Hotel cieszy się dogodną lokalizacją w centrum Sozopola.
ul. Antea 2
8130 Sozopol
Tel.: +359 887 790 471, +359 889 024 411
Faks: +359 550 242 36
Do dyspozycji gości jest opieka nad dziećmi, opieka nad dziećmi oraz transfer. Wi-Fi w miejscach publicznych umożliwia podróżnym kontakt ze światem zewnętrznym. Teren można zwiedzać również na rowerze dzięki wypożyczalni rowerów.
Pokoje posiadają część dzienną, a klimatyzacja zapewnia przyjemny klimat w pomieszczeniu. Do podstawowego wyposażenia większości pokoi należy balkon, który zachęca do odpoczynku. Goście mogą wygodnie spać na rozkładanej sofie. Opcjonalnie można zarezerwować oddzielne sypialnie. Dostępne są również łóżeczka dla najmłodszych. W pokojach jest dostęp do internetu i WiFi.
Odkryty basen zapewnia orzeźwiającą przyjemność kąpieli.
Należy pamiętać, że poza głównym sezonem turystycznym (szczególnie w miesiącach kwiecień i koniec października) hotele i obiekty klubowe mogą ograniczyć swoje programy rozrywkowe i rekreacyjne (np. rozrywka, miniklub lub sporty wodne) ze względu na niewielką liczbę gości.
Należy pamiętać, że czas transferu między lotniskiem w Warnie a hotelem może zająć około 2–3 godzin.
Należy pamiętać, że w przypadku lokalnego transferu mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za duży bagaż (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochrony, deski surfingowe lub narty). Nie są one wliczone w cenę podróży i należy je zapłacić gotówką. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Limit bagażu i posiłki mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
JT Touristik Informacje o bagażu / catering na pokładzie
http://www.jt.de/fluginformation
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju docelowego.
Dowiedz się więcej na ten temat pod adresem:
Wymagania wstępne JT Touristik
http://www.jt.de/einreisebedingungen
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu z lub bez lotu do miejsca docelowego. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać na miejscu dopłaty lub odrzucić rezerwację!