- Termin:
- -
- Długość:
- -
- Wylot z:
- -
- Przylot do:
- -
- Zakwaterowanie:
- -
- Wyżywienie:
- -
- Organizator:
- -
- Liczba osób:
- -
- Cena łączna:
- -
Inne możliwe zakwaterowanie i wyżywienie:
-
Opis Oferty
-
Mapa
-
Okolice hotelu
-
Opinie o hotelu
-
TrustScoreDoskonale2691 recenzji91by TrustYou™Ocena podróżnych TripAdvisorOglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez Google Translate™
Opis operatora:Proszę czekać, trwa wczytywanie ...Lokalizacja: - Canopy By Hilton Zagreb City Centre
- śródmieście
- Odległość (w przybliżeniu): do centrum handlowego Branimir: 5 m, do przystanku autobusowego: 800 m
Wyposażenie: - Canopy By Hilton Zagreb City Centre
- Kompleks hotelowy: elegancki, stylowy
- Całkowita liczba pokoi / jednostek: 150
- Recepcja, 24 godziny, sejf hotelowy (w cenie), winda, kącik internetowy (w cenie), WiFi (w cenie)
- Łączna liczba restauracji: 1
- Liczba pasków: 1
- Przechowalnia bagażu, sklep / sklepy, sala konferencyjna
- Udogodnienia na zewnątrz: Wyposażenie: taras słoneczny
- Miejsca parkingowe (w zależności od dostępności): parking podziemny publiczny: za opłatą
Kategoria kraju: - Canopy By Hilton Zagreb City Centre
4 gwiazdki
Sport i wellness / rozrywka: - Canopy By Hilton Zagreb City Centre
- Fitness / sporty aktywne: centrum fitness (w zestawie)
- Spa i strefa wellness
- Łaźnia parowa (w zestawie)
- Sauna (w zestawie)
- Usługi (za opłatą): masaże; Zabiegi odnowy biologicznej i upiększające
Dzieci: - Canopy By Hilton Zagreb City Centre
- Łóżeczka dziecięce (w zestawie), wymagana rezerwacja, na życzenie
Pokój dwuosobowy komfort (DC): - Canopy By Hilton Zagreb City Centre
- elegancki
- Łazienka / WC
- Suszarka do włosów, biurko, telewizor, telefon
- WiFi (w zestawie)
- Sejf (w zestawie)
- Minibar (za opłatą)
- klimatyzator
- również do jednorazowego użytku (DN)
Żywnościowy: - Canopy By Hilton Zagreb City Centre
- Bez posiłków
- Nocleg i śniadanie (bufet)
- Częściowe wyżywienie, obejmuje śniadanie (bufet) i kolację (bufet)
Porady telefoniczne od przewodnika
Dokonując rezerwacji tej oferty, będziesz mógł zadzwonić tylko do lokalnego przewodnika, który chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania lub problemy. Nie ma wizyt w hotelach oferowanych przez przewodnika.
-
Ocena podróżnych TripAdvisorNa podstawie 402 opinii podróżnychDoskonałe253Dobre94Średnie21Złe17Okropne17Opinie klientów