogodnień dostępnych dla osób niepełnosprawnych. Jeśli przyjedziesz własnym pojazdem, możesz go zaparkować na hotelowym parkingu (ok. 7 € dziennie).
Przyjazd Wyjazd: - Delfin
Należy pamiętać, że godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się w godzinach 12: 00-16: 00, a wymeldowanie między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
Nocleg: - Delfin
Pokój dwuosobowy z bocznym widokiem na morze - Delfin
(ok. 16-18 m²) Pokoje składają się z sypialni, łazienki i balkonu lub tarasu z bocznym widokiem na morze. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, sejf, telewizor i suszarkę do włosów.
Pokój rodzinny z bocznym widokiem na morze - Delfin
(ok. 18 m²) Przy takim samym wyposażeniu podwójne łóżko piętrowe lub rozkładana sofa służy jako dodatkowe łóżko.
śniadanie - Delfin
Możesz sobie pomóc przy śniadaniu w formie bufetu (zwykle w formie bufetu).
Niepełne wyżywienie - Delfin
Śniadania i kolacje zazwyczaj w formie bufetu.
Żywnościowy: - Delfin
Pełne wyżywienie - Delfin
Śniadanie, obiad i kolacja zazwyczaj w formie bufetu.
Sport / rozrywka: - Delfin
W krytym basenie na gości czeka aktywny relaks i zdrowa kąpiel. Goście mogą cieszyć się piękną pogodą na tarasie. Wanna z hydromasażem w strefie kąpielowej zapewnia przyjemny relaks. W strefie rekreacyjnej, oprócz kortów tenisowych, siłowni, łaźni parowej i salonu piękności, hotel oferuje również płatne narty wodne. Wieczorna rozrywka jest dostępna dla gości z muzyką na żywo.
Dodatkowe koszty transferu: - Delfin
Należy pamiętać, że dodatkowe koszty za duży bagaż (np. Akcesoria golfowe, wózki spacerowe, spadochrony, deski surfingowe lub narty) mogą obowiązywać w przypadku transferu na miejscu. Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je opłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z wyprzedzeniem.
Uwaga dotycząca noclegów: - Delfin
Hotele położone na wyspie są dostępne tylko w zależności od odpowiedniego promu. Przyjazdy po godzinie 17:00 i wyjazdy przed 9:00 mogą wymagać noclegu na kontynencie. Nie ma za to żadnych dodatkowych kosztów. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami pod adresem service@jt.de lub telefonicznie pod numerem 030 8877870 (codziennie od 9:00 do 20:00 ).
Uwaga dotycząca przepisów dotyczących bagażu / cateringu na pokładzie: - Delfin
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem:
Informacja o bagażu / wyżywienie w JT Touristik http://www.jt.de/fluginformation
Uwaga dotycząca wymagań wstępnych: - Delfin
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od celu podróży.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem:
Wymagania wstępne JT Touristik http://www.jt.de/einreisebestaltungen
Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania podróżnego: - Delfin
Należy pamiętać, że wszyscy goście bez miejsca zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu mogą napotkać problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu z lotem lub bez lotu na obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarz ma prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Dreamtours.pl to od 10 lat wiodący portal turystyczny oferujący wycieczki polskich i niemieckich touroperatorów. Proponujemy Państwu jedynie sprawdzonych organizatorów i ponad 100 tysięcy hoteli w każdym zakątku świata zarówno z przelotem jak i dojazdem własnym.
GWARANCJA BEZTROSKICH WAKACJI
Wszyscy organizatorzy, których sprzedajemy posiadają wysokie polisy ubezpieczeniowe. Ceny podajemy w euro, dzięki temu nie ma możliwości wystąpienia różnic kursowych. Ceny wycieczek nie zmieniają się po podpisaniu umowy.
NAJWYŻSZY POZIOM OBSŁUGI KLIENTA
Na nasz sukces pracuje zespól ludzi - profesjonalistów. Turystyka to nasza pasja, dlatego bardzo dobrze rozumiemy potrzeby naszych klientów i szczerze doradzamy podczas wyboru oferty, traktując każdego klienta indywidualnie i profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu zaufania wśród naszych klientów.