Znajduje się w Zagrzebiu, Chorwacja.
Kišpatićeva 1210000 Zagrzeb Tel .: +385 1 888 6 900 Faks: +385 1 888 6 901
Zakwaterowanie z przyjemnością wita gości w łącznie 60 pokojach. Winda prowadzi na większość pięter. Obiekt obejmuje następujące usługi: przechowywanie bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w miejscach publicznych pozwala podróżującym pozostać w kontakcie ze światem zewnętrznym. Artykuły codziennego użytku można kupić w supermarkecie. Kiosk z gazetami należy również do domu. Jeśli przyjedziesz własnym samochodem, możesz zostawić go na hotelowym parkingu. Dostępne usługi obejmują obsługę pokoju, usługi pralni i fryzjer.
Uwaga: godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie odbywa się między godziną 12:00 a 16:00, a wymeldowanie odbywa się między 10:00 a 14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można znaleźć w recepcji. Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.
W pokojach znajduje się łazienka - klimatyzacja, ogrzewanie i wentylator również zapewniają odpowiedni klimat w pomieszczeniu. Jest też sejf. Różne opcje komunikacji i rozrywki są gwarantowane przez wygodny sprzęt z dostępem do Internetu, telefonem, telewizorem i WiFi. W łazience znajduje się prysznic i wanna. Dostępna jest również suszarka do włosów. Kosmetyki zapewniają szczególny komfort w łazienkach. Zakwaterowanie oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Należy pamiętać, że możliwe jest dodatkowe łóżko w przypadku zajmowania pokoju przez trzy osoby. Dodatkowe łóżko może również przybrać formę rozkładanej sofy lub dodatkowego łóżka.
W części gastronomicznej znajduje się bar oraz różne usługi gastronomiczne. Goście mogą wybierać między śniadaniem a śniadaniem i obiadokolacją. Codziennie serwowane jest śniadanie i kolacja.
Uwaga: pobierany jest podatek miejski w wysokości 0,50 EUR - 2 EUR za osobę za noc (w zależności od wieku podróżnego). Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić na miejscu w hotelu. Dzieci w wieku poniżej 12 lat są zwolnione z podatku. (Temat do zmiany).
Pokoje seniorów można zarezerwować tylko dla osób w wieku powyżej 60 lat. Ten wymóg wiekowy musi być spełniony dla wszystkich podróżnych, którzy zajmują pokój. Jeśli wymienione warunki nie zostaną spełnione, podróżni na miejscu poniosą dodatkowe koszty. Udogodnienia w pokojach dla seniorów zasadniczo odpowiadają standardowym pokojom.
Ten produkt ma ogólnie ograniczone zastosowanie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Przed dokonaniem rezerwacji zapytaj swojego agenta rezerwacji, czy nadal spełnia Twoje indywidualne potrzeby!
Podane ceny obowiązują tylko dla podróżnych mieszkających w UE, EOG i Szwajcarii. Jeśli te wymagania nie zostaną spełnione, hotelarz może odmówić zakwaterowania lub zażądać dodatkowej opłaty na miejscu.
Należy pamiętać, że za transfer na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe koszty związane z dużymi bagażami (np. Akcesoria golfowe, wózki, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Rejestracja jest wymagana z góry.
Hotele znajdujące się na wyspie są dostępne tylko w zależności od promów. Przyjazdy po 17:00 i wyjazdy przed 9:00 mogą wymagać noclegu na kontynencie. Nie ma za to dodatkowych kosztów.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Wymagania wstępne mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Skontaktuj się z obsługą klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, które przylatują o godzinie 4:00 rano, a później w strefie docelowej, odprawa w hotelu odbywa się do godziny 14:00 w dniu przyjazdu (z zastrzeżeniem lokalnych odstępstw) lot powrotny jest lotem nocnym, z godzinami odlotu do 04:00 z miejsca docelowego, wymeldowanie w hotelu odbywa się o godzinie 12:00 (lokalne odchylenie może ulec zmianie) poprzedniego dnia. Wczesne zameldowanie lub późniejsze zameldowanie Out - Przedłużenie użytkowania pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji z recepcją hotelu! Istnieje możliwość zarezerwowania dodatkowej nocy za dodatkową opłatą przed wyjazdem. Skontaktuj się z obsługą klienta.